נגישות
נגישות

מסעדות מומלצות במתחם התחנה בתל אביב

הוא נמצא במיקום מרכזי, הוא היסטורי, כיף להסתובב בו ולא חסרים בו מקומות נפלאים לאכול בהם - בדקנו מסעדות שוות במתחם התחנה בתל אביב וחזרנו עם הרבה המלצות לכל מצב רוח

מסעדות בתל אביב חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 01/07/2018, 10:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

תחנת הרכבת ההיסטורית של יפו נחנכה ב-1892 והיוותה ענף מקשר בין עיר הקודש לתל אביב. המתחם הייחודי שכולל מבנים בסגנונות בנייה שונים, עמד שומם ומוזנח במשך שנים רבות ורק בתחילת האלף הנוכחי הוחלט לבצע במקום עבודות שיקום נרחבות. בשיקום המתחם הושקעו כ-20 מיליון שקלים וב-2009 הוא החל להתעורר לחיים. ב-2010 נפתח המתחם רשמית ומאז הוא נחשב לאחד המתחמים המדליקים והמעניינים ביותר בעיר. שילוב נדיר של אוכל טוב, שופינג, היסטוריה, אווירת ים קיצית וארכיטקטורה מדהימה - הופכים את האזור למתחם בילוי מנצח. קבלו 7 מסעדות מעולות שמחכות לכם באזור השוקק.

10 מסעדות חובה בתל אביב
עוד מסעדות במתחם התחנה
המסעדות הוותיקות של רחוב בן יהודה

ויקי כריסטינה

ויקי כריסטינה היא מסעדת טאפאס צבעונית הפועלת בחצר הפנימית של מתחם התחנה: ויקי הוא מטבח הטאפאס וכריסטינה היא בר היין, שבתפריט העשיר שלו ניתן למצוא כ-120 יינות שונים מכל רחבי העולם. את המקום המיוחד והעליז עיצבו בהשראת האדריכלות היצירתית של אנטוני גאודי ובמקום מתקיימות הופעות חיות של מוזיקה ספרדית וריקודי פלמנקו. על צוות הטבחים המוכשר של ויקי כריסטינה מנצח השף המוכשר דודי בן דוד (חדר האוכל, תמרה), שהרכיב תפריט טאפאסים הנחשב כבר שנים לאחד הטובים ביותר בתל אביב.
אסור לפספס: מיני המבורגסה היא מנה של מיני בורגר במשקל 45 גרם עם איולי שום, בצל מקורמל וגבינת צ'דר (מוגש בלחמניית ביס). יש משהו נפלא בלהעלים המבורגר משובח בביסים ספורים. מצד שני, לא היינו מסרבים לקבל אותו גם בגרסת ה"מקסי".
ויקי כריסטינה, מתחם התחנה (מבנה 17), תל אביב. 053-9444144

ויקי כריסטינה (צילום: דן פרץ)השראה ספרדית. ויקי כריסטינה (צילום: דן פרץ)

רג'ינה

בניגוד לויקי כריסטינה, שבה תוכלו להזמין חסילונים ושילובים שונים של בשר וגבינות, במסעדת רג'ינה מגישים תפריט בשרי כשר למהדרין. את המקום המהמם ביופיו, שפועל במבנה ערבי משוחזר מהמאה ה-19 עם חצר פנימית רחבת ידיים, הקימו בני הזוג ציפי וניר שפריר בתחילת העשור הנוכחי. אורחי המקום יכולים ליהנות ממגוון רחב של מנות דגים ומנות בשריות, המוגשות לצד מנות טבעוניות, סלטים וראשונות. בשל תעודת הכשרות, האופי הייחודי והרומנטי של המקום ומובן שגם בזכות תפריט האוכל המשובח, רג'ינה הצליחה למצב את עצמה כמקום מבוקש במיוחד לחתונות ואירועים משפחתיים באופן כללי.
אסור לפספס: ההמלצה שלנו היא ללכת על ארוחת טעימות (בהזמנה מראש בלבד, עד עשרה סועדים) הכוללת את כל הטוב שיש לרג'ינה להציע.
רג'ינה, מתחם התחנה, תל אביב. 053-9428604
להזמנת שולחן ברג'ינה

רג'ינה (צילום: אנטולי מיכאלו)מגוון רחב של מנות. רג'ינה (צילום: אנטולי מיכאלו)

איטלקיה בתחנה

איטלקיה בתחנה שוכנת במבנה טמפלרי יפיפיה ומגישה מגוון מנות מאזור דרום איטליה. התפריט הרגיל של איטלקיה בתחנה כולל פיצות מופלאות, פסטות נהדרות ומגוון מנות דגים ופירות ים ובימי שישי ושבת ניתן ליהנות מארוחת בוקר זוגית בנאפולי, הכוללת ביצה לבחירה (ביצים קשות, מקושקשת, עין, חביתה או שקשוקה ברוטב עגבניות נפוליטני), סלט ירקות, צלחת זוגית של פסטרמת כתף בקר, מטיאס עם בצל סגול, כדור מוצרלה, גבינה בולגרית ואנטיפסטי, כשכל היופי הזה מוגש עם לחם בסגנון דרום איטליה המגיע בליווי של מטבל פסטו, ריבת הבית וזיתים סורים. מלבד זאת מגישים במקום גם יופי של מנות אחרונות.
אסור לפספס: לדעתנו סרדינים כבושים תוצרת בית בסגנון דרום איטליה, הם התחלה נפלאה לכל ארוחה.
איטלקיה בתחנה, אשקלון 5, מתחם התחנה, תל אביב. 053-4293949
להזמנת מקום באיטלקיה בתחנה

איטלקיה בתחנה (צילום: באדיבות המקום)פיצות מופלאות ופסטות נהדרות. איטלקיה בתחנה (צילום: באדיבות המקום)

muvix

Muvix היא חברת טכנולוגיה ישראלית המובילה בימים אלה מהפכה עולמית בחוויית הקולנוע. באמצעות טכנולוגיה חדשנית של Movie-on-Demand, שפותחה במיוחד למקומות הקרנה ציבוריים, הצופה תמיד נמצא במרכז: בבית הקולנוע של החברה, הצופים בוחרים את הסרטים שיוקרנו, את שעות ההקרנה ואפילו את השפה. מתחם הקולנוע העתידני שהקימה החברה במתחם התחנה הוא הראשון בישראל שפועל בגישת ה-Muvix Smart Cinema וחוץ מסרטים איכותיים וחוויית צפייה מקורית, תמצאו בו גם חללי הקרנה פתוחים ותפריט אוכל מגוון להשקטת הקיבה במהלך הסרט.
אסור לפספס: לבבות ארטישוק בגריל עם גבינת פרובלונה לטריילרים, גלידת דובדבני אמרנה לסצנה שאחרי הקרדיטים.
Muvix, מתחם התחנה, תל אביב. 03-6909470

וניליה

הסניף של רשת הגלידריות המצליחה, הפועל במתחם התחנה בתל אביב, פתוח שבעה ימים בשבוע (ראשון עד חמישי בין השעות 21:00-11:00 ובסופי שבוע בין השעות 23:00-10:00) ומגיש את כל הלהיטים שהפכו את וניליה לרשת הגלידריות הנחשבת לטובה בישראל. ההקפדה על שימוש בחומרי גלם איכותיים בלבד, שילובי הטעמים הבלתי שגרתיים ומובן שגם הגלידות הטבעוניות, הם רק חלק מהדברים שגורמים לנו לחזור למקום פעם אחר פעם (ולפעמים אפילו פעמיים ביום).
אסור לפספס: גלידת קרמל מלוח החושפת טעמים של מלח ים, טופי אמיתי המיוצר בעבודת יד, קשיו מקורמל ופצפוצי אורז פריכים בציפוי שוקולד, היא אחת היצירות המדליקות ביותר של איתי רוגוזינסקי, השף של הרשת והאיש עם התפקיד הכי כיפי בעולם כולו.
וניליה, יחזקאל קויפמן 2, מתחם התחנה, תל אביב. 053-7104132

קפה גרג

רשת נוספת שהחליטה לתקוע יתד ולהקים סניף במתחם התחנה היא גרג קפה, שהחלה את דרכה ב-1994, כבית קפה קטן ואיכותי בחיפה. אינספור ליטרים של קפה נמזגו מאז אותם ימים רחוקים וכיום, אותו בית קפה שכונתי קטן, התרחב לרשת המונה יותר מ-100 סניפים. הסניף שבמתחם התחנה ממוקם בצמוד לצומת ספרים ומזמין את אורחי המתחם לתפוס קצת שלווה עם איזה ספר טוב, קפה משובח וארוחת בוקר עשירה. בין היתר מציעים במקום תפריט טבעוני עשיר בכל טוב, עסקיות משתלמות (המוגשות בין הימים א'-ה', בין השעות 17:00-12:00) ומובן שגם את כל המנות שבזכותן הפכה הרשת המשגשגת לאימפריה שהיא היום ובכלל זה הסלטים הגדולים, הכריכים הנדיבים והפסטות המצוינות.
אסור לפספס: צריכים מנה שתסגור לכם פינה ושתשלח אתכם לישון שבעים ומאושרים? לכו על סלט סביח מחוזק הכולל ביצה קשה, מסאבחה של גרגירי חומוס חמים, חציל וקוביות תפו"א מוקפצים בפטרוזיליה ושום, מונחים על מלפפון, עגבנייה, בצל ופטרוזיליה, קצוצים ומתובלים בשמן זית ולימון. למקרה שתהיתם, נציין שהחיזוק מגיע בדמות כדורי פלאפל וטחינה מעל.
גרג, יחזקאל קויפמן 2, מתחם התחנה, תל אביב. 053-9443860

קפה גרג (צילום: באדיבות המקום)תפריט מלא בכל טוב ועסקיות משתלמות. קפה גרג (צילום: באדיבות המקום)

סוזאנה

אמנם סוזאנה, הפועלת בנווה צדק הציורית כבר יותר משני עשורים לא ממוקמת במתחם התחנה, אך בחרנו בכל זאת לכלול אותה ברשימה בשל הקרבה שלה למקום. למעשה אם אתם מגיעים ברכב פרטי, נמליץ לכם לחנות בחניון של מתחם התחנה ומשם להמשיך רגלית למסעדה. סוזאנה באה לעולם ב-1995 ומגישה תפריט ים תיכוני הכולל מגוון מאזטים, ממולאים נהדרים, סלטים עשירים ומבחר תבשילים ומנות גריל. כמו כן מגישים במקום ארוחת בוקר עשירה מדי יום עד השעה 13:00.
אסור לפספס: הפייבוריטיות שלנו הן מנה של פירות יבשים הממולאים בבשר כבש ועופיון ממולא קוסקוס ופירות יבשים.
סוזאנה, שבזי 9, תל אביב. 053-9443060
להזמנת שולחן בסוזאנה

סוזאנה (צילום: באדיבות המקום)כבר לא במתחם, אבל עדיין נחשבת לחלק ממנו. סוזאנה (צילום: באדיבות המקום)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
רג'ינה בתחנה בתל אביב
הזמנת שולחן
053-9428604
איטלקיה בתחנה בתל אביב
053-4293949

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?