נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

כשסיפרו לי שבמלון המפואר מגדל דוד בנתניה שוכנת מסעדה, מודה שהסתקרנתי. אז נכון ששמעתי כבר על המלון רב הפאר הזה, אבל מסעדות במלונות לא עושות לי את זה כבר שנים. כמה אפשר כבר להבריק בתנאים של בית מלון? הכשרות, מספר האורחים. כל אלו הופכים את משימת ההסעדה לבעייתית ונטולת עושר קולינארי. נכון? לא ממש נכון.

לא הייתי מוכנה כלל להפתעה שחיכתה לי במסעדת לג'נד. עד כדי כך הייתי לא מוכנה, שאני מתביישת לומר שהגעתי בטייץ וגולגול בשיער. לא הייתי מוכנה לגודל המעמד. נשבעת שלו הייתי יודעת שלג'נד זו באמת אגדה קסומה באמצע נתניה, הייתי דואגת להתלבש, כראוי למלכה שהייתי בערב ההוא.
מפוארת. לג'נד
אגדה בהפתעה
ראשית, המקום פשוט מהמם. נראה כמו אגדה ציורית וקסומה של פעם. נברשות מושלמות ומפוארות, ציורים מדהימים של דמויות מלכותיות על הקירות. המלון כולו מדהים ביופיו, וכמוהו גם המסעדה שבתוכו.

המסעדה אינה גדולה וכלל לא מזכירה "חדר אוכל" של בית מלו, כי אם מסעדה אינטימית יוקרתית. והשירות? הו, זו כבר אופרה אחרת. שירות מעולם אחר, שהזכיר לי חוויות מחו"ל. אולי רק בשיט המפואר שהיינו בו בקאריביים נתקלנו בשירות מפנק שכזה. שירות של מלכים. מלבד ללעוס עבורנו את האוכל - עשו כאן הכל. פינקו אותנו, בדקו בכל כמה זמן האם אנחנו מרוצים, פינו לנו בזמן וערכו לנו בזמן. כל מיני הרגלים שכבר חלפו מזמן מן העולם והתגעגעתי אליהם עד מאוד.

עכשיו רק נותר לברר האם גם האוכל בלג'נד הוא חלום שהתגשם. כי אם כן, ייתכן שאעזוב את ביתי ואעבור לגור כאן בזמן הקרוב. אה, ואתחתן עם מיליונר לשם כך, כי המלון הזה נראה לי כל כך מפואר שחייבים אירוע מיוחד כדי ללון בו. 

ללקק את האצבעות סטייל הים התיכון
את הערב המלכותי שלנו פתחנו עם קוקטייל בשם bitter is better: קמפארי, ג'ין ולימונצ'לו. חגיגה נפלאה לתחילת ארוחה. 

התחלנו במנה ראשונה של נגירי ים תיכוני: דניס טרי, בורגול, עלים ירוקים ותבשיל עגבניות. הטוויסט הים תיכוני היה, שכל הנ"ל נח לו על מצע של טחינה. לקח לי קצת זמן לעבד את השילוב של בורגול, טחינה ודניס, אבל אני חייבת להחמיא לשילוב המעניין הזה. די נמאס לי כבר מנגירי וסשימי סטנדרטיים.
עופיון ממולא. דליקטס
אז אם כבר במנות לא סטנדרטיות עסקינן, טעמנו גם ראשונה של סלמון קצוץ עם ירקות טריים וחלב שומר. שוב טוויסט מעניין שלא נתקלתי בו. ואני אפילו לא אוהבת שומר. חלב השומר החמצמץ היה שדרוג נפלא לסלמון הטרי, ולא היו שמחים מאיתנו לאחר שתי המנות המרעננות הללו.

בעיקריות טעמנו המבורגר "שיכור ומעושן". מנה חריפה וממזרית שהפתיעה את הלשון שלנו בשלל טעמים. השילוב של התפוח עם הרוטב המעושן החריף ובשר הבקר הטרי היה שילוב מנצח.
אבל את הגביע קטפה מנת העופיון העשוי בוואקום (במים חמים ב-60 מעלות, אם אתם מתעקשים לדעת). הבישול בוואקום נותנת לעופיון רכות מדהימה לצד תחושת בישול ארוך, אך ללא היובש שמתלווה לעיתים לבישול ארוך של עוף. העופיון החתיך הוגש על תבשיל נפלא של פריקי, ומעל הכל ענף של רוזמרין בטמפורה. כן, קראתם נכון. מעדן של ממש.

את תפריט הקינוחים רצינו לקחת הביתה. פחות בגלל התוכן, יותר בגלל יופיו וחגיגיותו של התפריט עצמו. כזה עוד לא ראינו. תפריט של מלכים. למען האמת כבר לא יכלנו להכיל דבר בשלב זה, אבל התפתינו בכל זאת לסניקרס פאדג' שוקולד מוס. טעים, עדין, ואפילו לא הרגשנו שמדובר בקינוח לא חלבי. הממלכה הקסומה, כבר אמרנו?

עכשיו רק רצינו שמישהו יגרור אותנו בכרכרה מלכותית לחדר מפואר במלון מגדל דוד. לטעמי, ארוחה שכזאת חייבת להיות מלווה בלילה בסוויטה הנשיאותית של המלון. אבל עד שכל הפנטזיות המגוחכות שלי יתגשמו, בינתיים אסתפק מדי פעם בארוחת מלכים מופלאה שכזאת בממלכת הלג'נד.

חשבון בבקשה:
ניגירי ים תיכוני: 68 ₪
טרטר סלמון: 62 ₪
המבורגר שיכור: 92 ₪
עופיון חצוי: 86 ₪
קינוח סניקרס: 36 ₪
קוקטייל ביטר איז בטר: 48 ₪
סה"כ: 392 ₪ לזוג

לג'נד, מלון מגדל דוד, נתניה. 053-4277295
 

* הכותבת הוזמנה להיות אורחת המקום

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פריים ריב של מסעדת שיפודי אילת (צילום: באדיבות המקום)
פוקאצה במסעדה פיצונקה (צילום: באדיבות המקום)
הכרם אירועים בנתניה (צילום: באדיבות המקום)
נתח במסעדת קרנווין (צילום: דרור ורשבסקי)
מאפה במסעדת לחם בשר (צילום: באדיבות המקום)
מנת דג בפונדק הים (צילום: באדיבות המקום)
נתח בשר במעשנה (צילום: באדיבות המקום)
סלט ירקות ובשר ברוזה (צילום: באדיבות המקום)
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא