נגישות
נגישות

מה עבר על מסעדת באשי ברמת גן מאז "מהפכה במטבח"?

חגי יעקב פתח לפני כשלוש שנים מסעדת בשרים ביתית וחמימה ברמת גן. אחרי שהתקשה לייצב אותה, קיבל לאחרונה את עזרתו של השף אסף גרניט שבמסגרת התוכנית "מהפכה במטבח" עשה במקום כמה שינויים מבורכים. אז מה קרה שם מאז?

מסעדות במרכז המסעדות של rest
נעם פרל
תאריך פרסום: 28/01/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 אווירה משפחתית וביתית. שווארמה בבאשי-גריל בשרים (צילום: באדיבות המקום)

חגי יעקב פתח את הבייבי שלו באשי-גריל הבשרים ברמת גן לפני שלוש שנים. מהרגע הראשון הכול היה חמים ומשפחתי, אפילו השם באשי הוא בכלל כינוי של חגי שדבק בו עם השנים. בחודש אוקטובר האחרון הגיע אסף גרניט לעשות קצת סדר במסעדה והיום? היום באשי קוצר את הפירות והלכנו לראות מה נשתנה.

חגי יעקב ידע שהוא מזיק לעסק שלו. הוא לוקח כל דבר ללב, מפחד להאציל סמכויות, מצא את עצמו לא פעם שוטף כלים באמצע משמרת מטבח בשל חוסר בידיים עובדות. לכן, לפני כשנה הוא החליט לצרף למטבח את האישה שהוא הכי סומך עליה - אשתו שירן. "הידיים של שירן מדהימות, היא זו שמבשלת מאחורי הקלעים והלקוחות מתים על הידיים האלה". המהפכה הגיעה למטבח בחודש אוקטובר האחרון, אז הגיע אסף גרניט במסגרת "מהפכה במטבח" והחליט לדרוש מחגי לקחת את עצמו בידיים לטובת העסק האהוב שלא הצליח לעמוד איתן ויציב. סגנון המסעדה עממי, תוכלו למצוא שווארמה, שיפודים ובשר על האש לצד עוף בגריל עם ירקות שורש, קובה סלק, מרק בשר ועוד. מחירה של מנה בשרית הוא 55 שקלים והוא כולל שתי תוספות, שני סוגי סלט, שתיה ופיתה בצד. חגי מעיד על עצמו שהוא הכי זול באיזור ובכל זאת, נאלץ להעלות את המחיר ל-55 שקלים מאז ביקורו של אסף גרניט, כי התחיל להשתמש בחומרי גלם איכותיים יותר. אז איך מסכמים את השינוי? "אור" אומר חגי. "מאז שאסף היה כאן, יש פה אור. הלקוחות מרוצים יותר, השירות שלנו השתפר- אנחנו מעניקים שירות שלא אופייני בכל מסעדה, אצלנו זה לא תאכל-תשלם-תלך, אנחנו תמיד עם חיוך, מחפשים לקבל פידבקים והערות, שואלים איך היה ובאמת רוצים שהלקוח יהיה מרוצה. כולם רואים את גודל הצלחת אצלנו, הצלחות שלנו הן עשירות, נדיבות ומכל הלב".

נחושים לשנות
אז יחד עם עצות לשיפור הניהול בעסק, כולל הבטחה מצד חגי שיתחיל לקחת ריטלין ויפסיק להתפרץ על העובדים (הבטחה שהוא עומד בה ברצינות), אסף גרניט הטמיע גם מנות דגל שמאז - נמכרות ללא הרף. "שירן מכינה כמונייה - תבשיל בשר בסגנון טריפוליטאי, אוסובוקו פטריות ותבשיל חורשט סבזי - הכל בעבודת יד" מספר יעקב ומוסיף ששירן אף שידרגה את המנות והן הפכו למנות הדגל של באשי שלא מפסיקות לקטוף מחמאות. אין ספק שהחותם של אסף גרניט מורגש. בין אם מדובר בהוספת לבבות למנת המעורב, קניית סכיני שף חדשים שלא יעשו נזק לנתחים ולמעשה כל מה שהעיר - תוקן ונכנס לרוטינת העבודה החדשה. יעקב מעיד על לקוחות קבועים שנמצאים איתו מהיום הראשון ואהבו את המקום גם לפני, שלא מפסיקים לברך על השינוי ונשארים נאמנים. "האוכל אצלנו תמיד היה טעים, אבל הידיים של אשתי זו הצגה אחרת, אנשים ממש מחכים לימים של הקובה שהיא מכינה, הלקוחות נהנים לשבת כאן, הם מקבלים יחס חם ואוהב מכל עובדי המקום וזה משהו שהיה חשוב לנו לעבוד עליו".
 לשמור על יציבות המקום. מנת בשר בבאשי-גריל בשרים (צילום: באדיבות המקום)

העבודה של חגי לא נגמרה והיא ממשיכה בכל רגע. הסיבה שאסף גרניט הגיע לבאשי היא כדי להעניק יציבות למקום ואת השינוי ניתן לראות, אבל חגי ממשיך לעבוד על הקושי שלו לסמוך על אנשים אחרים, להאציל סמכויות ונאבק על מנת לא לעשות הכל לבדו. "השינוי הכי גדול שלי הוא מבחינת המטבח, כשאני יודע ששירן מבשלת אני רגוע, היא עושה דברים מדהימים והיא נהנית כל רגע". את הביקור שלנו במסעדת באשי חגי מסיים בבקשה מהלב: "אני אשמח שאנשים יבואו לנסות את המקום החדש ויתנו צ'אנס גם אם בעבר הם לא נהנו. יצאנו לדרך חדשה שאנחנו מאמינים בה, אנחנו רוצים שכולם יהיו מבסוטים. אנחנו עושים הרבה מאוד בשביל שזה יקרה".

באשי – גריל בשרים, דרך אבא הלל סילבר 7, מתחם הבורסה, רמת גן, 053-9380812

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
באשי - גריל בשרים ברמת גן
053-7105791

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
החורף כאן: מתכון לקרמבו אמיתי
אריא מציגה: מזרח תיכון חדש
טשקנט: מנפלאות המטבח האוזבקי
רוזה מציגה: אש ותימרות עשן
אמנות הדגים: מסעדת 4SEA בהרצליה פותחת קיץ
בציר 66: הגרסה הצרפתית והכשרה בגליל
פאפי צ'ולו: פיצרייה ואווירה במרכז תל אביב
מסעדת AKLATY חיפה: בואו לאכול איתי בכרמל
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא