נגישות
נגישות

איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות

אסייתי, איטלקי, יווני, ים תיכוני, קרניבורי או אולי אוכל יהודי? לכבוד חול המועד 2024, סידרנו עבורכם רשימת מנצחת של מסעדות מומלצות וכשרות עם תפריט מנצח המותאם לפסח!

מגזין REST חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 14/04/2024, 20:53

חג הפסח כבר כאן ואתו מגיעה גם התשוקה הבלתי נגמרת הזו לאוכל טוב ול'דיינו' אחד גדול בנשמה, מרוב שאנחנו פשוט רעבים!   ארוחות ליל הסדר הסתיימו, הילדים 'אוכלים את הראש' משעמום של בהייה של שעות מול המסכים, הגיבושון הביתי עולה על העצבים ולמי בכלל עוד נשאר כוח להעמיד סירים ולבשל מאכלים ולהתעסק אח"כ עם כיור מלא כלים? רגע לפני הפיאסקו הזו, כדאי לעצור, לנשום לרגע ולשנן את השיר 'שמחה רבה, שמחה רבה, אביב הגיע פסח בא!' ובאמת חג הפסח הגיע וזה הזמן לשמוח, לא לטרוח ולתור אחר מסעדות פתוחות בחול המועד פסח, המגישות מנות משובחות ובלתי נשכחות עם אוכל כשר לפסח! אז, במיוחד לקראת החג, לקטנו רשימת מסעדות כשרות לפסח 2024, מצפון ועד דרום, כאלה שמגישות אוכל כשר וטעים לחג כדי שתוכלו להנות ממנו ולא לטרוח אפילו לשנייה אחת מיותרת! יש לכם ימי חול המועד כדי לגלות את כל המאכלים במקומות הנכונים, וכדי שתהפכו את מרור בישולי המנות למסעדות מומלצות!

כשרות ופתוחות בחול המועד בצפון

רפאלו  - איטלקית כשרה ומשובחה

בלב הקריון נפתחה מסעדת רפאלו שמביאה איתה אוכל איטלקי משובח מארץ המגף. הסניף הזה מדגמן אוכל איטלקי כשר ומוכיח שגם מסעדות כשרות לפסח זה מגניב וטעים להפליא, עם תפריט ייחודי הכולל מנות קלאסיות מהמטבח האיטלקי, פסטות שמוכנות במקום, ומנות דגים משובחות. כעת, במיוחד לחג הפסח רפאלו פותחת שעריה בחול המועד עם מגוון קוקטיילים, מאפים ופסטות מופלאות שהותאמו במיוחד לפסח, שווה לבוא, לבדוק ולאכול !

כשרות? בהשגחת הרבנות המקומית.

ארסטו, כשרביולי מתאים עצמו לפסח...

איטלקייה צפונית נוספת וטעימה להפליא היא מסעדת אריסטו שנמצאת בגן הלאומי של קיסריה המגישה את מיטב הקלאסיקות' האיטלקיות! ארסטו היא מאותן מסעדות כשרות לפסח ללא חשש מקטניות, ולקראת חול המועד היא יצאה עם תפריט כשר ומיוחד לפסח עם מגוון סוגי פסטות ומאפים חמים מהטבון,  המוכיחים שגם בפסח אפשר לזלול אוכל איטלקי מעולה ולהנות מהחיים. בימות החג תמצאו כאן סלטים, דגים  - דניס, אמנון, לברק, ארוחות בוקר מפנקות וגם ריגטוני או ספגטי ברוטב לבחירתכם: שמנת, שמנת פטריות, רוזה, נפוליטנה, שמנת פסטו ומנת רביולי בטטה וגבינות מנצחת.

כשרות: כשרה למהדרין בית יוסף

כשרות ופתוחות בחול המועד בתל אביב ואזור המרכז

נוצ'י - לאכול סושי טעים רצח גם בחג הפסח

נוצ'י הוא ביסטרו אסיאתי כשר ומיוחד המגיש מנות סושי מגוונות וטעימות להפליא לצד מנות אסיאתיות מעולות. לקראת חול המועד, נוצ'י יצאה עם תפריט השם דגש על מנות אסיאתיות קלילות , טעימות ומשביעות במטרה לשלב את כל טעמי המזרח לצלחת אחת ומגשי סושי ספיישל כשרים ומושלמים! אל תוותרו על סוגי הסושי הכוללים טמפורה או פנקו שהוכנו עם רכיבים כשרים לפסח בלבד ויצאו לא פחות ממעולים!

שיפודי הכרם, בגלל השיפוד המושלם שבא בטוב בחג

שיפודי הכרם מציע גריל בשרים שנמצא עמוק בתך שוק הכרמל הססגוני והוא המקום הכי מושלם לאכול בו שיפודים מופלאים בחול המועד ובכלל. במקום תמצאו תפריט כשר לפסח הכולל סלטי בית, מנות ראשונות כמו: סוגי צ'יפס, תוספות של אורז, שעועית לבנה ברוטב אדום או מג'דרה ושפע של שיפודים  - קבב, פרגית, לבבות, אנטריקוט, לצד פלטת בשרים זוגית ומשתלמת עם שיפודי כבד ופרגיות, קבב, נקניקיות מרגז ואנטרקוט וגם מדליוני פילה שווים במיוחד.

כשרות: המקום כשר.

שעות פתיחה: 24-25/4 11:00-24:00, 26/4 11:00-17:00, 27/4 20:00-24:00

אושי אושי בנמל, לאוהבי אסייתי טעים ושומרי כשרות בנשמה

אושי אושי בנמל היא אחת מאותן מסעדות כשרות למהדרין, הפועלת גם בחול המועד של פסח 2024 ומגישה את המנות הכי טעימות ומגוונות שיש מהמטבח האסייתי. ממנות פתיחה מדליקות כמו סלט אוסקה ופטריות בטמפורה, רולים בהרכבה שהותאמו לפסח, מוקפצים ברוח החג וכמובן סושי סנדוויץ' – אחת ממנות הדגל של אושי והסנדוויץ' הכי כשר שאפשר לקבל בחג.

כשרות: כשר למהדרין.

ביגה, בגלל הפטיסרי המושלם והסלטים המושקעים

ביגה היא רשת משובחת ומוכרת שמביאה לנו את מיטב המאפים, הסלטים והאוכל הבריא וכעת, במיוחד לפסח סניף ביגה בקניון איילון יצא בתפריט מרענן עם מנות מדליקות וטעימות במיוחד. תפריט פסח של ביגה עשיר ומגוון ומציע ארוחות בוקר עשירות, סלטים כמו למשל סלט חלומי המעולה, כריכים מפנקים עם לחם מיוחד לפסח וסנדוויץ' טוניסאי שיעשה לכם את היום ואל תוותרו על קציצות דגים מעולות ברוטב פלפלים פיקנטי עשיר המוגש עם אורז ולימון כבוש וכמובן לחם כשר לפסח.

כשרות ופתוחות בחול המועד באזור השרון

רובן – מי אמר המבורגר כשר ומשובח ולא קיבל?

רובן היא אימפריית המבורגרים ותיקה המגישה את כל ההמבורגרים שרק חלמתם לקבל עם מיטב הטופינג והתוספות – המבורגרים עסיסיים, משובחים שחייבים לסיים עד הביס האחרון. הבשורה הטובה היא, שרובן היא אחת מאותן מסעדות פתוחות בפסח שמספקות המבורגרים כשרים כהלכתם עם תפריט מיוחד לימות חול המועד הכולל מנות ראשונות כמו כנפיים וברוסקטות, אסקלופ עוף, סטייק עסיסי עם תפוחי אדמה בתנור וגולת הכותרת  קלאסיק דאבל לצד צ'יפס גדול – מי צריך יותר מזה?

כשרות: המסעדה כשרה לפסח.

ביסטרו 56 - לחגיגת בשרים כשרה, חגיגית וקרניבורית להפליא

מסעדת ביסטרו גורמה של השף גבריאל אוחנה המגישה אוכל לא פחות ממושלם עם שפע של מנות מיוחדות, בשרים שעברו יישון מיוחד ותפריט שהתאים עצמו לפסח! אל תוותרו על הסטייק כרוב הבלתי נשכח, הבשר המשובח של מנת סינטה עגל נברסקה - 300 גר' של בשר איכותי מיושן במקום מוגש עם פלחי תפו"א קריספי בתערובת תבלינים קריאוליים ופיקניה ארגנטינאית - 300 גר' של פרוסות פיקניה עם פירה תפו"א "באטר" וכרישה קונפי, קריספי שאלוט, צ'ימיצ'ורי ושום קונפי.

כשרות: כשר לפסח לאוכלי קטניות

שעות פתיחה: יום ג' 23/4  21:15 עד 24:00, יום ד'  - ה' בין השעות: 12:00-24:00, יום ו' פתוח בין השעות 12:00 עד 15:00,  יום שבת המסעדה נפתחת 21:15, יום ג' 30/4 פתוח תפריט רגיל, החל מהשעה 14:00.

מסעדת שלושת הקצבים לאוהבי הנתחים המפחידים..

מסעדת שלושת הקצבים הכשרה מביאה לצלחת בשר איכותי ונתחים מובחרים שיהפכו את החג לטעים ועסיסי במיוחד. תמצאו כאן שיפודים מכל סוג שחלמתם – לבבות, פרגית עגל, מולארד, אשכי עגל, פרגית, קבב אנטריקוט ועד לפילה, סינטה עגל, צלעות טלה, אשכי הודו, כבד אווז, מדליוני פילה בקר ובעצם כל מה שעשוי מבשר לצד מגוון סלטים ללא הגבלה.

כשרות: כשר בהשגחת הרבנות.

כשרות ופתוחות בחול המועד בירושלים והסביבה

מדובר בסטייק האוס אמיתי עם תפריט הבנוי ממגוון סטייקים ונתחים ייחודיים בצלייה בגריל פחמים (ג'וספר), לצד מנות מיוחדות ומגוונות המורכבות מהנתחים השונים המוצגים כאן. לכבוד חג הפסח, המסעדה מציעה מנות רבות מהתפריט הרגיל לצד מספר מנות מיוחדות שיתווספו ויוגשו כמובן עם לחם מיוחד לפסח שהוכן במקום. בין המנות שיוגשו: קריספי צ’אנקי צ’יפס עם איולי ברביקיו, חזה עוף במרינדת תבלינים עם ירקות בעישון, וואגיו סמאש בורגר עם צ’אנקי צ’יפס, אונטריב וואגיו בבישול ארוך ועוד.

כשרות: כשר לא לאוכלי קטניות

פינתי, אוכל ביתי משובח, מנחם ומותאם לפסח

אחד ממוסדות האוכל הוותיקים של ירושלים הוא פינתי שמספק אוכל ביתי ומנחם כבר למעלה מ- 15 שנה, מארוחות בשרים מגוונות, תבשילים ביתיים שמביאים זכרונות של פעם לצלחת וכמובן החומוס הבלתי נשכח של המקום שאסור לפספס אותו בשום מצב.

בפינתי בית הדפוס התפריט יתאים עצמו לפסח ויהיה פתוח במשך כל ימות חול המועד עם כבד עוף, מעורב ירושלמי, שיפודי אנטריקוט מיושן, צ'יפס ומגוון סלטים טריים.

כשרות: כשרות בראשות הרב שלמה מחפוד שליטא.

בובעס, כדי לחגוג על בירה כשרה ואוכל יהודי מעולה

'בובעס ביר' הוא בית של בירה ואוכל יהודי נהדר שמגיש בירות בוטיק איכותיות, לצד מנות מיוחדות מהמטבח היהודי כמו למשל בלינצ'ס כבד מושלם, קוגל ועוד. כעת, במיוחד לפסח התפריט לבש חג ומגיש את כל המנות האהובות עם מרכיבי הפסח עמו סלמון עם תוספות, פלפלים ממולאים ובשר אסאדו.

כשרות: המקום כשר.

כשרות ופתוחות בחול המועד בשפלה ובדרום

ניני קאי, המקום המושלם להרכבת ארוחת חול המועד לפסח!

ניני קאי היא מסעדה אסייתית מעולה וחדשה הנמצאת במלון רויאל גארדן המביאה את מיטב המנות האסייתיות הקלאסיות לצלחת ממרקים, סלטים, מוקפצים, וסושי בר עמוס בדגים טריים שהתאים עצמו לפסח. תוכלו לאכול כאן ארוחת גורמה לפסח עם טטאקי טונה אדומה, נאם טק סלמון, להרכיב את סושי החלומות שלכם כמו: אינטיאס ג'אז – אינטיאס ואבוקדו, קריסטל סלמון – סלמון וירקות עטופים באורז, לאכול את מנת הקוביאשי סלמון בקמח תירס, אבוקדו ושבבי סלק או לפנק עצמכם בעוף בקשיו.

כשרות: המסעדה כשרה.

*חלק מן המסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
8
פחות אהבתי
1

כתבות נוספות של אורלי בויום

Newsletter Icon