נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

איפוק אף פעם לא היה הצד החזק שלי. גם לא דחיית סיפוקים. כשאני כמהה למשהו, בחיים בכלל ובתחום הקולינארי בפרט, קשה לי להתאפק. אני יכולה לדבר עם עצמי שעות. להסביר לעצמי עד כמה חשוב לנשום עמוק רגע לפני, לספור עד 10 או עד 800, אבל זה לא ממש מצליח.
מושחת, אבל שווה כל קלוריה. Black זיכרון יעקב
אל תתאפקו
כשנכנסתי לסניף של מסעדת בלאק בזכרון יעקב, הבטחתי לעצמי שהיום אתאפק. בטוח שיש כאן מנות בריאות ולא שמנמנות, מנות משביעות ולא מושחתות, כך נאמתי לעצמי בלב שלל נאומים. ואז התיישבנו, ואת עיני צד לוגו שכלל שתי מילים בלבד, והודפס על המפיות של המסעדה:" אל תתאפק". נשבעת לכם, לא נגעתי. כך במקור באותיות קידוש לבנה (אותיות אדומות למען האמת). אין צירופי מקרים בחיים, חשבתי בליבי. הרי זה לא באמת מקרי שזה הלוגו והמוטו של המסעדה שבדיוק הרגע הגעתי אליה.

מסעדת בלאק התוססת במתחם זכרון MALL (ליד יס פלאנט) היתה הומה אדם ביום שישי בערב. משפחות, זוגות צעירים, חבר'ה לפני ואחרי סרט, וסתם חברים רעבים שבאו לנשנש. ולכולם מוטו אחד המודפס על מפיותיהם. בל תתאפקו, כי חיים רק פעם אחת.

במנה הראשונה עוד היינו סולידיים. בחרנו בחציל בגריל ברוטב צ'ילי וטחינה. נכון שהתיאור נשמע בנאלי, אבל כל כך שמחנו לטעום את הביס הראשון. לחציל היתה חריפות ממזרית של שמן הצ'ילי, ובשילוב עם הטחינה היתה זו חגיגה. יש שיטענו שאפילו קצת רבנו על החציל. בכל זאת, מנה בריאה להפליא.

לאחר מכן הגיע שלב העיקריות ועמדה בפנינו בחירתה של סופי. עדן, אחת המלצריות המקצועיות שהכרתי בחיי, סיפרה על כל סוגי הבשרים בהתלהבות רבה. הייתי ממש קרובה להזמין מנה בריאה של פרגיות, או אפילו המבורגר בשר ותרד. ואז, ללא כל הכנה מוקדמת, קפץ עלי משום מקום תפריט ה"מוגזמים" של הבלאק: תפריט של המבורגרים מושחתים ומלאי אושר. הבטתי בתפריט והתפריט הביט בי (מדובר באיי פד, אגב). לשבריר שניה הצצתי בזוית העין גם בלוגו שעל המפית, וההחלטה נפלה. "בשבילי את הביג צ'יז מתפריט המוגזמים", הכרזתי בגאווה לעבר עדן.

נראה לי שהיא היתה גאה בי. אולי הרגישה את המלחמה הפנימית שהתנהלה בתוכי. ואולי פשוט שמחה שהפסקתי לקדוח לה לגבי הדילמה שלי.
אף אחד לא מתאפק בבלאק
הו מאמא!
הביג צ'יז הינו המבורגר חתיך של 220 גרם ברוטב מיונז חרדל, עם גבינת גאודה, מוצרלה, שבבי בטטה וחזה אווז. בביס הראשון כבר נעתקו המילים מפי. איפוק זה ממש אוברייטד, כך חשבתי לעצמי בעודי בולסת את חזה האווז המעורבב בגאודה ובבשר הבקר הטעים. 

בן הזוג היה יותר מאופק, כמו בחיים, והזמין פיקנייה בורגר, נתח בשר המעורבב עם שום קונפי. הנתח הינו מרובע למרבה הפלא, ומשובח להפליא. טעם השום היה מורגש בתוככי הבשר.
כתוספת לשני המושחתים הללו לקחנו צ'יפס חריף שהגיע רותח ומוצלח, וסלט קצוץ לצורך הרגעת המצפון.

בשלב הקינוח כבר סמכנו על עדן, שלא היססה ובחרה בקסטה מלאת מסקרפונה השוכנת באמבטיה של שוקולד. מה אומר, סיום מוצלח לארוחה מושחתת ונהדרת. איפוק, כבר אמרנו, זה לחלשים במיוחד. או לרזים. אנחנו כאן כדי ליהנות.

חשבון בבקשה:
חציל בטחינה וצ'ילי: 39 ₪
המבורגר ביג צ'יז: 89 ₪
פיקניה בורגר: 65 ₪
צ'יפס חריף: 17 ₪
סלט קצוץ: 17 ₪
קסטה באמבטיית שוקולד: 39 ₪
סה"כ: 266 ₪ לשני אנשים

בלאק בורגר, זכרון יעקב MALL. 053-9377328

* הכותבת הוזמנה להיות אורחת המקום

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פריים ריב של מסעדת שיפודי אילת (צילום: באדיבות המקום)
פוקאצה במסעדה פיצונקה (צילום: באדיבות המקום)
הכרם אירועים בנתניה (צילום: באדיבות המקום)
נתח במסעדת קרנווין (צילום: דרור ורשבסקי)
מאפה במסעדת לחם בשר (צילום: באדיבות המקום)
מנת דג בפונדק הים (צילום: באדיבות המקום)
נתח בשר במעשנה (צילום: באדיבות המקום)
סלט ירקות ובשר ברוזה (צילום: באדיבות המקום)
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא