נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

יריד שבועות של תל יצחק (צילום: גיל אבירם) יריד שבועות של תל יצחק (צילום: גיל אבירם)

במקום לסחוב את סלינו על כתפינו נוכל לקבל משלוחים ממסעדות שוות ואף להעמיס TA של מנות חגיגיות לארוחת חג בבית. מסתמן ששבועות 2020 ייראה לא פחות כיפי ושמח.

באשר פרומז'רי

לכבוד שבועות מציעים ברשת המעדניות באשר פרומז'רי מגוון מארזים חדשים בטווח מחירים של 1,000-190 שקלים הנושאים שמות אקזוטיים כמו חמש תחנות רוח - 800 גרם של חמישה סוגי גבינות חאודה מהולנד, 70 גרם חמאת כמהין (199 שקלים); קסמים במטבח – מארז של 1.3 ק"ג של שש סוגי גבינות המיועדות לבישול במטבח הביתי, בהן פרמז'ן מיושנת עשירה, חאודה הולנדית צעירה, גבינה כחולה חריפה, גבינה קשה לפינוק, פטה יוונית קלאסית ובוש עזים פראית וחמאת כמהין (270 שקלים).  TOP 5- 1 ק"ג מארז גבינות יוקרתיות זוכות מדליות ופרסים (380 שקלים) ועוד מארזים מפנקים במיוחד, חלקם בשילוב שמן זית, יין, שוקולד, מחית כמהין, זיתים וכדומה. משלוחים מבאר שבע ועד חיפה, בהתאם לסניף, מחיר המשלוח בהתאם למרחק.

באשר פרומז'רי - להזמנת משלוח

מארז גבינות של באשר פרומז'רי (צילום: אמיר מנחם) מארז גבינות של באשר פרומז'רי (צילום: אמיר מנחם)

דדה

רשת המסעדות הגאורגיות (גרוזיניות) האותנטיות Deda מציעות שלל מאפים בצק ממולאים גבינות ותוספות נוספות. חלק בלתי נפרד מהמטבח הגאורגי הוא שילובים כאלו ואחרים של בצקים וגבינות מסוגים שונים, עם או בלי ביצה, עם או בלי פטריות, עם או בלי חצילים ועוד. הגבינות של המטבח הגאורגי שונות ומקוריות בטעמן ממה שמוכר לנו מצרפת, הולנד ואיטליה. אחת המנות החגיגיות שאפשר להזמין – מנה עגולה שמזכירה בצורתה פיצה: בדריסוקו – מאפה ממולא חצילים, םטריות וחמישה סוגי גבינות (42 שקלים). להעצמת החוויה אפשר לשלב גם חצ'פורי קלאסי או חצ'פורי אימרולי שאף הם ממולאים תערובת גבינות (39 שקלים).

רשת Deda - להזמנת משלוח

גרציא

מיכל גרציאני בעלת המסעדה הכפרית גרציא קפה ותוצרת בכניסה לקיבוץ העוגן רקחה תפריט חגיגי לשבועות עם מנות למרכז שולחן ולחלוקה כמו רולדה גבינות, פלפל קלוי וזיתי קלמטה (89 שקלים) וכן מגוון קישים (124-89 דקלים), גראטן תפוחי אדמה (49 שקלים), מק&צ'יז (59 שקלים) ועוד מנות על בסיס גבינות ומוצרי חלב. משלוחים ברחבי עמק חפר, בין נתניה לחדרה, 30-15 שקלים דמי משלוח בהתאם ליישוב (משלוחים ליישובים מרחוקים יותר בתשלום נוסף).

גרציא – קיבוץ העוגן, 053-7104652,  - להזמנת משלוח

רולדת גבינות, פלפל קלוי וזיתי קלמטה של גרציא (צילום: מיכל גרציאני)                רולדת גבינות, פלפל קלוי וזיתי קלמטה של גרציא (צילום: מיכל גרציאני)

קלאטה 15

במסעדה האיטלקית האותנטית קלאטה 15 בהרצליה מכינים שלל מאפים ופסטות טריים במקום, לפי מתכונים מסורתיים. כמה מהמנות הקלאסיות שישדרגו את ארוחת החג היא לזניה צמחונית עם שפע גבינות נמסות (78 שקלים). וכן אחת המנות המפנקות והחגיגיות היא קלצונה ארטישוק, פטריות, מוצרלה ועגבניות (78 שקלים). קלצונה היא פיצה מרגריטה מקופלת לחצי וממולאת בארטישוק ובפטריות לצד גבינות. במסעדה מציעים גם פיצות מיוחדות, פסטות טריות ועוד.

קלאטה 15 – מדינת היהודים 89, הרצליה פיתוח, 053-4877871, - להזמנת משלוח

לזניות, פיצות ופסטות לכבוד החג של קלאטה 15 (צילום: רונן מלחן)                  לזניות, פיצות ופסטות לכבוד החג של קלאטה 15 (צילום: רונן מלחן)

רוברטה וינצ'י

במסעדה הכפרית איטלקית רוברטה וינצ'י בכרכור, בהובלת השף עידו פיינר, ניצב טאבון אבן ענקי במרכז המסעדה וממנו יוצאות פיצות קריספיות, דקות וטעימות. אחת המנות המקוריות היא פיצה ביאנקה עם עם תפוחי אדמה צלויים בטעם של מדורה על הפיצה בנוסף למוצרלה, פקורינו, ביצת עין, מסקרפונה ועירית (62 שקלים). תפוחי האדמה מוסיפים טעם מעושן עדין. אגב, את תפוחי האדמה בטעם מדורה אפשר להוסיף גם לפיצה מרגריטה כטופינג (8 שקלים) או לכל פיצה אחרת.

רוברטה וינצ'י – אחוזה 43, כרכור, 04-6037377, - להזמנת משלוח

פיצת תפוח אדמה וביצת עין של רוברטה וינצ'י (צילום: ענת פייזר) פיצת תפוח אדמה וביצת עין של רוברטה וינצ'י (צילום: ענת פייזר)

תל יצחק

בבייקרי של מסעדת תל יצחק בשרון עורכים יריד שבועות עם דוכנים של פסטה טרייה בעבודת יד, קישים ומאפים, לחמים, חלות, עוגות, גבינות (ממחלבת תל יצחק וממחלבת יעקבס), תוצרת של חקלאות מקומית, פרחים ויינות מקומיים. היריד ייערך ממש לפני שבועות, 25-24 במאי, בליווי מוזיקה, טאבון פעיל, סדנת אפייה שתתקיים אחת לשעתיים עם השף-קונדיטור אורן בקר.

תל יצחק – קיבוץ תל יצחק, 053-9381377, - להזמנת משלוח

יריד שבועות של תל יצחק (צילום: גיל אבירם) יריד שבועות של תל יצחק (צילום: גיל אבירם)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
קלאטה 15 בהרצליה
הזמנת שולחן
053-6389543
תל יצחק בתל יצחק
053-9381377
רוברטה וינצ'י בפרדס חנה-כרכור
053-9385124
דדה בגבעתיים
053-9443908
דדה בראשון לציון
053-7934223

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פיצריות מושחתות ומסעדות המבורגר: מי צריך יותר?
שנת הדרקון: מצעד האסייתיות שעשו לנו את הקורונה
עולים לעיר הבירה: מסעדות מומלצות בירושלים
החומוס של השכונה: חומוס כספי בפתח תקווה
סיור שווקים: טייק אווי בשוק בין הדוכנים
ירוק בחורף: מנות ומתכונים עם אבוקדו
בוקר לאורך כל היום: המלצות טייק אווי
בראנצ'ים בטייק אווי ברחבי הארץ
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
יום הפלאפל הבינלאומי – עשרת הפלאפליות הכי שוות שיש
שמחה רבה, המסעדה היהודית באה הביתה
מנות האורז הכי שוות שאסור לפספס!