נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אני מאוד אוהב את איטליה ובעיקר את רומא. יש הרבה מסעדות קטנות ושכונתיות בה, במיוחד ברחוב טרסטוורה המפורסם, העשיר באווירה, אוכל טוב וצבעים קולינאריים נהדרים. כך בדיוק מתנהגת סופיצה (Soupizza) - מסעדה איטלקית כשרה שנמצאת במרכז רחוב יהודה הלוי בתל אביב. מסעדה אינטימית הפועלת מזה כשמונה שנים, ובהחלט מעניקה מסע קולינארי איטלקי משובח. סופיצה מורכבת מצמד המילים SOUP ו-PIZZA, מרק ופיצה כמובן, שהן בהחלט מנות דגל איטלקיות וכאן בסופיצה ניתן לבחור מבין מגוון מרשים.

בסופיצה יש ארוחות עסקיות בצהריים, ובכל ערב בין 17:00 ל-19:00 יש 25% הנחה על כל התפריט. ארוחת הערב כוללת מנה ראשונה עיקרית ושתייה ב-79 שקלים.
לזניה גבינות ופטריות של סופיצה

איטליה בזעיר אנפין
התחלנו את ערב עם מרק מינסטרונה עשיר וטעים עם מיטב ירקות השורש ושעועית רכה. גם בערב קיצי כמו זה, המרק היה מחמם, מנחם ובעיקר מזכיר את אותם הטעמים מהביקור ברומא. מרק ברמה גבוהה מאוד, והוא חלק קטן משפע מרקים שמכינים כאן במסעדה, ויש אפילו שירות של מרקים למשרד.

מנה ראשונה נוספת הייתה מנת ספיישל של קנלוני גבינות וחצילים ברוטב עגבניות ובזיליקום. הקנלוני היה אותנטי בטעמיו. הגבינות לא השתלטו על המנה, ולכן הטעם היה מאוד מעודן. ביחד עם רוטב העגבניות היה זה שילוב נהדר.

למנה העיקרית קיבלנו עוד מנת ספיישל מתחלפת והיא הלזניה, שבעצם נמצאת כאן כל השבוע רק שבכל יום היא מחליפה את פניה, ואנחנו זכינו לאכול לזניה במילוי גבינות, פטריות וזיתי קלמטה אשר נאפית בתנור. המנה  די גדולה וגם מדהימה ביופיה. הריח טס מקיר לקיר ברחבי המסעדה ואנחנו חיסלנו את הלזניה מהר כאילו לא הייתה. חובה לנסות את הלזניה הזו, במידה ותפלו על היום הנכון, כי היא באמת לא סטנדרטית.

מנה נוספת הייתה הפיצה, ולא סתם פיצה – פיצה עם גבינת עיזים ורוטב עגבניות נהדר, חצילים, עגבניות, מוצרלה ובזיליקום. הפיצה הייתה גדולה, דקה וטעימה מאוד – באמת שהייתה ייחודית והזכירה את הפיצות הנפוליטניות של איטליה. לרגע לא הייתי בטוח אם אני עדיין בתל אביב.
פיצה נפוליטנית עם טעמים אותנטיים

הפתעה בצנצנת
לקינוח קיבלנו מנה שהיא תענוג עילאי. כך גם השם שלה. פשוט לכאורה אבל מאוד מפתיע. זה נקרא מתוק בצנצנת וזו אכן צנצנת חמודה המכילה: גנאש שוקולד, מוס שוקולד ונוגט, שוקולד לבן, ואז מתחיל דו-קרב כפיות, עד שלפתע שומעים את רעש הכפית בצנצנת ומבינים שנגמר אבל היה נהדר.

אם תרצו ערב רומנטי, צהריים מרעננים או בוקר שישי פסטורלי ומקורי, סופיצה היא לגמרי המקום עבורכם. האינטימיות והביתיות בשילוב המנות הנהדרות יעניקו לכם חוויה איטלקית בלתי נשכחת.

חשבון בבקשה:
עסקית ערב- ראשונה + עיקרית + שתייה ב-79 שקלים לסועד
מתוק בצנצנת- 38 שקלים
סה"כ: 196 שקלים לארוחה איטלקית זוגית נהדרת

סופיצה, Soupizza, יהודה הלוי 56, תל אביב. 053-9439552

* הכותב היה אורח המקום

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
סופיצה בתל אביב
053-9439552

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
יש אהבה לכולם: פדריק עם טעמים לוהטים
מנות עסקיות בפורטופינו, מודיעין (צילום: באדיבות המקום)
מיקס בשרים בוילה מארה בת ים (צילום: עידן גור)
רביולי בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור)
סטייק בשר במסעדת בית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום)
דג סביצ'ה בורי במסעדת בלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי)
 קווין בי בפיצה פבריקה רחובות (צלם: עידן גור)
מגש סלטים בדארנא (צילום: באדיבות המקום)
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?