נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

את החברה הזו לא פשוט להוציא מהבית, בטח לא אחרי שמונה בערב. למען האמת, גם אותי לא כל כך קל לסחוב בליל חורף. לאחר שצרחות הילדים נדמו, כל מה שאני רוצה זה להשיל את היום הזה ממני ולצלול לספה. אבל אצל מ' חברתי היפה זה אפילו יותר קיצוני. אני לא זוכרת מתי לאחרונה היא הסכימה לצאת לערב בנות, או סתם לשתות קפה, או אפילו לפילאטיס.


כמו כולנו, תמיד היא עייפה ומרוטה ועצבנית. הפעם החלטתי שלא אוותר לה. כבר בתחילת השבוע הודעתי לה חגיגית שהשבוע זה קורה. העולם יכול להתהפך, הילדים יכולים להיתלות על המנורה במהופך והבעלים לצאת במחולות. אנחנו יוצאות לערב בנות ויהי מה. היא ניסתה להביע מחאה מסוימת, אבל כשסיפרתי לה קצת על התפריט של ריפאבליק בהוד השרון, ראיתי שמסך ההתנגדות מתחיל לרדת.

פטה כבד בריפאבליק. תמונה באדיבות המסעדה
ובתאריך המיועד, לבשנו את מיטב מחלצותינו (= כל מה שאינו טרנינג מהוה), טשטשנו את הכתמים הכהים של חוסר שינה מתחת לעיניים, יצאנו בסערה לקרוע את העיר. לא באמת ציפינו שבהוד השרון יהיה הומה וסוער, אבל התבדינו. אמצע השבוע, חורף, ואפילו לא תל אביב, ומסעדת ריפאבליק הומה וצוהלת.


כבר שנים שתושבי אזור השרון משוועים למקום שבו אפשר להרגיש את תל אביב, בלי לנסוע לתל אביב. ובריפאבליק יש הכל: עיצוב מוקפד, אווירה טובה, קלילה וזורמת, אוכל מעולה ובר אלכוהול עשיר. נראה שחשבו פה על כל הפרטים קטנים כגדולים


מגלגלות חסה
למנה ראשונה טעמנו קוריאן צ'יקן: לבבות חסה פריכה, בייבי מלפפונים, בוטנים קצוצים ועוף. את כל אלו יש לגלגל בתוך החסה ולהכניס ישירות לפה. לרוב אני לא בעניין של מנות עשה זאת בעצמך, אבל לגלגל חסה אני מוכנה, בוודאי אם היא מכילה את כל ההפתעות המעניינות הללו בתוכה. מנה ראשונה מיוחדת, שאותה ליווינו עם קוקטייל ממזרי של מרגריטה צ'ילי קוקוס: מקורי בדיוק כפי שזה נשמע. טעם הצי'לי הוסיף טוויסט מעניין למרגריטה, ובשלוק הלפני האחרון כבר הרגשתי בעננים. ככה זה כשרגילים לדיאט קולה או מטרנה, ופתאום נוחתת עלייך מרגריטה צ'ילי משום מקום.


בשלב הזה, אפילו מ' כבר שמחה שהיא יצאה מהבית. פטה הכבד עוף עם ריבת בצל ולמון גראס בא לה טוב. הכנתי לה טוסטון אחרי טוסטון עם שילוב של כל הממרחים ששהו על הצלחת, וראיתי את השחרור על פניה. אפילו הצלחנו לא לדבר על ילדים.


אחר כך חלקנו מנה עיקרית של ניוקי פטריות פורטובלו עם חמאת פורצ'יני, ריקוטה ופרמז'ן. "חייבות לצאת יותר מהבית"! קראה מ' בפה מלא ניוקי. מסתבר שיש מלא הפתעות טעימות בחוץ. הניוקי היה נימוח, טעם הפטריות העשיר הורגש בדיוק במידה הנכונה, ובכלל היתה זו מנה מדויקת ונהדרת.

לא לוותר על הקינוחים בריפאבליק. תמונה באדיבות המסעדה
וייב, לוק ופיל

גם האווירה הניו יורקית בריפאבליק מוסיפה לחוויה הקולינארית. זו לא רק מסעדה. הרגשנו שבאנו גם לבלות, לא רק לאכול.  האווירה, ה העיצוב, התפריט, השירות - הכל מתוקתק ומדויק. המלצרים כאן קשובים ומקצועיים, מכירים את כל המנות והמרכיבים בעל פה, מייעצים ונותנים שירות מהיר ומקצועי. תמחור המנות נעשה כאן במחשבה רבה, ותוך השתדלות לתת מנות איכותיות במחיר הוגן , וזו עוד אחת מהסיבות שהופכות את המקום  לאלטרנטיבה הכי טובה בסביבה.


רגע לפני שהכרכרה של חצות אספה אותנו טעמנו שני קינוחים: פאדג' שוקולד עם קרם אנגלז, אייריש קרים, בננות מקורמלות, קראמבל קקאו ואגוזי לוז. קינוח עשיר וכל ביס גורם לאושר בפה.
אך עם כל הכבוד לשוקולד, את המקום הראשון קטף כאן המילפיי הייחודי של הריפאבליק, שמוגש כאן בצורה שונה: עיגולים של בצק עלים יושבים על קרם וניל, שנטי ופירות יער. כל תיאור יחטא למציאות. אחד הקינוחים השווים.

יצאנו מהמקום אחרי חצות, שבעות, מאושרות, ומבטיחות זו לזו שלא היתה זו הפעם האחרונה. יותר לא נוסעות לתל-אביב, ריפאבליק היא בהחלט המסעדה הכי תל-אביבית מחוץ לתל-אביב.

חשבון בבקשה:
קוריאן צ'יקן: 56 ₪
פטה כבד: 42 ₪
ניוקי פטריות: 68 ₪
פאדג' שוקולד: 42 ₪
מילפיי: 42 ₪
מרגריטה צ'ילי קוקוס: 42 ₪
סה"כ: 292 ₪ לארוחה לשניים

Republic, הנגר 24, הוד השרון. 053-9377427 

* תוכן שיווקי

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פריים ריב של מסעדת שיפודי אילת (צילום: באדיבות המקום)
פוקאצה במסעדה פיצונקה (צילום: באדיבות המקום)
הכרם אירועים בנתניה (צילום: באדיבות המקום)
נתח במסעדת קרנווין (צילום: דרור ורשבסקי)
מאפה במסעדת לחם בשר (צילום: באדיבות המקום)
מנת דג בפונדק הים (צילום: באדיבות המקום)
נתח בשר במעשנה (צילום: באדיבות המקום)
סלט ירקות ובשר ברוזה (צילום: באדיבות המקום)
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא