נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

סוד הקסם

מסעדת השף הכשרה טוקופיה בנס ציונה חוגגת החודש (יוני 2018) יום הולדת 19. במושגי מסעדות בכלל, ומסעדות כשרות בפרט - 19 שנים זה נצח. סיפורה של המסעדה מתחיל אי שם בשנת 1999, עת פתח קובי דלל, שף ובעלים, מסעדת בשרים דרום אמריקאית בישפרו סנטר בנס ציונה. לאחר כמה שנים החליט קובי שהאזור צמא למסעדות כשרות, בהן הכשרות לא באה על חשבון האיכות - וכך הפכה טוקופיה למוסד קולינארי כשר ומוצלח שמשמש מקום מפגש כבר שנים לשלל לקוחות קבועים, כמו גם לידוענים לא מעטים שנוהגים לפקוד את המסעדה חדשות לבקרים.

טוקופיה – לכל הפרטים
מה חשבנו על טוקופיה בביקור הקודם?

את שמה קיבלה המסעדה מעיירה בשם זהה בצ'ילה, ואת התפריט העשיר הגה מוחו הקודח של קובי, אשר מקפיד מדי שבוע על תפריט ספיישלים עונתי ומשתנה, הכל לפי חומרי הגלם היצירתיים שמספקת העונה הנוכחית. את מנות הדגל שמלוות את טוקופיה מתחילת דרכה, הלקוחות הקבועים לא מרשים להחליף: פטה הכבדים המפורסם, הסיגר המרוקאי הממולא בבקר ותבלינים צפון אפריקאיים, דג דניס שלם במלח, וכמובן פילה סולטנה - מדליוני פילה עם רוטב תאנים מתוק, ששמם כבר הולך לפניהם.

טוקופיה נס ציונה (צילום: באדיבות המקום)מנות קלאסיות שתמיד כיף לפגוש. מדליוני פילה של טוקופיה (צילום: באדיבות המקום) 

בשעות הצהריים כבר מתחיל להיות הומה בטוקופיה. ארוחות עסקיות אטרקטיביות מוגשות כאן בצהריים, ובערב האווירה מתחממת, הלקוחות הקבועים פוקדים את המקום והשולחנות מתמלאים בכל טוב.  מספרים כי אפילו ביבי ושרה פקדו לאחרונה את המסעדה לארוחת ערב מפנקת. ימי רביעי וחמישי בערב הם הימים העמוסים ביותר, בהם המסעדה הומה מפה לפה והאווירה הולכת ומתחממת עד השעות הקטנות.
בטוקופיה ניתן לראות לקוחות שמלווים את המסעדה כבר מתחילת דרכה, כמו גם כאלו  חדשים שחברים המליצו להם שעל המסעדה הזו אי אפשר לוותר. הלקוחות הקבועים מספרים שטוקופיה מקפידה לשמור על חדשנות לאורך השנים, על איכות שירות ללא פשרות ובעיקר על אוכל משובח איכותי ויצירתי, לצד תעודת הכשרות - שבמקרה הזה אינה פוגמת כהוא זה מטיבו של האוכל. גם מבחר האלכוהול כאן מרשים, ואפילו מחירי האלכוהול ידידותיים ואינם מרקיעי שחקים כפי שהורגלנו לא מעט.

טוקופיה נס ציונה (צילום: באדיבות המקום)

מתוק לו מתוק לו
עם כל הכבוד למדליוני הפילה, החלק האחרון של כל ארוחה ושל כל קיבה מוקדש, כידוע, לקינוחים. במסעדות כשרות לא פשוט למצוא קינוחים ראויים, כאלו שתחושת המרגרינה לא ממלאת כל חלקה בהם. כאן בטוקופיה מעסיקים שף קונדיטור במשרה מלאה, שמלבד לחמים משובחים שתופחים כאן לאיטם, מוציא תחת ידיו קינוחים שלא הייתם מאמינים שאינם חלביים. בין הקינוחים ששמם יצאה למרחקים מככב "סופלה ברולה"- דואט מתוק ואיכותי של שני קינוחים שלעולם לא תוכלו לנחש שאינם חלביים. אחרי שנים של ניסיונות, רקחו כאן מתכון פרווה מנצח לקרם ברולה ולסופלה, ששום ארוחה לא שלמה בלעדיהם. גם את קינוח הבאונטי טוקופיה אסור לפספס: שכבות של קוקוס וגנאש שוקולד עם טוויל תחרה וגלידת קוקוס. מבטיחה שאם תעצמו עיניים לא ותתרכזו בטעם - לא תנחשו שהקינוח הזה אינו חלבי.

יום הולדת, חגיגה נחמדת
בטוקופיה חוגגים במהלך השנים אירועים קטנים וגדולים, ימי הולדת, אירועי חברה ועוד. אבל החודש, החוגגת היא המסעדה עצמה. לרגל חגיגות ה19 , החליטו כאן לחגוג את יום ההולדת בגדול, ולפנק את הסועדים בארוחת יום הולדת ייחודית ואטרקטיבית. הארוחה מתחילה בקוקטייל פתיחה מפנק, לאחריו פוקאצ'ה איטלקית שנאפית כאן בקונדיטוריה, לאחר מכן מנה עיקרית לבחירה (כולל אנטריקוט ומדליוני פילה "סולטנה") ולבסוף, כמובן, אחד מהקינוחים השווים. כל הטוב הזה מוגש בחודש יוני בלבד, במחיר של 190 שקלים לסועד. 
אז למי שרוצה לבחון כיצד מסעדה מצליחה לשרוד כמעט 2 עשורים, או סתם למי שרעב לאוכל יצירתי ואיכותי - כדאי לבדוק את ארוחת יום ההולדת של טוקופיה בהקדם לפני שיסתיים חודש יוני 2018.

טוקופיה - המזמרה 11, נס ציונה, 053-9442872

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
טוקופיה בנס ציונה
053-9415906

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פריים ריב של מסעדת שיפודי אילת (צילום: באדיבות המקום)
פוקאצה במסעדה פיצונקה (צילום: באדיבות המקום)
הכרם אירועים בנתניה (צילום: באדיבות המקום)
נתח במסעדת קרנווין (צילום: דרור ורשבסקי)
מאפה במסעדת לחם בשר (צילום: באדיבות המקום)
מנת דג בפונדק הים (צילום: באדיבות המקום)
נתח בשר במעשנה (צילום: באדיבות המקום)
סלט ירקות ובשר ברוזה (צילום: באדיבות המקום)
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא