נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

השבוע נזכרתי בתקופת הבליינד דייטים שלי. לצאת לבליינד דייט זה כמו להגיע למסעדה בפעם הראשונה. אין לך מושג אם תחזור לשם שוב, אתה לא באמת יודע איך האוכל, ואם תחבב את האווירה. השבוע היה לי בליינד דייט מוצלח עם מסעדת באקארו ברעננה. איפה התחבאה המסעדה הממזרית הזאת עד היום?

ברביקיו אמריקאי תוסס
אז אמנם את הסוף אתם כבר יודעים, אבל את ההתחלה אני חייבת לכם: לפני 3 שנים פתח המסעדן צביקה עשת את באקארו כדי לעשות בה את מה שהוא יודע הכי טוב: בשר. היא לא מפונפנת, היא לא מעונבת, אין שם מוזיקה קלאסית ברקע ולא יניחו לכם מפיות על הברכיים.

מדובר למעשה בברביקיו ג'וינט אמריקאי תוסס, שהקונספט שלו הוא ארוחת טעימות של שישה או שמונה נתחי בשר שנעשים כאן במעשנת של צביקה, כשכל מנה מגיעה עם תוספת אחרת.

לא כל השולחן מחויב בארוחת הטעימות, יש גם תפריט רגיל, אולם חוויית ארוחת הטעימות היא בין המשתלמות והטעימות שתמצאו באזור, ואת זה כותבת לכם מי שבשר נטו אינו בהכרח כוס התה שלה, אז תארו לכם עד כמה משובח היה הבשר שם.

הארוחה עצמה, כפי שצביקה מכנה אותה, הינה "אירוע מתגלגל". מאחר שמדובר בכמות גדולה של בשר, רצוי ומומלץ לעשות הפסקה מדי פעם, לחלץ עצמות, לצאת החוצה ליהנות מהמזרקה היפה ולחזור לנתח הבא.

שישה נתחים משובחים
ארוחת הטעימות שלנו התחילה עם פרגית ששהתה 24 שעות במרינדה ואז קיבלה טיפול במעשנה, והיתה הפרגית הרכה והטעימה ביותר שאכלתי. יחד איתה הגיע גם נתח הסינטה, אשר שוהה יומיים בתערובת של פפריקות ואז נתלה לאחר כבוד למספר שעות. בשר טעים ורך. לצד אלו הגיעו תפוחי אדמה מהמדורה. יצוין גם שלפני כל המנות מוגשים סלטים וחמוצים הום מייד. כולם טעימים והפיתוי קשה, כיוון שעדיף לשמור מקום כמובן לדבר האמיתי.

נתח מס' 3 היה נתח קצבים, עליו אין צורך להכביר מילים. או שמתים עליו או שלא. אני פחות בעניין הקצבים באופן כללי, בן הזוג אוהב מאוד. נתח בעל טעמים חזקים, וניכר בטעמו שטופל נכון.

למנה מספר 4 קיבלנו את האסאדו הנפלא והנימוח, שהגיע לצד תבשיל שעועית ובשר שממנו כבר לא יכלתי להתחמק. בשילוב עם האסאדו היתה כאן חגיגה שלמה של טעמים ושל בשרים משובחים. שני הנתחים האחרונים היו הדובדבן שבקצפת: פיקניה (הירך האחורית של הבקר) וחזה טלה. שני חלקים כל כך משובחים, שלא יכלתי להפסיק לאכול, למרות שבאמת כבר לא היה לי מקום. מי האמין שאני יכולה להכיל למעלה מ-400 גרם בשר בערב אחד? צביקה עשת, ככל הנראה.

את כל הקינוחים, מלבד הסורבה, מכינים כאן במקום, והם אפילו חלביים. לא התאפקתי וטעמתי קראמבל בננה רותח וחמאתי - קינוח שקשה למצוא היום במסעדות.

ערבי יין בשיתוף עם יקבים
את כל הטוב הזה ליוינו ביין דובדבני של יקב מאור שהומלץ ע"י המלצרית בחום, ועל הדרך גם למדנו שפעם בחודש יש כאן גם ערב יין בשיתוף עם יקביים שונים, שבו מתאימים סוג יין לכל מנה בתפריט.
בצהריים יש כאן גם עסקיות שמאוכלסות בעיקר ע"י הייטקיסטים מהאיזור, שלרוב אינם אוכלים דווקא את ארוחת הטעימות אלא מזמינים מנות מתפריט העסקיות העשיר.

ועוד מילה על המחיר: מזמן לא נתקלתי במסעדה עם מחיר הוגן כל כך. ארוחת טעימות של 6 נתחים איכותיים, יחד עם שלל תוספות וראשונות ב-149 שקלים. אפילו בגזרת הקינוחים לא שוחטים כאן במחיר, והכל בחיוך ובפשטות. בלי שמץ פלצנות או יומרנות.

את הבליינד דייט המוצלח שלי עם באקארו סיימתי בהבטחה לשוב ולהיפגש בהקדם. אפילו כבר קבעתי עם חברים קרניבורים. קצת כועסת שלא הכרתי את באקארו קודם, אבל ככה זה בבליינד דייטים. עד שאתה לא שם אתה לא באמת יודע מה תעלה בחכתך.

חשבון בבקשה:
2 ארוחות טעימות - 298 שקלים
כוס יין דובדבני - 36 שקלים
קראמבל בננה - 28 שקלים
סה"כ: 362 שקלים לארוחה זוגית משובחת וגדולה

באקארו, אלכסנדר זרחין 13, אזה"ת רעננה. 053-9365717

* הכותבת הוזמנה למקום כאורחת

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
באקארו ברעננה
053-9365717

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פריים ריב של מסעדת שיפודי אילת (צילום: באדיבות המקום)
פוקאצה במסעדה פיצונקה (צילום: באדיבות המקום)
הכרם אירועים בנתניה (צילום: באדיבות המקום)
נתח במסעדת קרנווין (צילום: דרור ורשבסקי)
מאפה במסעדת לחם בשר (צילום: באדיבות המקום)
מנת דג בפונדק הים (צילום: באדיבות המקום)
נתח בשר במעשנה (צילום: באדיבות המקום)
סלט ירקות ובשר ברוזה (צילום: באדיבות המקום)
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא