נגישות
נגישות

מהפכה במטבח: השינוי של בופה לאכול ולהתאהב במודיעין

במסגרת התוכנית "מהפכה במטבח" הגיע אסף גרניט למסעדה במודיעין ונתן לבעלים כמה כלים ותובנות להמשך. היום, ארבעה חודשים אחרי, מציג המקום קונספט רענן ואנרגיות חדשות בצוות ובאוכל

המלצות קולינריות המסעדות של rest
נעם פרל
תאריך פרסום: 10/02/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

חלל האירועים של בופה לאכול ולהתאהב במודיעין (צילום: באדיבות המקום) שינוי בקונספט, בצוות ובאוכל. בופה לאכול ולהתאהב במודיעין (צילום: באדיבות המקום)

שנתיים עברו מאז שפתחו עמיחי רוזנברג ואביו רוני את "בופה לאכול ולהתאהב" באזור התעשייה בעיר מודיעין. בהתחלה, עבד המקום כמו שצריך והבעלים היו מרוצים, עד שלאט לאט התחילו לחוות התדרדרות שלא הצליחו להבין מה מקורה. ברגע של תושייה, דווקא אשתו של עמיחי, בשקט בשקט ומאחורי הקלעים יצרה קשר עם הפקת "מהפכה במטבח" שהחליטה שמדובר במקום ראוי לצילומים. כעת, ארבעה חודשים אחרי המהפכה, יצאנו לבדוק מה השתנה.

"המקום התחיל בתור מסעדת בופה" מספר עמיחי. "הקונספט היה שהלקוח הזמין מנה עיקרית, בזמן שהתוספות ושלל הסלטים הוגשו כבופה. בערבים, המסעדה סגורה ללקוחות ופתוחה אך ורק לאירועים. ההתחלה עברה חלק, הצלחנו להתרומם ולרכוש מוניטין ושם, עד שלאט לאט התחילו לעלות מחירי חומרי הגלם, הבנו שאנחנו לא מצליחים לשמור את המזון בחוץ בתנאים אופטימליים וכן, גם הניהול לקה בחסר. הבעיה הכי גדולה שלי הייתה, שלא הצלחתי לשים את האצבע על מקור ההתדרדרות ולעצור אותה".

אשתו של עמיחי שתומכת בו מהצד, החליטה שהיא לא נותנת לו לשקוע, השאירה פרטים בהפקת התכנית וקיבלה תשובה חיובית. "ואז הגיע אסף, והוא לא בישר טובות" רוזנברג מספר ומסביר, שגרניט לא התחבר כלל לרעיון של הבופה והחליט לקחת את תחום האירועים תחת חסותו. "גרניט הרים אירוע בחוץ, ברחבת המקום בפעם הראשונה, שיפר את מגוון התפריטים והראה לנו איך עושים את זה כמו שצריך. זה היה מדהים, עכשיו חורף וקשה לערוך אירועים בחוץ אבל ברגע שמזג האוויר יאפשר זאת, נשמח לשחזר את הקונספט".

מנה במסעדת בופה לאכול ולהתאהב במודיעין (צילום: באדיבות המקום) התמקדות באוכל ביתי. בופה לאכול ולהתאהב (צילום: באדיבות המקום)

רוזנברג מעיד שלמרות שגרניט לא כל כך נגע במסעדה עצמה אלא רק בתחום האירועים, הוא הצליח לשנות לו את המחשבה, מה שגרם לו להחליט שהוא עושה שינויים מהותיים במקום. בין רוזנברג ואביו היו לא מעט חיכוכים בעבר, בשל קושי בניהול משותף עד שהחליט שהוא עושה הכל על מנת לשפר את טיב הקשר. "הבנתי שלא משנה מה צריך לעשות, הדבר החשוב ביותר הוא שהעסק יצליח, ואם אבא שלי הוא זה שצריך להגיד את המילה האחרונה אני מכבד אותו ולא מתווכח".

שינוי נוסף שהתרחש לאחר הצילומים הוא המעבר לתפריט בופה מלא, הכולל מנות בשר ללא הגבלה בתשלום קבוע. "יום אחרי שנגמרו הצילומים פיטרתי את כל צוות המטבח שלי. הבנתי שאלה לא אנשים שיקדמו אותי ושאני רוצה להקיף את עצמי ואת העסק באנשים שאני יכול לסמוך עליהם. חברתי לשף מנוסה וותיק, כזה שמשתף איתי פעולה באופן מלא, עושה מעל ומעבר ומרגיש מחויבות אמיתית למקום, שיפרנו את התפריט והפכנו אותו לביתי ומנחם הרבה יותר, בדיוק מה שאנשים מחפשים בארוחת הצוהריים שלהם, וכל זה במחיר קבוע לסועד יחד עם סלטים, תוספות חמות, לחם ושתיה".

אירוע בבופה לאכול ולהתאהב (צילום: באדיבות המקום) ארוחות צוהריים לקהל, ואירועים סגורים בערב. בופה לאכול ולהתאהב (צילום: באדיבות המקום)

כיום, כארבעה חודשים אחרי הצילומים רוזנברג יכול להעיד שהתכנית עשתה למקום רק טוב. הלקוחות מקבלים באהבה את הקונספט החדש, את המנות החדשות והוא עצמו מרגיש רענן ומלא מוטיבציה. "התכנית עזרה לי להבין דברים שלא הבנתי לפני. החלטתי שאני רוצה לעשות מהפך אמיתי ולעשות הכול על מנת שהמקום הזה, שנפתח בשל אהבה גדולה למקצוע ולאוכל, יצליח".

בופה לאכול ולהתאהב – המעיין 2, מודיעין, 053-9379064
ראשון-חמישי 11:30-15:30 / שישי 8:00-16:00

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
בופה לאכול ולהתאהב במודיעין והסביבה
053-9379064

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
החורף כאן: מתכון לקרמבו אמיתי
אריא מציגה: מזרח תיכון חדש
טשקנט: מנפלאות המטבח האוזבקי
רוזה מציגה: אש ותימרות עשן
אמנות הדגים: מסעדת 4SEA בהרצליה פותחת קיץ
בציר 66: הגרסה הצרפתית והכשרה בגליל
פאפי צ'ולו: פיצרייה ואווירה במרכז תל אביב
מסעדת AKLATY חיפה: בואו לאכול איתי בכרמל
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה