נגישות
נגישות

דנדי VS תל יצחק בייקרי: השילוב בין בייקרי ומעדנייה

גרים בשרון ומחפשים את הבייקרי השכונתית הבאה שלכם? מצאנו לכם שתי מאפיות מעולות לבקר בהן בשישי הקרוב. הכל על דנדי ותל יצחק בייקרי

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
רני זהר
תאריך פרסום: 14/08/2022, 12:02
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בייקרי מוצלחת, היא גם מעדנייה עם ערך מוסף, גם מקום מפלט שכיף להתארח בו וגם מקום לארח ולהציג את המוצרים שלו. נשמע לכם לא מהעולם הזה? אם ככה, מתוך עשרות מסעדות בשרון, מצאנו לכם לא אחת, אלא שתיים, דנדי ותל יצחק בייקרי - שני מוסדות של ממש, אחד ביישוב ואחד בקיבוץ, כשכל אחד ממציא מחדש את השילוב בין בייקרי למעדנייה, בייחודיות שלו ובאופן נוטף סטייל.

דנדי היא השילוש הקדוש: מעדנייה, חנות פרחים ובייקרי

דנדי הוא מקום שעונה על כל הסעיפים. ביישוב חרוצים הסמוך לרעננה, יושבת מעדנייה שהיא גם בית קפה, גם בייקרי וגם חנות פרחים; שילוב לא מהעולם הזה' שיספק בשיא הסטייל קפה טוב, זר פרחים עדין, מאפים מגרים וטעימים והרבה יופי לשטוף אתו את העיניים.

דמיינו זאת כך: אחרי שבוע ארוך במיוחד, יום שישי הגיע ואתם מחפשים את המקום להצטייד בו בכל מה שצריך לסופ״ש המושלם. אתם מגיעים לדנדי, וצבעוניות פרחונית משלל הזרים המוצעים למכירה במקום, מקבלת את פניכם. אתם ניגשים לדלפק כדי לבחור שלל מטעמים, ומתלבטים בין סלטים, כריכים, גבינות ומאפים.

קודם כל, אתם עוצרים לאכול ולוקחים איתכם לגינה של הדנדי, מלאת הצמחייה הירוקה והספסלים - סלט ניסואז מפנק, עם כל טוב שישביע אתכם עד לארוחת שישי. לקינוח, קפה עם בישקוטי. אחר כך, אתם מצטיידים בכריך עוף אסייאתי לדרך, לצד מוצרים משובחים מהמזווה של דנדי: עוגת שמרים שוקולד שתפנק את האורחים שיגיעו בסופ״ש, וכמובן, זר פרחים משובב לב, והכל במקום אחד!

אם אתם אנשים של אירוח והלהבנו אתכם, אז אפשר ללכת עד הסוף ולהיעזר בצוות המומחה לעניין של דנדי, ולהרכיב ביחד איתם פלטת גבינות משובחת, באיזון טעמים מדהים, שתוכלו לשלוף רגע לפני המנה העיקרית, לצד בקבוק יין בוטיק מהמעדנייה.

צילום: שאטרסטוק

דנדי, הערבה 9, חרוצים. 09-8951919

א׳ – ה׳ ושבת 19:00 – 7:30 | ו׳ 15:00 – 7:30

תל יצחק בייקרי – מעדנייה ובייקרי בלב בוסתן

האחות הקטנה של מסעדת תל יצחק, תל יצחק בייקרי, היא בדיוק השילוב הנכון שבין קפה בשעות הבוקר המוקדמות ומוצרי מעדנייה שיהפכו לארוחה, אם רק תרצו, ומאפייה איכותית. הכל קורה בין עצי הבוסתן בכניסה לקיבוץ תל יצחק, במתחם שמספק בשעות היום בייקרי ומעדניית בוטיק באווירה כפרית, מסעדה מצוינת בשעות הערב (קיטשן אנד גארדן) ובימים המיוחדים של השנה - הוא גם מתחם אירועים יפהפה. כל אלו, תחת ניהולו של הבעלים יניב הרוש, שאחרי סגר הקורונה הראשון, החליט להפוך את המסעדה גם למתחם אירועים, ובהמשך גם לבית קפה עם מאפייה ומעדנייה.

גולת הכותרת של תל יצחק היא המאפייה האיכותית עם כל הטוב שבתחום, החל מלחמים מכל הסוגים, כמו: לחם אגוזים וצימוקים, לחם סלק, בגט מחמצת וחלה בשישי, עוגות פס, שמרים ובחושות בשלל טעמים, עוגיות וקינוחי באקט, וכמובן, מאפים מכל הסוגים, נימוחים ופריכים לבחירתכם.

ומה יש לנו במעדנייה של תל יצחק? כל מה שנחוץ לכם לארוחה של ממש, כולל: סלטים מעולים, בין אם זה צזיקי יוגורט או כבד קצוץ, איקרה אמיתית או טחינה לים, כריכים מכל הסוגים, וגם אוכל מוכן שכיף לנשנש או לטרוף, החל מסלט יווני, כרובית צלויה ועד נודלס אסיאתי. אם תשאלו אותנו, לכו על סלסלות הפיקניק בהרכבה אישית ובמשלוח, שנארזות באופן מוקפד ומפנק, וכמובן טעימות להפליא עבור מי שיזכה בהן.

צילום: שאטארסטוק

תל יצחק בייקרי, קיבוץ תל יצחק. 09-7411110

א' - ה' ושבת 7:00-16:00 | ו' 7:00-15:00

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מסעדות זולות ושוות - חלק ב'!
מסעדות מומלצות בצפון – הטבות מיוחדות לגולשי זאפ!
חלק 2: 10 מסעדות חלביות בכשרות בד"צ מהדרין!
11 מי יודע? מסעדות בשריות שהן בד"צ למהדרין!
לכבוד יום הקפה הבינלאומי - בתי הקפה הטובים בארץ
10 מתכונים לארוחה מפסקת ביום כיפור
טיול משפחתי בצפון – דרך נוף הרי נפתלי
נחל עין כרם ביער ירושלים – מסלול קיץ לכל המשפחה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ