היום 3/8/24 סעדנו פעם שנייה באיטלקיה בתחנה והיה מצויין.
פסטות טעמיות מנות הפתיחה בעיקר הבורטה היו מפתיעות.
יש מקום לשיפור עם הסלומון.
בסה"כ ממולץ מאוד
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
אורן
מבקר מתחיל
אוכל סביר, מנות קטנות, יקר מדי
2.8
25/02/23
חיובי - אוירה טובה, שירות נעים ומקצועי.
לשיפור - מנות קטנות קטנות שאני אפשר לשבוע מהן. ספגטי בולונז ב 82! שח שאפילו הילדה לא היתה שבעה ממנו. הזמנו 5 מנות פסטה שכולן לא היו מבושלות מספיק... (נראה שהן הוצאו בחופזה כי המסעדה מלאה ויש לחץ). המנות הראשונות היו ממש "דוגמיות".
השארנו 920 שח לפני טיפ וחזרנו הביתה כדי לחתוך סלט ולהשלים ארוחה. מבאס מאוד
עוד פרטים
עזר לי(3)
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
ענבל
מבקר מתחיל
מקום מזעזע!
1.8
11/12/21
באנו עם נכה, בקשנו לשמור שולחן, הבטיחו לשמור ושכחו! האוכל בלי טעם כולל הקינוח. מחירים לא נורמלים! 80 שח לפסטה קרה.
בושה!
עוד פרטים
עזר לי(3)
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
Alina
7 ביקורות
טעים ונחמד מאוד
4.0
18/09/20
המנות הראשונות היו מאוד טעימות ואכלנו גם פיצה שהייתה מאוד מוצלחת! המקום נחמד מאוד, גם המיקום וגם האוירה. ממליצה מאוד