נגישות
נגישות

11 מי יודע? מסעדות בשריות שהן בד"צ למהדרין!

מחפשים מסעדה בשרית שהיא לא רק כשרה למהדרין, אלא מתהדרת בכשרות בד"צ? מצאנו לכם 11 המלצות למסעדות שהן גם מעולות, גם למהדרין וגם על טהרת הבשרים. פרויקט מיוחד!

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
רני זהר
תאריך פרסום: 18/10/2022, 12:21 תאריך עדכון: 08/11/2022, 10:12
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

האם אתם יכולים לצאת למסעדות איכותיות בטירוף, שמתאימות לפודיז מהמעלה הראשונה, ובמקביל לשמור על כשרות שהיא לא רק מהדרין אלא בד"צ? הרשו לנו להפתיע אתכם, ולנפץ לכם את הסטיגמה – התשובה היא חד משמעית כן! אם בן משפחה שלכם חזר בתשובה, או שאתם נמצאים בתהליך של התחזקות, אך לא מסוגלים לוותר על אוכל איכותי ובצדק, חשוב שתדעו שאתם ממש לא חייבים. אספנו במיוחד עבורכם 11 מסעדות בשריות משובחות עם כשרות בד"צ, בזכותן תוכלו לגבש את המשפחה, וגם לפנק את עצמכם כהוגן!

מסעדות כשרות במרכז

לחם בשר בנמל תל אביב

מה בתפריט? לחם בשר עושה את השילוב הלא ייאמן בין לחמים, בשרים וקולינריה איכותית. במקום מגישים לחמים איכותיים שיצאו היישר מהטאבון לצד שלל מנות בשר מעולות, בראשונות תוכלו למצוא את מנת הלחמעג׳ון כבש שמשלבת בין מאפה פתוח לבשר כבש עם פלפל קלוי, זיתי קלמטה וצנוברים (46 ש״ח), לחלוקה יש את מנת לחם הבית בליווי מטבלים (32 ש״ח) שמומלץ לקחת ליד חציל על האש (44 ש״ח).

לעיקריות, המנות הבשריות מגיעות עם תוספת לבחירה, מתפוח אדמה צלוי, צ׳יפס ואורז ועד סלט קצוץ או סלט עלים. מומלצת במיוחד היא מנת הסנייה טלה עם גרגירי חומוס, צנוברים, וקרם חציל (92 ש״ח) שתשנה לכם את התפיסה ותעודד אתכם לא להסתפק בבשר בלבד.

איך האווירה? המסעדה יושבת בנמל תל אביב, מציעה מחירים נוחים ומתאימה לכל סוגי האורחים, בין אם אלו משפחות שמחפשות סעודה עם נגיעות של ים או בכלל קבוצה של חבר׳ה שמחפשים ארוחה קרניבורית של מטבח עדכני.

צילום: שאטרסטוק

לחם בשר נמל תל אביב, האנגר 14. 053-9427409

כשר למהדרין בהשגחת בד"צ יורה דעה של הרב מחפוד.

אנטריקוטי – פתח תקווה

מה בתפריט? אנטריקוטי בפתח תקווה מוכיחה שכל מי שטען שבשר בכשרות מהודרת פחות טעים – טעה.

אחרי הראשונות המצוינות שלהם, שכוללות בין היתר קרפצ'יו סינטה עם שלל עיטורים טעימים כמו קונפי שום (62), חציל בלדי (32 ₪) ואת מבחר סלטי השף (36 ₪), עשו לעצמכם טובה ותטעמו את הלחמעג'ון המופלא (59 ₪), עוד לפני שאתם מתפנים לאכול מהסטייקים העסיסיים שמגיעים בליווי תוספות מנחמות ורוטב צ'ימיצ'ורי רענן.

איך האווירה? יש מקומות שכיף להתארח בהם. באנטריקוטי יש את השילוב הכיפי הזה, שבין תחושה עמוקה של בית נדיב במיוחד ויוקרה מוקפדת, אותה תרגישו בכל פרט ובכל ביס. מושלם למשפחה שחוגגת אירוע וגם למפגשים זוגיים.

צילום: אנטריקוטי

כשרות: כל הבשרים בד"צ יורה דעת – הרב מחפוד, כל העופות – בד"צ עטרה, ירקות ופירות שמיטה לחומרא.

אנטריקוטי, רח' גורדון 28 פתח תקווה. טל' - 053-9441332

אוונטוס הדרום אמריקאית שנחתה בראשון לציון

מה בתפריט? איוונטוס מביאה את דרום אמריקה לישראל עם מנות מהמטבח הלוהט שנעשות בידי אמן על האש במטבח של השף נתנאל בן דוד, המשלב בין בשרים נוסח דרום אמריקה וביסטרו צרפתי. תוכלו לפתוח שולחן עם צ׳וריסו (48 ש״ח), מאפי אמפנדה במגוון מילויים (44 ש״ח) וכנפי עוף ברוטב צ׳ילי מתקתקת (44 ש״ח), להמשיך בחלוקה עם מיקס בשר לבחירתכם בין אנרטיקוט, אסאדו, קבב, פרגית, חזה עוף וסינטה (344 ש״ח),  ולקנח בצלעות טלה מטריפות  (176 ש״ח).

איך האווירה? מומלצת במיוחד לארוחה עם כל המשפחה, מהסבתא ועד הדודה, כי באוונטוס כל אחת תמצא את עצמה. במקום קיים חדר VIP שאפשר לסגור לכל מאורע וחגיגה, עם שירות מסור ואדיב.

צילום: אוונטוס

אוונטוס - EVENTOS, דרך המכבים 70, ראשון לציון. 053-7933677

כשר למהדרין בהשגחת בד״צ בית יוסף

מסעדת שמוליק כהן התל אביבית

מה בתפריט? מסעדת שמוליק כהן התל אביבית הוותיקה קיימת כבר כ-86 שנה ומגישה מאז ועד היום מתכונים שעוברים מדור לדור לדור נוסח מזרח אירופה. שמוליק כהן שהקים את המסעדה כבר לא איתנו אבל בתו, ציפי רוזין, מפקחת על המטבח ודואגת שהכל יהיה ממש כמו פעם, החל מהגפילטע פיש (32 ש״ח), הדג המלוח (39 ש״ח), הקרפלאך (39 ש״ח) והרגל הקרושה (42 ש״ח), ועד הצ׳ולנט שמגיע, אם תרצו, גם עם קישקע ובשר (53 – 115 ש״ח). במקום מגישים את כל הקלאסיקות של המטבח היהודי מזרח אירופאי.

איך האווירה? אווירה משפחתית וחמה, נהדרת למשפחות שמחפשות את המטבח האהוב של הדורות הקודמים. מומלץ ללכת על ארוחת הטעימות שמגיעה עם מיטב המנות הראשונות של המקום במרכז השולחן, מנות ביניים כולל מרק קרפלאך וקניידלך, פלטת בשרים מעורבת כמנה עיקרית ואפילו קינוח!  (315 ש״ח לאדם).

מסעדת שמוליק כהן, הרצל 146 תל אביב. 03-6810222

כשר למהדרין בהשגחת רבנות תל אביב -גלאט כשר, כל הבשרים בהשגחת הרב מחפוד שליט”א – בד”ץ “יורה דעה”, ירקות שמיטה לחומרא.

החשמונאים 7

מה בתפריט? החשמונאים 7 כבר הפכה למוסד קולינרי של ממש, המסעדה מגישה מנות שף של דגים ובשרים, כולל מנות מהמטבח היהודי בסגנון ליל שישי כולל צ׳ולנט, קוגל ועוד. המסעדה מנוצחת על ידי השף חיים בלוך שמגיש מנות בטכניקת בישול ארוך ללא אש חשופה, מה שמעצים את הטעמים החזקים של המטבח היהודי והמודרני גם יחד.

איך האווירה? המסעדה יושבת בלב מרכז העסקים של בני ברק ומציעה תוספת נהדרת לתרבות האוכל החרדית, והפכה לפופולרית בקרב העדה שהרבה מדמויותיה המוכרות כבר הקפידו לפקוד את המקום. מומלץ להגיע בשעות היום לעסקית צהריים ולקראת שישי ולחוות את הפופולריות התוססת של המקום.

צילום: שאטרסטוק

חשמונאים 7, בני ברק. 03-5759473

כשר למהדרין בהשגחת בד״צ רובין

קמפניה - בשרים נוסח טורקיה

מה בתפריט? קמפניה היא אחת המסעדות האהובות בתחומה, מסעדה שכולה על טהרת טורקיה, מהאירוח ועד התפריט, שמכיל מנות נדיבות לפי משקל בסגנון טורקי. תוכלו ליהנות ממנות ראשונות כמו שריפה באיסטנבול, נתחי סינטה על מחבת לוהטת עם מיקס עלים (58 ש״ח) או סיגר של מאמא טורקיה, סיגר עבה ומפוצץ בבשר, אריסה ופיסטוקים (52 ש״ח), לעיקריות תוכלו להזמין נתחים שהגיעו ממרעה פרטי ברמת הגולן, כולל אסאדו על העצם, בלאק אנגוס או נתח קצבים.

איך האווירה? אמנם המסעדה מגישה מאכלים מהמטבח הטורקי, אך במסעדה דאגו להעביר את המשפחתיות בשתי שפות: האירוח הטורקי מתגלם בשם קמפניה שפירושו באיטלקית ״משפחתי וחברתי״.

קמפניה, ברשבסקי 8, ראשון לציון. 053-9377056

כשר למהדרין בהשגחת בד"צ יורה דעת - הרב מחפוד

תרשיש המרוקאית מאשדוד

מה בתפריט? מסעדת תרשיש האשדודית משלבת את הצד הטוב ביותר של המטבח המרוקאי העממי והאותנטי עם מנות גריל בשריות מעולות. אם אתם מחפשים מסעדה לפתוח בה שולחן עם סלטי הבית ולאחר מכן ליהנות מתבשילים עבודת יד כמו ״הקוסקוס של מרסל״ (59 ש״ח), קציצות בקר (59 ש״ח), או מבשרים על האש כולל שיפודים מכל סוגי הבשרים וגם מנות עיקריות כמו אנטריקוט עגלה (130 ש״ח), צלעות כבש (150 ש״ח) או טחול ממולא (99 ש״ח), תרשיש זו המסעדה בשבילכם.

איך האווירה? חוץ מאוכל ביתי, חם ולוהט על האש, המסעדה עצמה מעוצבת מהפרט הקטן ביותר כמו הסכו״ם המוזהב ועד הפרט המרהיב ביותר כמו אריחי הרצפה הצבעוניים והאוריינטליים, כך שעם האוכל תרגישו בבית אבל העיצוב ישלח אתכם למרוקו.

צילום: שאטרסטוק

תרשיש אורט 18, אשדוד  053-937-6500.

כשר למהדרין בהשגחת בד״צ שליט״א לחומרה, גלאט למהדרין

מסעדות כשרות בירושלים והסביבה

רוזה גריל בר מישפרו סנטר

מה בתפריט? רוזה היא מסעדה מתוחכמת בניצוחו של השף אריק ווקיל, שף מעותר שבמטבח של רוזה עושה מטעמים מודרניים מבשרים, דגים ובעזרת הטאבון. בתפריט תמצאו שילוב של מנות קלאסיות ומודרניות כמו קרפצ׳יו בקר מתוחכם (57 ש״ח), סיגר של סבתא זיוה שמתפוצץ מבשר ומטעמים  (49 ש״ח), משחקים על פוקצ׳ות כמו פוקצ׳ה ים תיכונית או בכלל פוקצ׳יה טורקית ״לחמה בעג׳ין״, מנות עיקריות משלל בשרים כמו טומהוק (49 ש״ח), צלעות טלה (158 ש״ח) ואפילו קבב ושניצל, וגם מנות דג נהדרות כמו פילה דניס (118 ש״ח) או פילה סלמון (114 ש״ח).

איך האווירה? מסעדת רוזה יושבת במתחם ישפרו סנטר מודיעין, מתחם בילויים שקורץ לחיי לילה ופתוח גם עד שעות מאוחרות. לכן היא נהדרת לכל סוגי הארוחות: גדולות ומשפחתיות, אינטימיות של דייט רומנטי אך גם לארוחות עסקיות במהלך שעות היום.

צילום: שאטרסטוק

רוזה, שדרות המלכות 1 מודיעין, ישפרו סנטר מודיעין (חנייה חינם). 053-4277583.

כשר למהדרין בהשגחת בד"צ בית יוסף, מהדרין מודיעין

מסעדת כינור בכיכר המוזיקה ירושלים

מה בתפריט? כינור בכיכר היא מסעדת שף אלגנטית שמעניקה את השילוב הנהדר בין מוזיקה חיה מידי ערב, שמירה על המסורת וטעמים נפלאים. התפריט מורכב מחומרי גלם איכותיים וטריים ומציע מנות מתוחכמות, בין אם באתם לעסקית צהריים או לארוחת ערב. הראשונות נעות ממנות חלוקה כמו פוקצ׳ה וטאפאסים (89 ש״ח) לבין מנות שיפודים וסלטים, העיקריות מציעות בשרים איכותיים, בין היתר סטייק שייטל לה מינוט (132 ש״ח), צלעות אסאדו בבישול איטי (140 ש״ח), וגם חזה עוף, ריזוטו ודג משתנה.

איך האווירה? כיכר המוזיקה בירושלים הוא מתחם ייחודי, קסום וצבעוני שמאגד מוסדות תרבות, אוכל ובילויים. כינור בכיכר היא אחת מהמסעדות השוכנות במקום ומציעה אירוח אלגנטי, אינטימי, מעוצב ויוקרתי לבאי המקום.

כינור בכיכר, מעבר בית הכנסת, ירושלים. 053-4276671

כשר למהדרין בהשגחת בד״צ בית יוסף

מסעדות כשרות בצפון

באשערט בבית מנדיס בצפת

מה בתפריט? אוכל אותנטי יהודי בשילוב עם שיטות בישול מתקדמות, נתחי בשר במעשנה, שילוב בין קלאסיקה לבין מטבח מודרני. מהמטבח הייחודי הזה תוכלו להזמין למשל בלינצ׳ס במילוי כבד ושמלאץ טלה ברוטב פטריות (47 ש״ח), אסאדו בעישון איטי (172 ש״ח), טשולנט אישי עם בקר וקישקע (60 ש״ח) ומנת ניוקי עם בשר מפורק שהיא פיוז׳ן בין איטליה לצפת (92 ש״ח).

איך האווירה? בית מנדיס הוא מתחם קולינריה ענק של 700 מ״ר השוכן לצד סמטאות צפת העתיקה, ומכיל חוץ ממסעדת באשערט גם אולם אירועים ומתחם מכירת אוכל מוכן לשבת. יריד האוכל של מנדיס מומלץ במיוחד למי שמחפשים לקחת הביתה את כל המאכלים האהובים של שבת כולל כבד קצוץ, הרינג, קוגל, גפילטע פיש ועוד. המסעדה עצמה מעוצבת בקפידה באווירה חמימה וביתית ומתאימה לכל מאורע, מדייט רומנטי ועד ארוחה משפחתית נעימה.

צילום: שאטרסטוק

באשערט בבית מנדיס, ירושלים 29, צפת. 077-4108002

כשר בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים, וכשר למהדרין רבנות צפת

מוזס טבריה - המבורגריה למהדרין

מה בתפריט? לפעמים כל מה שצריך זו המבורגריה טובה וכשרה למהדרין, שתספק לכם ארוחה באמצע יום עבודה או בכלל כעצירה בדרך עם כל המשפחה. סניף הרשת מוזס בטבריה הוא בדיוק כל זה: מיקום מעולה ומטבח כשר עם כל המנות הקלאסיות שכל המבורגריה צריכה, עם נאגטס מעולים, צ׳יפס, טבעות בצל, ארוחות המבורגר, קריספי צ׳יקן ועוד.

איך האווירה? במוזס האווירה שייכת לכולם: משפחתית, חברמנית, שכונתית, קלילה ולא מתאמצת. חוץ מהמבורגרים מפתיעים ועשויים היטב יש גם מנות חלוקה לכל השולחן וקינוחים, כך שאתם מסודרים.

מוזס שופ, שמעון דהאן 10, טבריה. 9904*

כשר למהדרין בהשגחת בד״ץ בית יוסף  

לא צריך עוד להתייגע בחיפושים ארוכים אחרי מסעדה בשרית שתתאים לכולם. אתם יכולים להיכנס לרשימת המסעדות המלאה ולגלות את כל השאר.

*חלק מן המסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים.

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
לחם בשר נמל תל אביב בתל אביב
053-9427409
רוזה במודיעין והסביבה
הזמנת שולחן
053-4277583
כינור בכיכר בירושלים
053-4276671
קמפניה בראשון לציון
053-9377056

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מסעדות זולות ושוות - חלק ב'!
מסעדות מומלצות בצפון – הטבות מיוחדות לגולשי זאפ!
חלק 2: 10 מסעדות חלביות בכשרות בד"צ מהדרין!
לכבוד יום הקפה הבינלאומי - בתי הקפה הטובים בארץ
10 מתכונים לארוחה מפסקת ביום כיפור
דנדי VS תל יצחק בייקרי: השילוב בין בייקרי ומעדנייה
טיול משפחתי בצפון – דרך נוף הרי נפתלי
נחל עין כרם ביער ירושלים – מסלול קיץ לכל המשפחה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ