נגישות
נגישות

מסעדות מומלצות בצפון – הטבות מיוחדות לגולשי זאפ!

החורף הקיצי עושה לנו חשק לעלות צפונה, לטייל ואחר כך לפתוח שולחן במסעדה צפונית אמיתית. הנה 11 מסעדות מעולות שגם יפנקו את גולשי זאפ רסט במתנה עם כל ארוחה

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
רני זהר
תאריך פרסום: 24/01/2023, 8:44
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אז נכון, החורף-קיץ הזה לא ממש מאפשר לגלוש בחרמון ולכאורה אין סיבה לעלות צפונה. אבל מה עם הפריחות המדהימות בהרי הגולן? מה עם הטבע שהופך כולו ירוק? אין כמו טיול בצפון עם שמש חורפית שלא קופחת. לכבוד המאורע החלטנו להכין לכם מדריך לזוהר הצפוני שיעשה לכם את החיים קלים בבחירת הקולינריה שתלווה את הטיול שלכם – תרמיל? צ׳ק, כובע? צ׳ק, מסעדות מעולות בצפון? לפניכם:

מסעדות כשרות בצפון

 

פורסט - Forest, מעונה

שם נרדף לצפון הוא פסטורליה, טבע, אדמה, ורבים מאיתנו עולים לרגל לשם לפחות פעם בשנה כדי לנשום אוויר הרים צלול. אז למה שלא נשלב בין השניים? במסעדת פורסט הכשרה עושים בדיוק את זה: מטבח פיוז׳ן ים תיכוני וישיבה בחיק הטבע, תפריט מחומרי גלם טריים ומקומיים, ואווירה נעימה בסטייל מושבניקי. גולשי רסט שיזמינו שתי מנות עיקריות מהתפריט הנהדר שמציע נתחי בשר משובחים לצד מנות דג מעולות – יקבלו גם קינוח מתנה.

פורסט - Forest, הזית 168, מעונה, גליל מערבי. 053-9416061

קבוצת אנשים מרימה כוס לחיים במסעדה הצפונית "פורסט" אווירה נעימה בסטייל מושבניקי. צילום: מסעדת פורסט

מיטבלים - ראש פינה

מחפשים מסעדה שתסגור לכם פינה לארוחת ערב בחופשה המשפחתית או הזוגית? מצאנו לכם בראש פינה את מיטבלים, מסעדת שף כשרה מזמינה ונעימה, שמתמחה בבשרים וקורצת גם לצמחונים שבינינו, עם מנות על בסיס ירקות או דגים. מה בתפריט? פילה סלמון על מצע ריזוטו צהוב, כבד עוף בתאנים על מצע פירה, ולקרניבורים האמיתיים שבינינו גם צלעות טלה על ריזוטו אדום ושיפוד סינטה מטורף. גם במיטבלים מציעים לגולשים צפונה לקבל קינוח מתנה בהזמנת שתי מנות עיקריות, בקיצור, רק תגיעו

מיטבלים, כביש ישן, ראש פינה. 053-9443111

מנת פטה כבד מוגשת במסעדה הצפונית הכשרה "מיטבלים" מסעדת שף כשרה. צילום: מיטבלים.

מסעדות בשר בצפון

Nice To Meat - יסוד המעלה

Nice To Meat היא מסעדת שף בשרית פשוט מעולה שמציעה חוויה קולינרית על קו קולינרי צרפתי, מעשה ידו של השף אורי אביטן, שהאהבה שלו לבשרים לא נגמרת בבישול, אלא בחווית אירוח שלמה, הכוללת נתחים מובחרים מרמת הגולן. במקום מגישים מנות עיקריות מכל הסוגים, החל  מדגים על האש ועד בשרים במעשנה, סטייק פרגית, אנריקוט עגלה מהגולן, פלטת קרניבורים או נתח אנריקוט ענק על עצם צלע ארוכה. הכי מומלץ לפתוח את הארוחה עם הקורסאדו המשגע, קוראסון אסאדו מפורק בליווי צ׳ימצ׳ורי. הגולשים ברסט יזכו ליהנות מקינוח מתנה בכל ארוחה, ותאמינו לנו שגם המתוקים הם חוויה בנייס טו מיט.

Nice To Meat, יסוד המעלה, אצבע הגליל.  053-9415435

איש רוכן וטובל פיסת לחם בתבשיל במסעדה הצפונית nice to meat ורי נייס. צילום: Nice To Meat 

Queen's Kitchen Bar - צומת ווסט

דמיינו את זה: אחרי יום ארוך בדרכים אתם מחפשים מקום לעצירת ביניים של ארוחת צהריים מאוחרת לאור שקיעה. מי מכם שלא נוהג מעוניין באיזו בירה, מי שמורעב מפנטז על המבורגר, הילדים חופרים על שניצלונים. בצומת ווסט יושב לו Queen's Kitchen Bar, שיתאים לכם בול לעצירה הזו: המבורגרים מצוינים, מנות גריל מפנקות, נשנושים כולל מנת כנפיים מצוינת, מנות ילדים וכמובן גם אלכוהול בשפע, כולל בירות מצוינות מהחבית. גולת הכותרת? גולשי רסט שיפתחו שולחן אצל קווינס יהנו מקינוח מתנה.

Queen's Kitchen Bar - צומת ווסט רמת הגולן, שעל. 053-9381745

המבורגר מוגש בליווי צ'יפב ובירה במסעדה הצפונית queen's kitchen bar מתאימה בול לכולם. צילום: Queen's Kitchen Bar

300 גרם - בצת

במסעדת 300 גרם, ניחשתם נכון, חלק ממנות הבשר העסיסיות הן במשקל אחיד של 300 גרם. מעבר לוודאות הנחמדה, 300 גרם היא גם מסעדת שף כשרה ,שיושבת בתוך מושב בצת. פסטורליה של מושב צפוני שליו, מומחיות נעלה לבשר שתשמח כל קרניבור, תפריט מוקפד שהורכב מאהבה לאוכל, את כל אלו תוכלו למצוא בתוך ה-300 גרם שישבו על הצלחת. במסעדה מציעים ארוחת שוק זוגית ב-199 ₪ לחברים של רסט, ובה פלטת בשרים 800 גרם עם סטייק אנטריקוט, סטייק פרגית וקציצות אנטריקוט, שלוש מנות ראשונות כולל צ׳וריסוס עגל מטריפות, עראייס מזרחי, חציל על האש, וכמובן גם שמונה סלטים שונים ומגוונים, וכל זה בליווי שעועית ירוקה מוקפצת על הפלאנצ'ה ותפוח אדמה מדורה ולוהט! מומלץ להזמין מקום מראש.

 300 גרם, מושב בצת

אומה - צומת הגומא

מחפשים מסעדה צפונית להתפנק בה על גיוון של טעמים וניחוחות? באומה מגישים ביד רחבה מנות עכשוויות וטעימות במיוחד שגם מצטלמות יפה לאינסטוש – החל ממוקפצים תאילנדיים מלאים בכל טוב, תפריט סושי מדגים טריים ועד עיקריות בשרים איכותיים מעדרי הגולן. באומה יש מענה למי שמחפשים אוכל צמחוני החל מסלטים ועד מנות דגים, אוכל טבעוני כולל המבורגר מביונד מיט ואפילו למי שחושקים בפירות ים ברוטב חמאה קלאסי. מצפים לבואכם עם קינוח מתנה, בין אם אתם מטיילים בסביבה, עוצרים לארוחה רומנטית או בכלל גרים מעבר להרים.

אומה צומת הגומא, 053-6274142

רול סושי מוגש במסעדה הצפונית "אומה" גיוון של טעמים וניחוחות. מסעדת אומה

מסעדות ערביות בצפון

מסעדת איזמיר, מעיין ברוך

אם הגעתם עד לאצבע הגליל ולא התארחתם במסעדה שמגישה אוכל ערבי אותנטי, אז מצאנו לכם את איזמיר, שלא רק שיושבת על גדות נחל ומוקפת נוף ירוק מסביב, כך שנותנת את החוויה הצפונית המושלמת, אלא גם מגישה אוכל מצוין, החל מבשרים איכותיים, מבחר דגים, מוקפצים, וכמובן גם אוכל ערבי אסלי. אז אם פכפוך מי הנחל והירוק מסביב פיתו אתכם, הנתחים המשובחים של איזמיר כבר ישכנעו, ולקינוח – קינוח מתנה!

מסעדת איזמיר, מעיין ברוך, 053-4867236

מנת סלט מוגשת במסעדה הערבית הצפונית "אומה" אוכל ערבי אותנטי. צילום: מסעדת איזמיר

מסעדת אל ראושה – צומת כ״ח

אי שם על כביש 90, סמוך לגבול עם לבנון, שנייה לפני שכבר צריך להסתובב אחורה ולחזור הביתה אחרי יום של ירוק בעיניים, אפשר לעצור באל ראושה ולאכול אוכל לבנוני, מזרח תיכוני אמיתי, המערבב בין המסורות השונות ומאפשר את המיטב מכל אחת מהן: החל מטאבולה, סלט פתוש, חומוס ועלי גפן ועד קובה גלילית, שישבק לבנוני ומג׳דרה מדהימה, לצד נתחים בשריים טריים על האש, ולקינוח גם נוף מטריף היישר להרי נפתלי, החרמון ועמק החולה. את הקינוח המתוק שישמח את החך תקבלו חינם אחרי שתפתחו שולחן באל ראושה.

אל ראושה, צומת כ״ח.  053-8096528

מנת חציל קלוי מוגש עם גרגרי רימון במסעדה צהפנוית " אל ראושה" אוכל לבנוני נפלא. צילום: מסעדת אל ראושה.

מג'דלה - mjdala, כביש 85

כביכול "על הדרך", אבל למעשה מסעדה ששווה להגיע אליה במיוחד. מנות שף במחיר של אוכל רחוב, עם בשרים משובחים, ירקות צלויים, ומזאטים ענקיים וטעימים שלא תוכלו שלא לסיים - ראו הוזהרתם! במסעדת מג'דלה התפריט מתוחכם, מודרני והאווירה נעימה, אסתטית ופסטורלית. מי שיזמינו שתי מנות עיקריות מהמבחר המצוין של מג'דלה, ייהנו מקינוח מתנה.

מג'דלה, כביש 85 ליד התחנת דלק. 053-4247704

 מנות שף במחיר מצחיק. צילום: מסעדת מג'דלה. 

לוסטרייה L'ostria - מג'דל שמס

אם תפסנו אתכם בדרך לעשות סקי בחרמון, ואתם מחפשים מסעדה לארוחת ערב חמימה בזמן חופשת החורף המושלגת שלכם, אז אל תפספסו את לוסטרייה שבמג׳דל שמס, מסעדה המבוססת על השילוב הנהדר בין המטבח הלבנוני והצרפתי, ומציעה את כל הטוב של מזרח תיכון גלילי עם טוויסט אירופאי. מומלץ מאוד לפנות זמן למסעדה הזו שתפנק אתכם במבחר מנות דגים, פירות ים, בשרים וירקות שמתחכמות מספיק כדי שיענגו את החך, אחרי שתתענגו על מחבת פירות ים וניוקי עננים, תתפנקו גם קינוח במתנה באדיבות המקום.

לוסטרייה L'ostria, מג'דל שמס, רמת הגולן. 053-9416972

שולחן ערוך ועליו ארבע צלחות ומנות שונות במסעדה הצפונית לוסטריה מטבח לבנוני צרפתי עילי. צילום: לוסטרייה L'ostria

דונא מאסא - DONA MASA, מג'דל שמס

אחרי שבחרתם מהרשימה את הלוקיישן לארוחת ערב מפנקת או לארוחת צהריים מושחתת, חסרה גם עצירת קפה מעולה עם מאפה קונדיטוריה בעבודת יד. בית הקפה דונא מאסא שבמג׳דל שמס ייתן מענה למי שמחפשים עצירה קצרה, מפנקת ומתוקה. החל מקפוצ׳ינו חם וחורפי ועד שייקים ואייסים שיצננו, קרואסונים ייחודיים, קרפים לילדים וטארטים בוטיקיים – בדונא מאסא יש הכל מהכל. גולשי רסט שיזמינו אצל דונא מאסא במעל 100 ש״ח יקבלו מארז עוגיות מתנה.

דונא מאסא - DONA MASA, מג'דל שמס, 053-7252330

כוס קפה ולידו מקלות קינמון ונר במסעדת דונא מאסא עצירה לקפה מעולה. צילום: דונא מאסא

צילום תמונת שער: מסעדת אומה 

חלק מהמסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest, אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

מסעדות בצפון? הרשימה המלאה >> 

סיור קולינרי בבני ברק הוא הטרנד הכי סוחף >>

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
פורסט במעונה
053-9416061
נייס טו מיט ביסוד המעלה
053-9415435
מסעדת איזמיר במעיין ברוך
053-4867236
לוסטרייה L'ostria במג'דל שמס
053-9416972
דונא מאסא במג'דל שמס
053-7252330
מג'דלה במג'ד אל-כרום
053-4247704

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מסעדות זולות ושוות - חלק ב'!
חלק 2: 10 מסעדות חלביות בכשרות בד"צ מהדרין!
11 מי יודע? מסעדות בשריות שהן בד"צ למהדרין!
לכבוד יום הקפה הבינלאומי - בתי הקפה הטובים בארץ
10 מתכונים לארוחה מפסקת ביום כיפור
דנדי VS תל יצחק בייקרי: השילוב בין בייקרי ומעדנייה
טיול משפחתי בצפון – דרך נוף הרי נפתלי
נחל עין כרם ביער ירושלים – מסלול קיץ לכל המשפחה
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח