נגישות
נגישות

נאפולי הקטנה: חוויה גדולה בביצוע מוקפד

איטלקייה כשרה ובוטיקית בדרום תל אביב. גם אנחנו שמענו על מסעדת נאפולי הקטנה בקריית שלום - הגענו לביקור וקיבלנו סיור איטלקי קסום שכלל מלוח, מתוק ואת הפיצה הכי ממכרת שטעמנו

המלצות קולינריות המסעדות של rest
ניר מאולבוגט
תאריך פרסום: 02/09/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פסטה סלק בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור) אסתטיקה של טעמים. פסטה סלק בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור)

מי לא אוהב הפתעות? ובכן, אי אפשר להתעלם מהעובדה שבכל הפתעה יש תמיד גם סיכון שמשהו לא ילך טוב או אפילו ממש גרוע חלילה. למרות כל זאת, אני מחבב הפתעות מושבע וכשהלכתי לבקר במסעדת נאפולי הקטנה הרחתי את ריחה המרנין של ההפתעה - מסעדה איטלקית, כשרה למהדרין ובלב שכונת קרית שלום בדרום תל אביב. שום דבר כאן לא צפוי ומובן מאליו.

לשמחתי אחרי שביליתי במקום ערב קסום לא רק שלא התאכזבתי אלא התיאבון שלי להפתעות רק גבר - במיקום קצת לא שכיח פגשתי בפנינה איטלקית של ממש. מסעדה קטנה, שכונתית עם מרפסת חביבה ומלאה באנשים. המנות נהדרות, הביצוע מוקפד והשירות חם. תבואו גם – אני בטוח שתופתעו ולטובה.

לפתוח בקלאס
בעודנו יושבים בגזוזטרה, בין צמחיה חביבה ופלייליסט משובח החלו לזרום אל השולחן המנות הראשונות. מנות איטלקיות קלאסיות וצבעוניות שמכילות את צבעי הדגל - האדום של העגבניות, הירוק של הבזיליקום והלבן של השמנת. התחלנו עם ארנצ'יני צ'יז - כדורי ריזוטו פטריות וגבינות פריכים על רוטב עגבניות ובזיליקום ושמן כמהין. מנת פתיחה נהדרת. כדורי הריזוטו היו יחסית גדולים ורותחים והקראנצ'יות שלהם הייתה נפלאה. בעודי מחלק בעזרת המזלג את הכדור לשניים, נמתחים חוטי גבינה מותכת לכל עבר ומילוי האורז הסמיך של הארנצ'יני נחשף. מנה ראשונה שכיחה מחד, אך טעימה מאוד וממש מומלצת לפתוח איתה ולהתחלק בה.

מיד מיד הגיע אל השולחן סלט צבעוני ויפהפה בשם פנצנלה - מיקס עגבניות צלויות, שרי וגינה, בצל סגול, זיתי קלמטה, בזיליקום, קרוטונים, צנוברים ומוצרלה בשמן זית בלסמי. סלט מאוד מרענן שזרק אותי מיד לאווירת הכפרים הציוריים באיטליה. קיצי קליל ומשתלב נהדר ברוח העונה. סוגי השרי השונים זורקים טעמים חמצמצים אל הפה ויוצרים הרמוניה נפלאה עם שאר המרכיבים.

פיצה בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור) ממש לא פיצה רגילה! פיצה בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור)

מאפה ממכר
בנאפולי כמו בנאפולי אי אפשר בלי איזו פיצה טובה. קבלו את פיצה ביאנקה (לבנה באיטלקית) - קרם שמנת, פטריות פורטובלו ושמפיניון, תרד, פרמזן ושמן כמהין. ותקשיבו, זו הייתה אחת הפיצות הטעימות והממכרות שאכלתי מעודי - הבצק היה עדין מאוד, הפיצה עצמה דקיקה ופשוט משמשת כפלייסמנט משובח לשאר המרכיבים. הפטריות השמנת והתרד מתמזגים נהדר בכל קונסטלציה ופה הם פשוט הפציצו בשילוב מבריק ושידרגו את הפיצה אל מעבר לסטנדרט של פיצה רגילה. זו באמת הייתה פיצה נאפוליטנית אותנטית - חובה לנסות.

לא תוכלו להישאר אדישים
למנה העיקרית התחלנו עם מנה קלאסית של רביולי ריקוטה סופריטו - רביולי מעולים ממולאים בריקוטה עם שרי, בזיליקום, בצל ירוק, שום, חמאה ויין לבן. שילוב שמייצר חוויה קסומה בצלחת. האירוע מתחיל ביופי שחבל להרוס במזלג אך לאחר מכן כשנכנסים לעניינים הטעם משגע חושים - המליחות של הריקוטה מתאזנת עם המתיקות של היין ויוצרת מנה שמשחקת בטעמים והולכת בין טיפות המלוח והמתוק ולרגע מהתלת בנו. מנה מנצחת שגם במקרה הזה מוציאה ייחודיות ומקוריות מהשפית ולא נשארת בגדר סתם מנת רביולי.

מנה נוספת ופחות איטלקית בתפריט היא הספגטי בסגנון אסיאתי - מוקפץ עם בצל סגול וירוק, פלפלים, שום, פטריות, סויה ושמנת מנה. מנה גדולה ועשירה שיוצאת מאזור הנוחות האיטלקי ובהחלט תסגור לכם פינה אם עוד נשארתם רעבים בשלב הזה.

קינוח בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור) לסיים בחיוך. קינוח בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור)

עושר של טעמים עד הסוף
אחרי ששבענו, גילינו שגם צריך להשאיר מקום לקינוח וקיבלנו קינוח שהוא פשוט בול! לא גדול מדי ולא קטן מדי, מדוד, מדויק ובטעם נפלא. זה הטופי קראנץ' - עוגת פאדג', קרם נוטלה, קראמבל נוגט, קרם וניל וקרמל מלוח שאין יותר טוב ממנה כדי לסיים בחיוך ערב איטלקי נהדר במסעדה קטנה ומטריפה - תגיעו כי ישתלם לכם בענק.

חשבון בבקשה:

ארנצ'יני - 36 שקלים

פנצנלה - 44 שקלים

פיצה ביאנקה - 50 שקלים

רביולי ריקוטה סופריטו - 56 שקלים

ספגטי אסייתי - 52 שקלים

טופי קראנץ' – 30 שקלים

סה"כ: 268 שקלים לארוחה זוגית שמשלבת ארוחה קסומה לצד סיור רומנטי באיטליה.

נאפולי הקטנה - שד' ישראל גורי 34, תל אביב, 053-9379085 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
נאפולי הקטנה בתל אביב
053-9379085

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
יש אהבה לכולם: פדריק עם טעמים לוהטים
מנות עסקיות בפורטופינו, מודיעין (צילום: באדיבות המקום)
מיקס בשרים בוילה מארה בת ים (צילום: עידן גור)
סטייק בשר במסעדת בית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום)
דג סביצ'ה בורי במסעדת בלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי)
 קווין בי בפיצה פבריקה רחובות (צלם: עידן גור)
מגש סלטים בדארנא (צילום: באדיבות המקום)
מנה של קפה דניה בכיכר ירושלים (צילום: באדיבות המקום)
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח