נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

יש המון דרכים לשפוט בן אדם – לפי הדיבור, הלבוש, המקצוע, ההיסטוריה... אבל הדרך המדעית והמדויקת ביותר, היא להבין מה האופי שלו לפי התוספת שהוא, או היא, בוחרים לשים על פיצה.
קבלו את המצעד המלא:

פטריות/בצל/זיתים
אתם אנשים עסוקים. לא יודע אם מדובר בקריירה, לימודים או סתם אספנות לגו אובססיבית, אבל פשוט אין לכם זמן לפתח טעם מיוחד אז אתם מזמינים את הקלאסיקה. החיים מתגלגלים אחלה, פעם פעמיים בשנה חופשה בחו"ל, הייתם השנה גם בהופעה של משינה והיה ממש אחלה.

טונה
אתם גם אנשים עסוקים, אבל לפחות אתם טיפה משקיעים בעצמכם. מקפידים גם על ג'ינסים ברמה גבוהה, לא קונים את היין הכי זול בסופר, ואם זו הופעה שאתם ממש אוהבים, אתם תקנו גולדן רינג. מעבר לזה אתם אנשים שאפשר לסמוך עליהם, אתם תהיו הטלפון הראשון של רוב אנשי הקשר שלכם בעת צרה. אחרי הצבא טיילתם או בדרום אמריקה או בהודו עם חברי הילדות שלכם. מלח הארץ. יותר נכון, טונה הארץ.

תירס
זה קל, אובייסלי לא התבגרתם. לא משנה מה קורה, אתם חשים בתוך עצמכם שאתם עדיין בני 16, צעירים, פרועים ויפים. אנשים בסביבתכם אוהבים אתכם, כיף מאוד להיות איתכם, אתם אנרגטיים ושמחים, הדבר היחידי שלא סבבה הוא להזמין איתכם פיצה.

פפרוני
אתם אוהבים את החיים, והחיים אוהבים אתכם בחזרה. באתם ליהנות מהערב, אתם רוצים ליהנות מהסופ"ש בכל סופ"ש, החיים קצרים מדי לטעמכם אבל היי, בואו לפחות פאקינג נעשה שמח. אתם הכיוון של חצי מהחברים שלכם להתארגנויות, מסיבות או לדברים מעניינים לעשות בערב. רובכם יפים מאוד ברמה החיצונית.

אננס
אתם תופעה שאפילו המדע לא הצליח לפענח. אנשים ששמים פרי על פיצה, ועוד פרי אקזוטי, מה דה פאק. בואו, למה לעצור בפרי? למה שלא תשימו קוטג'? חומוס? חמין? באמת, זה לא יתואר. מצד שני, אתם אנשים מקוריים, עם חשיבה מחוץ לקופסה, יצירתיים ומעניינים מאוד. אבל תדעו שזה לא בזכות האננס על הפיצה, תפסיקו עם זה בבקשה.

קטשופ
אתם גרים בעפולה.

תבלין פיצה
גדלתם בקריות.

גבניות
אתם מהאנשים שקראו לבן שלהם "בן", לכלב שלהם "דוג", ייתכן ואבות אבותיכם המציאו את השם "רחובות" לרחובות. מה שנקרא, ישר ולעניין. אתם פרקטיים, תמיד מדברים דוך, אין לכם אחד בפה ואחד בלב, כנים בצורה קיצונית. אתם לרוב לא אוכלים יותר משני משולשים, מה שהופך אתכם לשותפים אידיאליים למקרה קשה של מגש פיצה אחד לשלושה אנשים.

אנשובי
אתם קלאס גבוה. נכון, לא כולם מבינים את הקלאס שלכם, אבל ככה זה, לוקח לאנשים הרבה זמן להבין .GREATNESS כנראה שאתם שושלת של איזו משפחת מלוכה אירופאית מהרנסנאס, ואיכשהו נתקעתם בגלגול הזה בישראל הלבנטינית, רחוק מהארמונות וברזי הזהב אליהם אתם רגילים וראויים.

בלי כלום
אתם באמת אוהבים פיצה. אבל באמת. הבנתם שהשילוב הזה של בצק, רוטב עגבניות וגבינה מותכת ורותחת, הוא שילוב קדוש שלא צריך לגעת בו. וגם בחיים אתם כאלה, מזהים את היופי שבפשטות של הדברים, ילדים קופצים מעל שלולית, בירה בשקיעה על חוף הים, סלייס פיצה בסלון מול שידור חוזר של סיינפלד או חברים. לא צריך יותר מזה בחיים.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
חג ״לפני המצות״ שמח!
נויפלד מציג: שישי לווינסקאי
אייל שני עושה גלידה, מה, לא נטעם?
באנו להגזים: המשתה המטורף של נויפלד
אמורה מיו, אהבה איטלקית
בירה שותים באהבה או שלא שותים בכלל
פוד טראק של שבת
נויפלד מסכם שנה (גם) קולינרית: 2023 כתפריט מורכב
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ