נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

חלק א׳ של פרויקט המסעדות הזולות והשוות של זאפ רסט, היה עמוס בהמלצות למסעדות זולות בתל אביב, במרכז ובירושלים, שימלאו את צלחתכם במחיר משתלם של עד 50 ש״ח.

חלק ב׳ עושה שירות לקצוות הארץ: מסעדות מומלצות ולא יקרות בחיפה, בצפון ובדרום, מדן ועד אילת. אז אילו מסעדות ישביעו אתכם, מבלי שתצטרכו לקחת משכנתה?

מסעדות בחיפה במחיר שווה לכל נפש

הקובה של מומו – momo

אין יותר טוב מאוכל ביתי, אותנטי, מסורתי וכמובן, בעבודת יד. הקובה של מומו זו מסעדה המגישה מטעמים עיראקיים באחלה מחירים, כשבין היתר, תוכלו להזמין קובה במרקים במחיר מצחיק של 36 ש״ח בלבד – קובה במיה, סלק, דלעת וחמוסטה. גם מנות הגריל יאפשרו לכם לשבוע במחיר נוח, קציצות קבב בתיבול נוסח עיראקי, מעורב ירושלמי, שיפוד פרגית או חזה עוף מתובל ב-45 ש״ח בלבד, סמבוסקים שונים ב-6 ש״ח - שאפשר לשלב עם מנת קובה ועם פלטת מנות פתיחה ב-25 ש״ח בשביל ארוחה של ממש!

הקובה של מומו, פלימן משה 8, קניון קסטרא, חיפה. 053-9376911

מסעדת יאפא 39

יאפא 39 הוא למעשה בית קפה עם תפריט מגוון ומרשים, שיאפשר לכם ליהנות מסלטים, מוקפצים, כריכים, פסטות וגם בשרים במחירים מאוד נוחים. המומלצים שלנו הם: כריך עוף מעולה עם ממרח מיונז צ׳יפוטלה, חזה עוף על הגריל, חסה, עגבנייה ומלפפון חמוץ לצד סלט הבית ב-45 ש״ח. אין יותר קלאסי מזה! אם אתם מחפשים ארוחה של ממש, אז יש את מנת העראייס, מיני פיתות במילוי בשר בקר, שומן כבש ועגבנייה, לצד ירקות חתוכים וטחינה (49 ש״ח). מי שחולמים על פחמימות בלילה, ייהנו ממבחר מנות הפסטה עם מגוון רטבים – רוטב בולונז ב-50 ש״ח, רוטב פסטו ב-38 ש״ח ושמנת פטריות ב-49 ש״ח. לכם נשאר רק לבחור.

יאפא 39, הבנקים 8, חיפה. 053-9345525

סנדוויץ׳ ברכה

כבר 50 שנים, שברכה מכינה סנדוויצ׳ים לחיפאים האמיצים שעולים לרגל למוסד המקומי. המקום אמנם לא כשר ומערבב בשר עם גבינה, אבל הג׳בטה באפייה עבודת יד, חרוכה על הגריל ועמוסה בכל הטוב שברכה רוצה ומחליטה עליו. מבט אחד עליכם וברכה, שאין לה סבלנות לבררנים, כבר תדע מה מתאים לסנדוויץ׳ שלכם. היא וארבעת הנשים שסביבה, יכינו לכם סנדוויצ׳ים מדהימים, עמוסים ברטבים המקוריים של המקום – חמאה, חרדל, טרטר, חמוצים, שמיר, טוב אנגלי, חסה, עגבנייה ומלפפון, וכל זה במחיר שנע בין 40-45 ש"ח לסנדוויץ׳.

סנדוויץ׳ ברכה, שבתאי לוי 12, חיפה. 04-852-4394

מסעדות בצפון שלא יעשו לכם חור בכיס

מסעדת אופרה בחדרה

מסעדת אופרה בחדרה - מכונה גם בית המלאווח והג׳חנון של המדינה, אבל זה לא אומר שהיא מסעדה תימנית המגישה רק בצקים. יש במקום הכל מהכל: סלטי בית במחירים נוחים הנעים בין 12-29 ש״ח, ממולאים במחירים שנעים בין 26-28 ש״ח ומרקי הבית החל מ-35 ש"ח. אך גולת הכותרת היא ללא ספק התבשילים הביתיים של המקום: קוסקוס ביתי מהביל וטעים מוגש בימי רביעי-50 ש"ח או שיפוד על האש עם תוספת בעלות של-46 ש"ח. בקיצור, אופרה של מנות- שכל אחד ימצא עצמו בתוכה.

צילום: אופרה

אופרה, הנשיא וייצמן 61, חדרה. 053-9444195

קפה לקר בגליל המערבי

קפה לקר הוא קפה חוץ, צבעוני ושמח, בניחוח הולנדי. ניתן לשבת מתחת לעץ הפיקוס וליהנות מהאווירה הייחודית של המקום, עם הופעות חיות, אווירה חמה וביתית, מנות בשריות, טבעוניות וצמחוניות. המקום הוא תחנת עצירה חובה, כשמגיעים לאיזור הגליל המערבי! בתפריט, ארוחות בוקר במחירים נוחים הנעים בין 30 -65 ש״ח, סנדוויצ׳ים מעולים ומזטים לחלוקה, ואף עיקריות, כמו: קוסקוס עם קציצות מרוקאיות, או שניצל וירקות בתנור ב-45 ש״ח, פשטידת מחמר טבעונית ב-40 ש״ח, שניצל וצ׳יפס או פיש אנד צ׳יפס ב-35 ש״ח. בקיצור, משתלם להגיע ללקר!

צילום: קפה לקר

קפה לקר, כברי, גליל מערבי. 053-8090517

שיטאקי שיטאקי בצפת

מחפשים אסייאתית מעולה? מצאנו לכם את שיטאקי שיטאקי בצפת, עם מוקפצים במחירים נוחים במיוחד, כמו: אורז עם בקר בתוספת פטריות, כרוב, בצל, גזר ושבבי ביצים, נודלס עוף עם אטריות ביצים בתוספת כרוב, בצל, פטריות, פלפלים וגזר, וגם מנת פאד תאי עוף מעולה, סלט ירוק עשיר עם חזה עוף במחיר של 49 ש״ח או פאד תאי צמחוני ב-42 ש״ח, ירקות מוקפצים ברוטב הבית ב-34 ש״ח ועוד. במקום, מחלקת סושי מרהיבה עם מנות סושי סנדוויץ׳ המגיעות בכ-4 יחידות במילויים שונים, הנעות בין 38-43 ש״ח, וכן מספר גדול של רולים במחירים משתלמים.

צילום: שיטאקי שיטאקי

שיטאקי שיטאקי, ירושלים 53, צפת. 053-9374358

מסעדות בדרום עם מחירים משתלמים

מאונה במצפה רמון

מסעדה טבעונית צמחונית עם תפריט בריא, טעים ומתחלף לפי העונות, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהכל כאן טרי, טבעי ומהצומח בלבד. במצפה רמון השקטה והשלווה, יושבת מאונה הנהדרת, שתספק לכם תפריט צמחוני טבעוני במחירים טובים. סלטים במחיר קבוע של 49 ש״ח, תבשילים מתחלפים המוגשים עם קינואה או אורז ב-43 ש״ח או מרק המוגש עם לחם ב-38 ש״ח. אם אתם מחפשים מנה מושחתת יותר, מחכה לכם בורגר טבעוני מעדשים ירוקות בלחמניה (38 ש״ח) או בצלחת (49 ש״ח). תוכלו לבחור לשלם קצת יותר על דיל – 59 ש״ח לבחירתכם, מבין סדרת הדילים – דיל כריך עם סלט ושתייה, דיל סלט עם לחם ושתייה, דיל בורגר עם צ׳יפס ושתייה, דיל תבשיל עם אורז/קינואה, סלט ושתייה ועוד.

צילום: שאטרסטוק

מאונה, שדרות בן גוריון 4, מצפה רמון. 053-9377750

הודו הקטנה בבאר שבע

הודו הקטנה היא מוסד של ממש המציע את כל מה שטוב במטבח ההודי, על טהרת הצמחוני והאותנטי. השפים הבאים היישר מהודו, יכינו לכם מנות טאלי משביעות ונהדרות. הישיבה – על ספות נמוכות, ממש כמו בהודו. אם אתם מפונקים, אז גם שולחנות רגילים עומדים לרשותכם. המטבח ההודי מתאפיין בתבשילים מלאי תבלינים וצבע כמו הדאל מקאני: שעועית אדומה, עדשים חומות ומעט חמאה, בליווי אורז לבן ב-42 ש"ח. אם אתם אוהבים גבינה, אז מומלצת במיוחד מנת המלאי כפתה - מנת קציצות גבינה, סולת, זרעי חמניות ופרג, עם מעט שמנת ובליווי אורז לבן ב-48 ש״ח. כמובן שישנם עוד המון תבשילים מסקרנים במבחר טעמים ובמחירים שנעים בין 38-45 ש״ח, שאליהם ניתן גם להוסיף פילה דג בתשלום נוסף של בין 21-24 ש״ח בלבד.

צילום: שאטרסטוק

הודו הקטנה, רינגלבלום 15, באר שבע. 08-648-9801

אוכל זול היא לא מילה גסה. יש מספיק מסעדות ברחבי הארץ, שרוצות להעניק תמורה מכובדת לכסף שלכם, יחד עם חוויית אירוח ושירות נעימות, אדיבות ובאווירה טובה.

לרשימה המלאה של מסעדות מומלצות ולא יקרות ברחבי הארץ לחצו כאן.

*חלק מן המסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים. 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
הודו הקטנה בבאר שבע
08-6489801
מאונה במצפה רמון
053-9377750
שיטאקי שיטאקי בצפת
053-9374358
אופרה בחדרה
053-9444195
יאפא 39 בחיפה
053-9345525
הקובה של מומו בחיפה
053-9376911

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מסעדות מומלצות בצפון – הטבות מיוחדות לגולשי זאפ!
חלק 2: 10 מסעדות חלביות בכשרות בד"צ מהדרין!
11 מי יודע? מסעדות בשריות שהן בד"צ למהדרין!
לכבוד יום הקפה הבינלאומי - בתי הקפה הטובים בארץ
10 מתכונים לארוחה מפסקת ביום כיפור
דנדי VS תל יצחק בייקרי: השילוב בין בייקרי ומעדנייה
טיול משפחתי בצפון – דרך נוף הרי נפתלי
נחל עין כרם ביער ירושלים – מסלול קיץ לכל המשפחה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ