נגישות
נגישות

כיכר המוזיקה פינת בורגון: חדשות אוכל לשבוע הקרוב

קוקטייל ג'ין חמצמץ בעיר הקודש, ארוחת ערב מושחזת עם יין מבורגון וארוחת בוקר במסעדה החדשה של מלון דריסקו המעוצב – כל ההצעות השוות שיעזרו לכם לפתוח את חודש אפריל כמו שצריך

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
חן בן יוסף
תאריך פרסום: 27/03/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אנטיפסטי באנדלוסיה (צילום: דניאל לילה) רוחות חדשות בכיכר. מנה מתוך תפריט הטאפאסים באנדלוסיה (צילום: דניאל לילה)

התאוששתם מקרנבל פורים? כבר התחלתם לנקות את הארונות לפסח? קחו הפסקה מהמרוץ ונצלו את מזג האוויר המושלם, כי יש כמה הצעות וחידושים מעניינים בזירה הקולינרית: קוקטיילים ומנות טאפאס חדשות בכיכר המוזיקה בירושלים, ספיישל הבורגון השנתי בפרונטו של דייויד פרנקל ושינוי אדרת במסעדת מלון דריסקו בתל אביב – עדכנו את הלו"ז וצאו לאכול!

תפריט חדש בכיכר
בלב כיכר המוזיקה בירושלים, אזור שזוכה בשנים הארוחות להתפתחות קולינרית אדירה ומפתיעה, תמצאו בין שלל המסעדות גם את נחמן – מסעדה חלבית משפחתית ונעימה, שמשיקה בימים אלה תפריט חדש וכיפי במיוחד. בראש המטבח של נחמן עומד אלכס פלטינסקי שהצטרף לארוחנה למשפחה והביא עימו רוח רעננה שמבטאת במנות החדשות ובתפריט שהתגבש. בין שלל ניחוחות הטאבון והרטבים האיטלקיים שמתערסלים כאן עם הפסטות, תמצאו בתפריט בייגלה ירושלמי פתוח עם גבינת עזים, שמן זית וריבת עגבניות שרי (56 שקלים), ארנצ'יני במילוי גבינת מוצרלה על רוטב עגבניות (42 שקלים); פיצה טוניסאית עם רוטב עגבניות, זיתי קלמטה, טונה, פלפל ירוק חריף וביצת עין (55 שקלים) ועוד. בנוסף כדאי לדעת שמגישים במקום גם ארוחות בוקר למילוי המצברים (עד 16:00) בהן אגז בנדיקט עם סלמון מעושן, רוטב שמנת ותרד על בריוש קלוי (66 שקלים); בוקר יווני של מאפה פילו במילוי תרד, גבינות וביצה קשה מגורדת (62 שקלים), ועוד. אנחנו כבר בדרך.
מסעדת נחמן - מעבר בית הכנסת 8, כיכר המוזיקה, ירושלים, 053-9385901
להזמנת שולחן במסעדת נחמן

מנה במסעדת נחמן ירושלים (צילום: דניאל לילה) ארומות מאיטליה. מנה מתוך התפריט החדש במסעדת נחמן (צילום: דניאל לילה)

וגם איזה דרינק
אם כבר כיכר המוסיקה בירושלים, נמשיך עם בר הקוקטיילים השכן – אנדלוסיה, שהוקם במתחם לפני כשנה וממשיך מאז להתפתח ולתחדש. לכבוד חילופי העונות החליטו במקום להוסיף עוד קצת עניין ויצרו מנות טאפאס חדשות לצד תפריט קוקטיילים דנדש ועשיר באפשרויות. במנות הטאפאס שיצר שלומי אטון תוכלו לנשנש לצד הדרינק סלט ארטישוק עם עגבניות שרי צבעוניות, צנונית, שקדים קלויים וצ''יפס כרישה (54 שקלים); צלחת אנטיפסטי צבעונית (46 שקלים); טאטקי סינטה ברוטב פונזו ופטריות שימאג'י מוקפצות (65 שקלים) ועוד. מהקוקטיילים שתוכלו ללגום תפגשו El Mar Verde - על בסיס ג׳ין ומזקל, מלח ירוק ואגבה; Tio Tio – עם ג'ין טנקירי 10, שרבט אשכוליות, יין לבן ולימון, ועוד רבים. לחיים ג'רוזלם.
אנדלוסיה קוקטייל בר - מעבר בית הכנסת 12, כיכר המוזיקה, ירושלים, 053-9367360
להזמנת שולחן באנדלוסיה קוקטייל בר

מנת טטאקי באנדלוסיה ירושלים (צילום: דניאל לילה) טפאסים שמרימים את האלכוהול. טטאקי סינטה באנדלוסיה (צילום: דניאל לילה)

בורגון בתל אביב
ומעיר הקודש לארוחה מלאת סטייל בהרצל פינת רוטשילד - מסעדת השף המהודקת פרונטו של דיוויד פרנקל, תקיים בפעם השישית את החגיגה השנתית של שבוע יינות בורגון במסעדה. בין התאריכים ה-1-5 באפריל יוגש במסעדה אוסף יינות ייחודי מחבל בורגון, לצד תפריט ספיישלים מסקרן שהורכב במיוחד. השף יצר לכבוד האירוע האנין מנות שישתלבו באופן הרמוני עם היינות היוקרתיים, שחלקם אגב יפתחו לכוסות ויוגשו בפעם הראשונה בישראל (החל מ-42 שקלים לכוס). במנות שרקח פרנקל תוכלו לפגוש טרין חלקי פנים (65 שקלים); קרפצ'יו סבידה עם שמן קפיר ליים וגזרים אורגניים (64 שקלים) מח עגל וקרם טונה עם צ'ילי מותסס ולימון כבוש (82 שקלים) ועוד. מומלץ לשריין מקומות מראש.
פרונטו - Pronto - הרצל 4, תל אביב, 053-9378630

קרפציו סבידה בפרונטו (צילום: זין כהן) מנפלאות בורגון. קרפצ'יו סבידה בפרונטו (צילום: זיו כהן)       

מתחדשים בדריסקו
במלון דריסקו, הממוקם במושבה האמריקאית-גרמנית בחיבור שבין יפו העתיקה לתל אביב, משיקים בימים אלה את מסעדת המתחם מחדש. בראש המסעדה, שנקראת מעתה GEORGE & JOHN (הקרויה על שם האחים דריסקו שיסדו את המלון לפני 150 שנה) עומד השף תומר טל, שילהטט על המחבתות הלוהטות של המתחם אחרי ששימש בשנים האחרונות כשף בפועל במסעדות של חיים כהן. טל יצר עבור המסעדה הראשונה שלו תפריטים שמושפעים מהמיקום הייחודי ביפו, מהקרבה לים, ומההיצע המקומי שמגיע מדי יום מהספקים והחקלאים. ניתן למצוא במנות שלל טכניקות בישול, שימוש רב בעשבי תיבול מקומיים ונוכחות של קיבוץ גלויות האופייני כל כך לארץ ישראל. במפלס התחתון של המלון תוגש מדי יום ארוחת בוקר עשירה בסגנון בופה, ויופעלו בנוסף גם 2 חללים המיועדים לאירועים פרטיים וערבי קונספט. לכו לבקר.
ג'ורג' וג'ון - George & John - אוארבך 6, תל אביב, 053-9381936

מנה במסעדת GEORGE & JOHN (צילום: דניאל לילה) טעמים חדשים במלון דריסקו. מנה במסעדת GEORGE & JOHN (צילום: דניאל לילה)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
לוקוס עם אורז בר וירקות במסעדת 206 דגים (צילום: אסף גולן)
המבורגרים במסעדת כרמא ירושלים (צילום: גיל אבירם)
סלט מתוך תפריט האביב של משק ברזילי (צילום: שי בן אפרים)
מרק ריבולטה של בראסרי עין כרם (צילום: אפיק גבאי)
קראמבל תפוחים של הקונדיטורית דיה שטיינגרטן (צילום: באדיבות יח"צ)
סופגניות אשל (צילום: באדיבות נעה עינת)
לביבות חצילים וטופו של המעדנייה משוק צפון (צילום: באדיבות המקום)
גראנש בלאן יקב ויתקין (צילום: באדיבות המקום)
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות