נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הרצליה. ערב. רחוב החושלים. שלל מסעדות זו לצד רעותה, רובן כבר ותיקות במתחם הזה. פעם אפשר היה לחמוק לכאן, למסעדת "חסילון" המיתולוגית בשנקר פינת החושלים, ולאכול מנה של השרימפס על אטריות קדאיף. כן, אז מנות שרימפס במסעדות היו מאורע נדיר. בשביל אחרים הרצליה היא מתחם ההייטק הגדול של ישראל, שבו אוכלים ארוחות עסקיות בצהריים ויוצאים לדייטים בערב. אז מה קורה פה היום? איפה אפשר למצוא משהו חדש ולא מוכר, מקום לדרינק קצת אחר, שלא יהיה פלאשבק לעבר? שרימפס בלי אטריות קדאיף?

six13 - לכל הפרטים

הלאונג' בר SIX 13  נראה חריג בנוף כבר מבחוץ. משדר יוקרה וזוהר, אפילו משהו אוליגרכי - במובן החיובי של המילה. השקעה ויסודיות ניכרים מכל פינה בבר- מסעדה הזה, החל מהכיסאות המפוארים שלא תרצו לקום מהם, ועד הנברשות היוקרתיות והבר המטורף. התחלנו בקוקטייל twisted senses. גם כי השם קסם לנו, וגם כי אף פעם לא טעמנו מיץ סלק וסלרי בשילוב ג'ין ותפוז. הופתענו מהטעמים המיוחדים שיוצר השילוב הזה. דווקא לא הרגיש בריאותי מדי כפי שחששתי, אלא מרענן, פרשי ונפלא לפתיחה.

אוליגרכי, במובן החיובי. six13 (צילום באדיבות המסעדה)

Six 13  נראה הרבה יותר כמו בר מאשר מסעדה, לכן התפריט העשיר היה מפתיע. וזו לא הייתה ההפתעה היחידה (היאזרו בסבלנות עד הטוויסט בעלילה בסוף). התחלנו עם ברוסקטת סלמון כבוש עם קוויאר אדום וכבוש. מדובר במנה ראשונה נדירה: הברוסקטה לבדה יכלה להיות מנה ראשונה נפלאה - טעמי הסלמון הטרי  שנספגו בתוכה הפכו אותה לגן עדן פחמימתי. מזל שהיה מספר זוגי של ברוסקטות, אחרת היה נרשם משבר זוגי חמור. גם קרפצ'יו הסלק הפתיע, בעיקר את זו שאינה חובבת את הסגלגל-סגלגל הזה. אף פעם לא הבנתי את הירק המוזר הזה, אבל אני נוהגת להישמע להמלצות מלצרים, והפעם בצדק. הקרפצ'יו נחתך בדייקנות, הסלק בושל בדיוק במידה והוגש עם קונפי שרי, בלסמי וגבינת פטה. מה עוד צריך הבנאדם? אה. אז זהו. פילה סלמון צריך הבנאדם. בטריאקי, על תבשיל אורז בר, עדשים שחורות וירקות שורש. נכון שסלמון הוא כבר הדג הבנאלי בהיסטוריה, אבל כשעושים אותו היטב, לא צריך הרבה יותר מזה.
והרי חלמנו על שרימפס. אז קיבלנו. ולא סתם, אלא ג'מבו שרימפס ברוטב עגבניות שרי וגבינה כחולה. הרבה יותר שווה מאטריות קדאיף של הניינטיז, תודו. ומי בכלל ידע שיש ג'מבו שרימפס ברחוב החושלים בהרצליה, ועוד עם גבינה כחולה. ועוד בלאונג' בר?

אווירה של בר, אוכל של מסעדה. (צילום באדיבות המסעדה)

אז היינו מופתעים מהפאר והיוקרה של הSIX  13, אבל עוד יותר היינו מופתעים ממה שחיכה לנו בסוף הארוחה. כלל לא ידענו שמעבר לדלת של הבר הזה, מסתתר מתחם עצום בגודלו, מדהים בהדרו ובעיצובו, שם נערכים אירועים פרטיים, סדנאות בישול לחברות וליחידים, וכל מה שרק בא לכם לעשות במתחם מפואר ומאובזר של 2 קומות. אחד המתחמים היפים לאירועים קטנים שראינו. אז נכון שלא הוזמנו ליום ההולדת של אחד מעשירי ישראל שנערך לא מזמן ב SIX 13, אבל גם בהחלט הרגשנו כמו בני אצולה.

חשבון בבקשה:
ברוסקטת סלמון כבוש: 58 שקלים
קרפצ'יו סלק: 42 שקלים
פילה סלמון בטריאקי: 84 שקלים
ג'מבו שרימפס בשרי וגבינה כחול : 119 שקלים
קוקטייל twisted senses: 62 שקלים
סה"כ: 365 שקלים (לא כולל שירות)

six13 - רחוב החושלים 4, הרצליה פיתוח, 053-9378784

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פריים ריב של מסעדת שיפודי אילת (צילום: באדיבות המקום)
פוקאצה במסעדה פיצונקה (צילום: באדיבות המקום)
הכרם אירועים בנתניה (צילום: באדיבות המקום)
נתח במסעדת קרנווין (צילום: דרור ורשבסקי)
מאפה במסעדת לחם בשר (צילום: באדיבות המקום)
מנת דג בפונדק הים (צילום: באדיבות המקום)
נתח בשר במעשנה (צילום: באדיבות המקום)
סלט ירקות ובשר ברוזה (צילום: באדיבות המקום)
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא