נגישות
נגישות

תענוגות צהריים: מה אוכלים בבראנץ' החדש של טאיזו?

להתחיל את הסופ"ש עם אגז רויאל ופראנץ' טוסט מסקרפונה – מסעדת טאיזו המפורסמת של יובל בן נריה פותחת לנו את התיאבון לאביב, ומשיקה תפריט בראנץ' חדש ומסקרן לסוף השבוע

ארוחות בוקר חדשות מהצלחת
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 12/03/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

להתחיל את הסופ"ש.בראנץ' במסעדת טאיזו (צילום:יפית שמחה) יובל בן נריה בגרסת הבראנץ'. טאיזו (צילום: יפית שמחה)

את מסעדת טאיזו אין מי שלא מכיר, ואם אתם חובבי הז'אנר האסיאתי, ודאי יצא לכם לסעוד בה לפחות פעם אחת. המסעדה שקנתה לה שם כאחת המסעדות הטובות בארץ ולא בכדי, יוצאת עכשיו בבשורה מרעננת של תפריט בראנץ' חדש ופרוע שמוגש בימי שישי בצהריים. טאיזו מזמינה אתכם להתחיל את הסופ"ש עם תפריט נהנתני במיוחד של ארוחת בוהריים אסיאתית ולא שגרתית, בסגנונו המושחז של השף המוכר יובל בן נריה. אז מה תפגשו בתפריט?

פותחים שולחן
הבראנץ' החדש, שעלותו 138 שקלים לסועד, נפתח בסלסלת מאפים המגיעה למרכז שולחן הכוללת בין היתר מיני בריוש, עוגת קינמון ואינגליש מאפין לצד חמאה מתובלת באניס דבש וצ'ילי. חמש המנות הראשונות בתפריט מוגשות כולן למרכז השולחן במסגרת הדיל, בהן תוכלו ליהנות מטרטר טאיזו - קונוס דגי ים עם אורז פריך, שומשום שחור וקציפת סויה; הר גאו - בלק טייגר שרימפס עם ארטישוק ירושלמי, בצל ירוק ושמיר; סלט שרימפס רענן עם עשבים וייטנאמיים, קריספי שאלוטס, קרקר שרימפס וביצה רכה; באו חציל עם ביצה חצי רכה, תפוחי אדמה ואיולי לימונים כבושים, וארנצ'יני הודי לצד חסות פריכות וצ'אטני עגבניות.

בשלב העיקריות תבחרו מנה אחת מתוך התפריט שכולל מנות מעודכנות ברוח בראנץ', כמו סטייק אנד אגז עם צ'ילי קשמירי, סויה, הום פרייז ושום פריך; אגז רויאל – סלמון בעישון ביתי קר עם הולנדייז ויאטנמי, בזיל תאילנדי וירוקים סיניים; שקשוקה בגרסה מסקרנת של טיקה מסאללה, עם קארי עגבניות עשיר, כוסברה וביצים, או מנת קארי סרטנים עם ביצה כבושה, כוסברה, קערות חסה, ליים, וסופגנייה סינית מתוקה.

קינוחים אמנם לא מוצעים במסגרת הדיל, אך אם בכל זאת תרצו לסיים עם משהו מתוק תמצאו בתפריט פראנץ' טוסט מסקרפונה עם שוקולד לבן, ריבת תותים וכפיר ליים (45 שקלים) וסנט הונרה מיסו – אותן פחזניות קלאסיות המלאות בגנאש שוקולד חלב וטוויסט של מיסו (35 שקלים). אם תשאלו אותנו זה לא בראנץ' ראוי בלי קצת אלכוהול שילווה את הטעמים, ומה יותר מתאים לארוחה מבלאדי מרי מענג שישלח אתכם הביתה במוד הנכון? את הדרינק של טאיזו משקשקים כאן עם וודקה, סאקה, מיץ עגבניות בתיבול הבית ופורט ווסאבי  (42 שקלים). אנחנו כבר שריינו מקומות.

הבראנץ' החדש מוגש בימי שישי בין השעות 11:00–14:00. מומלץ להזמין מקום מראש.

אווירה של סופ"ש. בלאדי מרי במסעדת טאיזו (צילום: יפית שמחה) זה לא בראנץ' בלי קצת אלכוהול. בלאדי מרי במסעדת טאיזו (צילום: יפית שמחה)

טאיזו – דרך מנחם בגין 23, תל אביב, 053-7933705

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
טאיזו בתל אביב
053-7933705

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
דוניס דגים ויין  - אוכל משובח ואירוח נפלא
מתי הפעם האחרונה אכלתם אוכל צרפתי אמיתי, ו... כשר?
בראסרי עין כרם – הבילוי המושלם
פיאנו פיאנו - המנגינה האיטלקית הגיעה לנמל תל אביב
בוקר בקפה גרג (צילום: באדיבות המקום)
ארוחות בוקר בתל אביב – הטעמים שיובילו את 2022