נגישות
נגישות

עם האביב בא התיאבון: כל החדשות הטעימות לשבוע

משק ברזילי עם תפריט מרענן ופורח, קבוצת R2M עם סניף חדש לדליקטסן, פיצה ובירה בשוק מחנה יהודה וצ'אי הודי עם בנופי פאי כמו בטיול הגדול – כל החדשות הטעימות שכדאי להכיר

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
חן בן יוסף
תאריך פרסום: 19/03/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

תפריט אביב מסעדת משק ברזילי (צילום: שי בן אפרים) מנות פורחות. סלט עלים במשק ברזילי (צילום: שי בן אפרים)

למרות שעדיין קריר בחוץ ומוקדם מדי לתלות את המעילים בחלק הפחות נגיש של הארון, אי אפשר שלא להתחיל להריח את סיומו של החורף, ולהתמסר לקרני השמש החמימה שמתחילה לתפוס פיקוד. אז רגע לפני שהאביב מגיע רשמית ומשנה לנו את כל החשקים והתיאבון, יש כמה חדשות קולינריות שכדאי לקחת בחשבון ביציאה הבאה מהבית. שיהיה בתיאבון.

חידוש מצברים במשק ברזילי
מסעדת משק ברזילי הטבעונית משכונת נווה צדק בתל אביב, עידכנה לארוחה את התפריט הקבוע שלה והוסיפה אליו נבחרת מרעננת של מנות עדכניות בניחוח אביבי. המנות החדשות מוקדשות לשינויי האקלים והצורך הגופני שלנו להכין עצמנו לעונה החמה, עם מאכלים קלילים ומזינים יותר שעושים הרבה כבוד לתוצרת העונתית והמקומית. במנות: העץ אנדיב - 4 עלי אנדיב פריכים מלאים בקרם שקדים וירקות אביביים; מרק שדות פורחים המשלב קרם ארטישוק ירושלמי, עלי חובזה ותרד ופטריות שימאג'י; לבבות ארטישוק ממולאים בסויה, אגוזים, פטריות וטחינה עם אורז ליים ועלים וקינוח של מאפה מתוק על בסיס קרם קשיו וניל ותותים טריים.
משק ברזילי – אחד העם 8, תל אביב, 03-516-6329

אנדיב מתוך תפריט האביב של משק ברזילי (צילום: שי בן אפרים) מאכלים קלילים יותר. אנדיב מתוך תפריט האביב של משק ברזילי (צילום: שי בן אפרים)

בירה וסלייס בפיצה קראפט מחנה יהודה
לאזור הכי צבעוני בירושלים הצטרפה לאחרונה פיצרייה חדשה בשם פיצה קראפט. תפריט המקום כולל פיצות משפחתיות גדולות במיוחד (בקוטר 50 ס"מ) שנאפות במקום מבצק מושקע שמוכן כאן 3 ימים מראש, רוטב עגבניות ביתי ותוספות קלילות לצד אפשרויות מפתיעות. חוץ מהפיצות המסורתיות יותר ניתן למצוא במקום גם פיצה טבעונית מומלצת ללא גבינות, עם תוספת כיפית של סלקים מעושנים, מיקס פטריות ובטטה בסויה. מחיר למגש רגיל או טבעוני עומד על 90 שקלים, ולהנאת הקהל יש גם מגוון של בירות ירושלמיות של המותג שפירא. יופי של בילוי קלאסי באווירה האורבנית של ירושלים האביבית (כשר למהדרין בהשגחת רבנות ירושלים).
פיצה קראפט - התפוח 12 ירושלים, 02-6633847, שעות פתיחה: ראשון-רביעי: 11:00- 23:00 , חמישי: 11:00- 01:00 , שישי: 10:00 - 15:30 , ומוצ"ש: 19:00 - 00:00.

פיצה קראפט בשוק מחנה יהודה (צילום: אסף קרלה) שחקנית חדשה בשוק מחנה יהודה בירושלים. פיצה קראפט (צילום: אסף קרלה)

אח קטן לדליקטסן
אימפריית המסעדות של r2m (קופי בר, בראסרי, הוטל מונטיפיורי, בייקרי, דליקטסן, הרצל 16, דיסקו טוקיו) ממשיכה להפיץ תיאבון לכל עבר ומשיקה השבוע סניף חדש של הדליקטסן בשכונת נווה אביבים. המסעדה/מעדניה החדשה ממשיכה בקו של סניף האם ביהודה הלוי, ומציעה שלל מעדנים טריים שכוללים אוכל מוכן, עופות צלויים ברוטיסרי, כריכים, סלטים, נקניקים וגבינות ארוזים, רטבים, ממרחים ושפע של מאפים וקינוחים מתוצרת הבייקרי. בקרוב צפוי גם עדכון רחב של אתר האינטרנט של המותג כך שניתן יהיה להזמין ולאסוף מכל אחד משלושת הסניפים לנוחיות תושבי תל אביב והסביבה.
דליקטסן - אופנהיימר 9, נווה אביבים, שעות פתיחה: ראשון-חמישי: 7:30 - 20:00, שישי: 7:30 - 17:00, שבת: 8:00 – 17:00.

סניף דליקטסן בנווה אביבים (צילום: עידו גור) מדפים עמוסים כל טוב. דליקטסן חדש בשכונת נווה אביבים (צילום: עידו גור)

מתניעים את השבוע בטייגר לילי
במסעדות התאילנדיות של טייגר לילי מבינים עד כמה קשה לנפש האדם המצוי לגלוש מסופי השבוע היישר לשגרת העבודה המתישה, ומשיקים ארוחה חדשה משתלמת ומפנקת, שתוצע לסועדים בשני סניפי המקום בימי ראשון בלבד. הארוחה הזוגית החדשה כוללת לא פחות מ-7 מנות שיגיעו למרכז השולחן, בהן קלאסיקות מהמטבח התאילנדי כמו סום טאם; טוד מאן קונג; טום יאם פירות ים או עוף, קארי בקר, סטיקי רייס ואורז מאודה, בננה לוטי לסיומת מתוקה ועוד. הדיל כאמור מוצע בימי ראשון בלבד בין השעות 12:00 עד חצות, במחיר של 240 שקלים לזוג. סוואדיקה.
טייגר לילי רמת החייל – הברזל 32, רמת החייל, 053-8096525 להזמנת שולחן בטייגר לילי רמת החייל / טייגר לילי שרונה מרקט – קלמן מגן 3, תל אביב, 053-9380556 להזמנת שולחן בטייגר לילי שרונה

ארוחת טעימות בטייגר לילי (צילום: יניר גרין) להתמודד עם שביזות יום א'. ארוחת טעימות בטייגר לילי (צילום: יניר גרין)

בוקר בהודו
אם כבר מזרח רחוק וארומות של חופש, נסיים עם מסעדת מא פאו ההודית שיצאה לאחרונה במיזם מתוק וחמים. בימים ראשון-חמישי, בין השעות 8:00 – 11:00 בבוקר, תוצב מחוץ לסניף ברחוב החשמונאים בתל אביב, עגלה ניידת שתציע לעוברים והשבים משקאות צ'אי בטעמים שונים לצד עוגות בנופי פאי. את הגרסה המבוססת על המתכון המשפחתי של בעלי מא פאו יציעו בעגלה בשלושה טעמים שונים: פאי בננות, פאי שוקולד מריר וחמאת בוטנים ופאי תפוחים ותבלינים. חוץ מהתענוג המתוק תמצאו בדוכן גם עוגיות הודיות מסורתיות על בסיס חמאה, וניל הל וג'ינג'ר, לחמניות פאו מתקתקות עם סלמון וירקות טריים ופאו אבוקדו עם גבינת פניר. מחירי המוצרים בדוכן: צ'אי – 10 שקלים, דיל של צ'אי ופאי - 25 שקלים, כריך בלחמנייה מתוקה - 23 שקלים וצמד עוגיות הודיות – 6 שקלים. לכו לפתוח את היום ואת הצ'קרות.
עגלת הצ'אי של מא פאו - כיכר גבעון, תל אביב, בסמוך למסעדה חשמונאים 105, 053-9366913

עגלת צאי ובנופי של מא פאו (צילום: גיא צורי) לפתוח את הבוקר קצת אחרת. צ'אי ובנופי בדוכן של מא פאו (צילום: גיא צורי)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
לוקוס עם אורז בר וירקות במסעדת 206 דגים (צילום: אסף גולן)
המבורגרים במסעדת כרמא ירושלים (צילום: גיל אבירם)
צלחת אנטיפסטי באנדלוסיה ירושלים (צילום: דניאל לילה)
מרק ריבולטה של בראסרי עין כרם (צילום: אפיק גבאי)
קראמבל תפוחים של הקונדיטורית דיה שטיינגרטן (צילום: באדיבות יח"צ)
סופגניות אשל (צילום: באדיבות נעה עינת)
לביבות חצילים וטופו של המעדנייה משוק צפון (צילום: באדיבות המקום)
גראנש בלאן יקב ויתקין (צילום: באדיבות המקום)
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח