נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

B NICE
הסניף המחודש של רשת BBB ברחוב הארבעה נפתח לקהל הרחב לפני כעשרה חודשים, סניף מפואר ורחב ידיים עם בר עשיר מכל טוב, הבוטים הידועים בהם ניתן לשבת באופן מרווח וכיפי וכמובן גם מקום מחוץ למסעדה לרווחת הסועדים. העיצוב במסעדה מעורר השתאות, עם תאורה מוגבהת ומחושבת, מקרן בו ניתן לראות משחקי ספורט שונים ומגוון רטבים המונח באופן מוקפד על כל שולחן - כבר עם הכניסה המסעדה נותנת תחושה נוחה וביתית עם אווירה שיקית ויוקרתית. התיישבנו על הבר ומיד הברמן הביא את התפריטים והסביר על שתי מנות עיקריות חדשות וטעימות שעליהן אפרט בהמשך אך כמובן שאי אפשר בלי סיפתח של מנות ראשונות.

BBB הארבעה - לכל הפרטים
12 מסעדות הבשר הטובות בארץ
עשר מסעדות החובה של תל אביב

B TASTY
מנת הפתיחה הראשונה הייתה הכרובית הפריכה - פרחי כרובית בציפוי פריך ברוטב צ'ילי וטריאקי - מצד אחת מנת פתיחה בנאלית, מצד שני צריך לדעת לעשות אותה כי היא יכולה להתקלקל בקלות וכמה שמחנו לטעום שלא כך היה. הכרובית הייתה מטוגנת לעילא, לא טבעה ברטבים והייתה פריכה עד מאוד כך שנקודת הפתיחה שלנו הייתה מעולה. מנה מרעננת נוספת הייתה סלט צבעוני עם פרגית, שבו מיקס חסות, פרגית בטריאקי, כרוב בשני צבעים, גזר, סלק, עגבניות שרי צבעוניות, בצל סגול, בצל ירוק, נענע כוסברה וקשיו בחומץ הדרים. מנה נהדרת בשלל צבעים וטעמים עם קריצה אסיאתית בחיתוך הירקות - מנה פרשית מאוד שכל ביס ממנה הוא תענוג לחיך.

חלומי בורגר של BBB (צילום: ניר מאולבוגט) קציצה בשרנית בלי בשר. חלומי בורגר בסניף הארבעה (צילום: ניר מאולבוגט)

B COOL
במנות העיקריות קיבלנו 2 מנות חדשות בתפריט - האחת חלבית והשנייה בשרית, שתיהן מרשימות ביופיין, מסעירות חושים, מרתקות ולוקחות את ההמבורגר למחוזות מקוריים - חלומי בורגר: קציצת פטריות וגבינת חלומי, מוגשת בלחמניה כפרית עם איולי פטריות וכמהין, חסה אייסברג, פרוסות מלפפון בכבישה ביתית ושבבי בטטה פריכים - מנה נהדרת שהמחסור, לכאורה, בבשר אינו מורגש כלל. הקציצה בשרנית מאוד, טעימה ולא מתפרקת, החלומי נותן את האקסטרא מייל למנה ומשדרג אותה וכל שאר התפאורה משלימה את המנה להמבורגר נהדר, טעים ומשביע. המנה החדשה השנייה בתפריט היא הבאסטה בורגר - המבורגר מבשר טרי מובחר עם בצל ופטרוזיליה קצוצים, חציל קלוי, שווארמה וטחינה וירקות. תחשבו שנייה על כל ריחות השוק בהם אתם מבקרים - מחנה יהודה, הכרמל או שוק נתניה - כולם מתנקזים לביס אלוהי מהמנה הזו. מנה שהיא בגדר חובה. נתחיל מכך שהשווארמה אגדית ופרוסה בנדיבות על הקציצה העסיסית של הבשר, והטחינה שכאילו משדכת בין שתיהן יחדיו, אך נשק יום הדין של המנה הוא ללא ספק החציל הקלוי שפשוט העיף אותנו בטעם ועשה לנו חשק לעוד. מנה גדולה ומכובדת שנעלמה לה בדקות בודדות. אכלתי כבר המון המבורגרים בחיי אך כזה עוד לא היה לי ושאפו על המקוריות והשילובים כי אכן זאת מנת "באסטה" קלאסית שפשוט משאירה אותך עם חיוך ללא מילים. ניתן לשדרג את המנה לבשר טלה בתוספת 10 שקלים ואף מומלץ.

 מנה שהיא בגדר חובה. באסטה בורגר של BBB (צילום: ניר מאולבוגט)

את הארוחה הנהדרת היינו חייבים לסיים בקינוח מתוק וגם הוא התברר כבחירה מוצלחת: שלושה פרופיטרולים במילוי גלידת וניל, מוגשים עם גנאש שוקולד לבן קרם אגוזים וקרם נוצ'יטלה. קינוח זוגי קלאסי שיצר מיד ריב מי יסיים את הפרופיטרול השלישי. הבצק היה טרי ונימוח, הגלידה לא הרטיבה אותו והייתה טעימה ועם כל השוקולד הזה מסביב, מה עוד אפשר לבקש?

BBB מצליחה לחדש ולהפתיע והסניף ברחוב הארבעה מסתבר כבחירה חדשנית, טעימה ומוצלחת שללא ספק תשאיר חותם קולינארי, ואף ותיתן תמורה לרעב שלכם וגם לכיס.

חשבון בבקשה:
כרובית – 29 שקלים
סלט פרגית- 35 שקלים
חלומי בורגר- 62 שקלים
באסטה בורגר- 74 שקלים
פרופיטרולים- 38 שקלים

BBB - רחוב הארבעה 12, תל אביב,  053-9379588

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
יש אהבה לכולם: פדריק עם טעמים לוהטים
מנות עסקיות בפורטופינו, מודיעין (צילום: באדיבות המקום)
מיקס בשרים בוילה מארה בת ים (צילום: עידן גור)
רביולי בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור)
סטייק בשר במסעדת בית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום)
דג סביצ'ה בורי במסעדת בלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי)
 קווין בי בפיצה פבריקה רחובות (צלם: עידן גור)
מגש סלטים בדארנא (צילום: באדיבות המקום)
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?