נגישות
נגישות

ולנטיינס 2019 : מסעדות מומלצות בבתי מלון מפנקים

למה להסתפק בארוחת ערב אם אפשר לשלב גם לילה במלון רומנטי? לכבוד הוולנטיינס שבאופק (ולא רק), אספנו עבורכם הצעות לשלל מסעדות מעולות שממוקמות בתוך מלונות מעוצבים שיבטיחו לכם חוויה זוגית מושקעת. זה הזמן לשריין לעצמכם בילוי של טעמים ואהבה

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
יוליה פריליק ניב
תאריך פרסום: 23/01/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מנה בגליאנו מלון גלילון (צילום: גלעד הר שלג) מפנים ערב לחיזוק הזוגיות. מנה במסעדת גליאנו במלון גלילון (צילום: גלעד הר שלג)

זמן לאהבה: אז ולנטיינס כבר מעבר לפינה (14 בפברואר), וזה הזמן להזכיר שאפשר להרחיב את החוויה מעבר לארוחה שווה ורומנטית במסעדה. יש לא מעט בתי מלון שמציעים מסעדות שוות כחלק מהקומפלקס, מבלי לצאת משטח המלון, ובסיום הפרק הקולינרי תוכלו ליהנות מלילה רגוע ורומנטי בחדר מפנק. הנה כמה הצעות מבטיחות שכדאי לקחת בחשבון:

מתחילים להתכונן: כל הדילים במסעדות לוולנטיינס 2019 ברחבי הארץ

בושוויק במלון פבריק, תל אביב
מלון פבריק הוא מלון בוטיק חדש בנחלת בנימין בתל אביב, באזור שבו שכנו בעבר מתפרות וחנויות בדים (עדיין יש כמה). המלון אינטימי ומעוצב בסגנון אורבני צעיר והוא מתאים בול לזוג בחופשה עירונית רומנטית. יש במלון 43 חדרים בגדלים שונים ובעיצוב אקלקטי והרבה אופי שנגזר מהמיקום שלו.
ממלאים את הלב ואת הבטן: בושוויק הוא יותר בר ממסעדה וגם בו, במיוחד בערב, יש אווירה אורבנית שקצת מזכירה את ניו יורק, כפי שמעיד השם. גולת הכותרת היא הקוקטיילים מבית היוצר של האימפריאל והם נוטפי סקס-אפיל מהסוג החיובי. לצידם מוגשות מנות לא פחות סקסיות שהרכיבה השפית אביבית פריאל, כמו ברד פודינג מלוח עם תרד, קייל וגבינת עיזים (56 שקלים); פסטה טבעונית וצבעונית על בסיס קרם קשיו (48 שקלים); קרפצ'יו בקר (55 שקלים); מיני ברוסקטות ועוד מנות שהולכות טוב עם דרינקים ומרכיבות ארוחה אחת ממנות קטנות יחסית. לא כשר כאן בניגוד לרוב המלונות.
בושוויק - מלון פבריק, נחלת בנימין 28, תל אביב, 053-9349847

ברד פודינג מלוח בבושוויק (צילום: אפיק גבאי) אווירה אורבנית ומנות שמחמיאות לדרינק. ברד פודינג בבושוויק (צילום: אפיק גבאי)

מלון פבריק (צילום: אסף פינקוק) בילוי קלאסי בעיר הגדולה. מלון פבריק (צילום: assaf pinchuk)

Nomi - אינטרקונטיננטל דיויד, תל אביב
מלון דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב הוא אחד המלונות היציבים והוותיקים בתל אביב. הוא שוכן בדרום הטיילת, ליד נווה צדק, מתחם התחנה ושוק הכרמל, וממנו נשקף הנוף היפה של ים תיכון. במלון 550 חדרים בעיצוב פנים וחוץ אלגנטי עכשווי, וגולת הכותרת היא מסעדת השף החדשה שנפתחה בו ממש לאחרונה.
ממלאים את הלב ואת הבטן: Nomi היא מסעדת גורמה כשרה של השף המוערך יורם ניצן, שהיה מזוהה בעבר עם מסעדת מול ים ושלל המעדנים (הלא כשרים) שהוגשו שם. ניצן פתח לאחרונה מסעדה ישראלית מודרנית המבוססת על שיטות בישול ממטבחים שונים ברחבי העולם, ומציעה פרשנות חדשנית ומרתקת לאוכל גורמה וכשר. בתפריט יש מנות בשר, דגים ומנות צמחוניות, בהן אנטריקוט נתח אנגוס על הגריל, ראגו פטריות, דלעת כבושה, רוטב קברנה (178 שקלים); ריזוטו פטריות - פורטובלו, שמפיניון, קרם ארטישוק ירושלמי, ציר פטריות, אורז ארבוריו (83 שקלים); נתח קצבים עשוי למחצה על הגריל, פקצ'וי, ירקות צלויים, ציר בלסמי (162 שקלים); אספרגוס טמפורה (62 שקלים) ועוד.
Nomi - אינטרקונטיננטל דיויד, קאופמן 12, תל אביב, , 053-9443132
כל הפרטים על המסעדה החדשה של יורם ניצן

סטייק אנד אגז בנומי של יורם ניצן (צילום: אפיק גבאי) גורמה כשר במלון היוקרתי. סטייק אנד אגז במסעדת נומי (צילום: אפיק גבאי)

מלון דייויד איטנרקונטיננטל (צילום: באדיבות יח"צ המלון) מהמלונות היציבים והפורסמים בתל אביב. דיוויד אינטרקונטיננטל (צילום: באדיבות יח"צ)

West Side ברויאל ביץ', תל אביב
מלון רויאל ביץ' תל אביב שייך לרשת ישרוטל ומתנשא אל על ברחוב הירקון עם יופי של נוף לטיילת, לים וליפו. החדרים מעוצבים בסגנון אורבני והמסדרונות הרחבים משמשים גלריה לצילום מודרני.
ממלאים את הלב ואת הבטן: מסעדת West Side במלון היא מסעדת שף כשרה (בהובלת השף עומרי כהן) ובימים אלו משיקים בה תפריט חדש בדגש על חומרי גלם עונתיים וטוויסט מקומי ים תיכוני. בין המנות: סלט עוף ממזרח למערב, רוטב סאטה, אטריות אורז מטוגנות ושומשום שחור (68 שקלים); מסאבחה שקדי עגל, וויניגרט שיפקה, תפוצ'יפס ראטה ואבקת טחינה (85 שקלים), קטאייף טלה וצנוברים, סלט מנגולד חם וחומוס (75 שקלים); פילה סלמון, סלקים מזוגגים, פטריות שימג'י בגלייז טריאקי (120 שקלים) ויש גם תפריט קינוחים חדש ומעוצב לעילא עם מנות כמו לימונצלו פיסטוק, קראנץ' פיסטוק ושוקולד לבן, קרם לימון, גלידת פיסטוק, דפי טוויל ואבקת לימון פרסי (58 שקלים).
West Side - רויאל ביץ', הירקון 19, תל אביב, 053-7104537

פילה סלמון במסעדת ווסד סייד (צילום: אנטולי מיכאלו) טעימות ולילה במרכז תל אביב. פילה סלמון של ווסט סייד (צילום: אנטולי מיכאלו)

גליאנו במלון גליליון, גליל עליון
מלון גליליון החדש והמפנק בצמוד לאגמון החולה הוא מלון בסגנון כפרי, דהיינו מתפרש על שטח ולא מרוכז במבנה גדול אחד כמו בעיר ויש מהחדרים מרפסות נוף לבעלי הכנף. מלבד האוכל המוגש במלון, מוצע כאן גם קונספט מדליק –מתחם אוכל צמוד למלון ובו שפע של מסעדות ודוכני אוכל בכל מיני סגנונות.
ממלאים את הלב ואת הבטן: בשוק האוכל המעוצב והמקורה פועלת מסעדה איטלקית של השף גיא בן שמחון בשם גליאנו. החלונות צופים לטבע והתפריט בסגנון איטלקי קליל בתמחור נגיש, והכל במרחק כמה צעדים המחדרים. בתפריט יש מנות כמו פולנטה מתירס טרי, ראגו פטריות וירוקים, קריספי תירס, כמהין ופרמז'ן (47 שקלים); נתחי רוסטביף, פרחי צלפים, קורנישון, קרם חציל וצ'ילי טרי (55 שקלים); קרפצ'יו מוסר ים, איולי שיפקה, צלפים, עגבנייה לחה ויוגורט (49 שקלים); מיני פיצות מהטאבון שמוצב במקום (59-50 שקלים), מיני פסטות (67-55 שקלים), סלטים, קינוחים, קוקטיילים ועוד. לא כשר.
Galliano - מלון גליליון, יסוד המעלה, 053-9368614 
להזמנת שולחן בגליאנו

מסעדת גליאנו במלון גלילון (צילום: גלעד הר שלג) מסעדה איטלקית במתחם רומנטי וכפרי. גליאנו במלון גלילון (צילום: גלעד הר שלג)

אברטו - מלון ליר-סנס, גדרה
כן, מפתיע לדעת אבל בגדרה נפתח ממש לאחרונה מלון בוטיק - מלון ליר-סנס והוא משולב באופי של גדרה הכפרית. הבנייה ארכה כשלוש שנים והסנונית הראשונה הייתה מסעדת השף אברטו הפועלת בקומת הכניסה של המלון. יש 25 חדרי בוטיק מעוצבים, חלקם עם יציאה לגינה, ספא משובח ושלל פינוקים.
ממלאים את הלב ואת הבטן: מסעדת Aberto – בראסרי מודרני - של השף אסף שטרן פועלת עוד לפני פתיחת המלון וכעת מציעה גם ארוחות צהריים לצד ארוחות ערב ובוקר. בין המנות בתפריט: חציל ביוגורט על מחבת לוהטת, קרם יוגורט, סלסה ורדה, צ'ילי חריף, לימון וגבינת ברינזה (45 שקלים); גספצ'ו ים - גספצ'ו עגבניות, קרם חציל לבן, קלמארי צרוב על הפלנצ'ה, שאלוט וחלה על גריל פחמים (59 שקלים); קרפצ'יו שייטל בסו-ויד, איולי רמולד, כרובית צלויה, פרמזן, צ'ילי ירוק וגרידת לימון (59 שקלים). בצהריים, אם הרומנטיקה שבכם מתעוררת דווקא אז, מוגשות מנות כמו קרואסון צלי כתף - קרואסון בבישול ארוך ותבלינים חמים, איולי שום דבש וסלט ירוק בצד (80 שקלים); סופריטו שקדי טלה על גריל פחמים, תבשיל תפוחי אדמה, כרובית, ציר בקר, כוסברה וטחינה (85 שקלים) ועוד. לא כשר.
אברטו - מלון ליר-סנס, שכביץ 5, גדרה, 053-9374768

מסעדת אברטו בגדרה (צילום: אנטולי מיכאלו) בשורה מסקרנת וקולינריה משובחת בגדרה. אברטו (צילום: אנטולי מיכאלו)

חדר במלון ליר גדרה (צילום: איתי סיקולסקי) נפתח ממש לאחרונה. מלון ליר-סנס (צילום: איתי סיקולסקי)

הרברט סמואל במלון ריץ קרלטון, הרצליה
ריץ קרלטון הוא מלון מפנק בניחוח בינלאומי במרינה בהרצליה פיתוח. יש לו בריכה על הגג, חמאם טורקי, ספא מפנק ונוף של כ-180 מעלות לים ולחופים היפים של העיר.
ממלאים את הלב ואת הבטן: מסעדת הרברט סמואל של השף מור כהן מוקפדת ומושקעת במיוחד ודופן אחת שלמה שלה פונה לנוף של יאכטות מפוארות לבנות בכחול הגדול. בימים אלו מושק במסעדה תפריט חורף חדש עם הרבה דגים ועשבי תבלין חורפיים. בין המנות: הקיסר היפני – בטן סלמון נא, מיני חסות, איולי וקרוטוני וואקמה (68-46 שקלים), כמצופה מתפריט חורף יש מגוון מרקים בהם מרק בויאבז עם שלל דגי ים במקום פירות ים (72 שקלים); מנות של דגים נאים (74-52 שקלים); חציל בשילוב פטריות כמהין וביצה עלומה קרמית (42 שקלים); טורטליני ענק במילוי בשר עגל ומנגולד עם ארומות של אגוז מוסקט ופלפל שחור (92-52 שקלים) ועוד.
הרברט סמואל - מלון ריץ קרלטון, השונית 4, הרצליה, 053-9370831
להזמנת שולחן בהרברט סמואל הרצליה

מנה במסעדת הרברט סמואל בהרצליה (צילום: יאיר שגיא) אוכל מוקפד עם יאכטות ברקע. הקיסר היפני בהרברט סמואל (צילום: יאיר שגיא)

רופטופ בממילא, ירושלים
ממילא הירושלמי הוא אחד המלונות המיוחדים ששומרים על רמה גבוהה כבר שנים, הן ברמת האירוח והן ברמה הקולינרית בשתי המסעדות השוות שיש במלון – הרופטופ, מסעדת השף קובי בכר על הגג עם הנוף לעיר העתיקה, ומסעדת הדגים הפי פיש. בנוסף יש כאן חדרים ברמות שונות, חלקם עם נוף דרמטי ומרגש לחומות, ספא מפנק, בריכה מחוממת במרתף, שדרת קניות שנראית ומרגישה כמו מסע בחו"ל ובעיקר אווירה שורשית ירושלמית לצד תחושה בינלאומית ואת זה לא קל לאגד במקום אחד. 
ממלאים את הלב ואת הבטן: השף בכר מנצח על מסעדות המלון וכל מנה שיוצאת ברופטופ או בהפי פיש (שתיהן כשרות למהדרין, אבל בהתמחות שונה לחלוטין) היא מדויקת ומוקפדת. מידי עונה מתחלף התפריט בהתאם לחומרי הגלם העונתיים הרווחים בשווקים ואצל המגדלים. לחוגגים ולנטיינס – תוכלו ליהנות מתפריט החורף המבוסס על טעמים ים תיכוניים וירושלמים, שבאים לידי ביטוי בדגים טריים ובשר לצד ירקות שורש, אגוזים, ערמונים, פריקה, זיתים, חצילים, טחינה ועוד, בטכניקות עשייה צרפתיות ואיטלקיות. התפריט מוגש לצד יינות ישראליים בלבד מאוסף המלון. 
Rooftop - מלון ממילא, ירושלים, 053-6130223
כל הפרטים על תפריט החורף החדש של רופטופ

מנה במסעדת רופטופ בממילא (צילום: איליה מלניקוב)  ירושלים במיטבה. מנה מתפריט החורף החדש של רופטופ (צילום: איליה מלניקוב)

מלון ממילא בירושלים (צילום: באדיבות המקום) לסעוד לנוף העיר העתיקה. מסעדת רופטופ בממילא (צילום: באדיבות המקום)

מסעדת 02 במלון ענבל, ירושלים
בלב שכונת טלביה הפסטורלית והירושלמית שוכן מלון ענבל הוותיק שעבר לאחרונה שיפוץ מקיף ומתיחת פנים. אחת הבשורות היא מסעדת השף הכשרה 02.
ממלאים את הלב ואת הבטן: מסעדת 02 מקבוצת מונא הירושלמית, בראשות השפים מושיקו גמליאלי ואיתמר נבון, ממוקמת בחלל נפרד של המלון ומציעה מטבח ירושלמי עדכני השואב השראתו משווקיה וההיסטוריה הקולינרית של העיר. הקונספט שנבנה יחד עם ניר אלקיים, שף המלון, הוא הרבה מנות שרינג והרבה מנות המבוססות על חומרי גלם מקומיים כמו פריקה, ירקות בלאדי, קטניות ותבלינים לצד נתחים, שיפודים, דגים, ירקות ומנות בשר אותנטיות על גריל לפי משקל. הארוחה נפתחת עם פיתה בעבודת יד ובייגלה ירושלמי לצד מבחר משתנה של סלטים עונתיים טריים ומבושלים. בגזרת הראשונות יש מנות כמו נזיד בקר, ירקות שורש ועדשים ירוקים (42 שקלים); רוסט סינטה עדין עם קרמל חציל, שמן בצל ירוק ולימון שרוף (52 שקלים); בגזרת העיקריות מככבות מנות כמו פרגית עם אריסה וסילאן (42 שקלים); קבב לוקוס עם עגבניות שרופות (56 שקלים), שקדי עגל עם סלסה בצל ירוק (56 שקלים) ועוד. המסעדה כשרה.
מסעדת 02 - מלון ענבל, זאב ז'בוטינסקי 3, ירושלים 02-6756666

מלון ענבל ירושלים (צילום: אסף פינקוק) עבר מתיחת פנים והשיק מסעדה מבטיחה. מלון ענבל בירושלים (צילום: assaf pinchuk)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
הרברט סמואל בהרצליה
053-9370831
ווסט סייד  בתל אביב
053-7104537
רופטופ בירושלים
053-6130223

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פיצריות מושחתות ומסעדות המבורגר: מי צריך יותר?
שנת הדרקון: מצעד האסייתיות שעשו לנו את הקורונה
עולים לעיר הבירה: מסעדות מומלצות בירושלים
החומוס של השכונה: חומוס כספי בפתח תקווה
סיור שווקים: טייק אווי בשוק בין הדוכנים
ירוק בחורף: מנות ומתכונים עם אבוקדו
בוקר לאורך כל היום: המלצות טייק אווי
בראנצ'ים בטייק אווי ברחבי הארץ
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי