נגישות
נגישות

חודש הגאווה בזאפ רסט - 8 מסעדות לדייט ראשון מהחלומות

גם אם נדמה לכם שפגשתם את נסיך החלומות באירוע גאווה ססגוני, זה היה תחת שמש קופחת והרבה אלכוהול. לכן, כדאי שתבדקו את הקליק לעומק במסעדה רומנטית, אחת על אחת.

מסעדות בתל אביב המסעדות של rest
אורלי בויום
תאריך פרסום: 06/06/2022, 16:51
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

בחודש הגאווה, הלא הוא חודש יוני שהגיע אלינו, יתקיימו ברחבי הארץ למעלה מ- 60 אירועי גאווה מסוגים שונים: מצעדים, הופעות, ריקודים, הפנינג ועוד, כשכמובן במוקד, האירוע הגדול והססגוני שאסור לכם לפספס - מצעד הגאווה בתל אביב, שיתקיים ביום שישי בתאריך 10/6.

אין יותר רומנטי, מלפגוש את אהובת לבכן החדשה באחד מהאירועים הצבעוניים שלפנינו, אולם המפגש הראשוני עשוי להטעות - השמש הקופחת, האלכוהול, האהבה האינסופית שבאוויר. אז לפני שאתם מתחילים לחפש דירה משותפת להתגורר בה, אולי כדאי שתבדקו את מה שניצת ביניכם במסעדה רומנטית, בשיחת עומק על כמה צלחות מגרות חושים.

לא התעצלנו ובחרנו עבורכם כמה מסעדות עם ארומה רומנטית בתל אביב, שיפתחו לכם את הצ'אקרות ואת האהבה, ומי יודע, אולי גם בזכות הקולינריה המשובחת הזו, תרגישו ניצוצות של דייט ראשון שיוביל ל- LOVE STORY מהאגדות...

'אנימאר' - לדייט קלאסי של שקיעה ואוכל משובח

מסעדה ים תיכונית מיתולוגית של השף המהולל הלל תווקולי, המגישה מטבח ים-תיכוני עונתי וססגוני, שעושה רק טוב על הלב אל מול הים ושקיעותיו הנפלאות. במקום, תמצאו מנות המחולקות על פי גודל הצלחת והתיאבון שלכם.

אז אם אתם חוששים בדייט הראשון לעוט על צלחת גדולה, אולי כדאי לקחת כמה צלוחיות קטנות של צ'ירשי דלעת ויוגורט, כדורי לבנה עם שרי וזעתר, גבינת טולום תורכית עם שמן זית. בצלחות הקטנות, שווה לטעום את אורזו הסרטנים הכחולים וסיגר הטלה במרגז. צפויה לכם ארוחה מדהימה, שבמהלכה תוכלו להרים לחיים עם יין ואוכל משובחים על רקע הים, ולפלרטט כל הדרך עד למנה הבאה שלכם.

אנימאר. הירקון 87, תל אביב, 053-7105625

צילום: אנימאר

קפה פיירוז – דייט רומנטי בסמטאות יפו על כנאפה מתקתקה

אחד המקומות הכי רומנטיים בארץ היא יפו - על סמטאותיה והנמל הנוסטלגי שלה. רגע לפני שתסתובבו שלובי ידיים ותביטו בשקיעה על חופה של יפו, אתם ממש חייבים להגיע לפיירוז - בית קפה אינטימי הממוקם במבנה אבן עתיק, שיכניס לכם הרבה רומנטיקה לנשמה מן הרגע הראשון. במקום, מנות אותנטיות מהמטבח הערבי עם טוויסט של המקום, והכל בצורה הכי טעימה ונעימה, לצד האווירה הכי משחררת שיש!

מסלט הפאתוש המעולה, דרך פיצת הירקות, הלבנה עם הזעתר ועד לקינוח של כנאפה פיירוז הידועה והסקסית שעושה מתוק בלב, וכמובן, קפה הבית המחומם כמיטב המסורת על חול לוהט. הבטחנו רומנטיקה, נכון? הנה לכם הארוחה הנכונה לשחרור האווירה!

קפה פיירוז. לוי פסטר 5, תל אביב, 053-9378481

צילום: קפה פיירוז

'לה מר' – שילוב של ים, מנות שרינג מדליקות וטעימות ואלכוהול, מי צריך יותר מזה?

מקום רומנטי נוסף ששווה להכיר, בנוי בול לדייט ראשון ואף נמצא בסמוך למסלול מצעד הגאווה - הוא בית הקפה הוותיק 'לה מר'. מדובר במסעדת חוף של ממש, עם מגוון עשיר של מנות משובחות המתאימות לדייט ראשון, כמו: סלטים, טוסטים, מאפים ונשנושים לצד מגוון מטורף ומטריף של אלכוהול לחימום האווירה.

ההמלצה שלנו לדייט שלכם היא לקחת את פלטת הגבינות הכוללת גבינות קשות מסוגים שונים, לצד ירקות, לחם ופלטת מטוגנים הכוללת:  פסטלים, סיגרים, נקניקיות, קובות, טבעות בצל וטבעות עוף. אלו שתי מנות כיפיות וקלילות לשרינג ראשוני שלכם, וכמובן שכדאי גם להזמין בירה או יין - תלוי אילו מין טיפוסים אתם, העיקר, שיזרים לכם את האירוע לדייט המושלם!

לה מר. הרברט סמואל 91, תל אביב, 053-9369700

צילום: לה מר

בית אריאלה – מנות מוקפדות וסקסיות לדייט ססגוני

המקום הוקם ע"י אריאלה לנדא, הבעלים של המינרווה המיתולוגית ומציע אוכל ואלכוהול משובחים המתאימים בול לדייט סקסי ומסעיר חושים. אמנם, יש כאן מספר מנות מצומצם, אך שימו לב שכל המנות מוקפדות, מיוחדות וטעימות להפליא, כך שאסור לכם לוותר על מנת הסשימי טרכון, ויניגרט ההדרים, ברגמוט, לימון מאייר ויוזו, קונפי קלמרי על ארטישוק ירושלמי ואיולי אריסה ומנת גבינת הבושה עם ריבת שזיפים ובריוש, לצד אחד מהקוקטיילים הנהדרים שיש במקום - שילוב מנצח שישדרג את הדייט שלכם ויפרגן לכם עם כל הגאווה שבלב ובבטן.

בית אריאלה.  הרכבת 2, תל אביב, 050-785-0260

'אמורה מיו' – דייט איטלקי מהאגדות

אוכל איטלקי מהווה את אחד המטבחים הכי רומנטיים שקיימים בעולם, במיוחד כשהוא מבוצע נכון! 'אמורה מיו' היא מסעדה איטלקית עם אווירה איטלקית של ממש, שתגרום לכם להרגיש כאילו קפצתם לנשיקת לילה בפירנצה.

כל המנות מצוינות ומשובחות, תחת ידיה של השפית סוזנה סלומון, והנה לכם פתיחה נפלאה לדייט שלכם. מומלץ לפתוח את הדייט עם פסטת ארביאטה - פנה / ספגטי ברוטב עגבניות, עגבניות טריות, פלפל ירוק חריף וצ'ילי, כי מה לעשות... חריף פותח ומשחרר את כל המחסומים, והרי לשם זה התכנסנו, לא?

לצד הפסטה, חובה לקחת את אחת מהפיצות המושלמות שנאפות כאן, כמו: ציו לוצ'אנו – פיצת רוטב שמנת, מוצרלה, פרמז'ן, דלעת ובצל, ולקינוח, שלא תעזו לוותר על הטירמיסו שייתן לכם את האושר והמתיקות הנחוצים להמשך הדייט שלכם.

אמורה מיו. אבן גבירול 100, תל אביב, 053-9426944

צילום: אמורה מיו

'ג'וז ולוז' – שילוב מנצח של קולינריה, אוכל, אווירה ואלכוהול לדייט אריסטוקרטי

'ג'וז ולוז' היא הרבה מעבר למסעדה. במשך השנים, הפך המקום לאחת המסעדות האהובות של הקהילה, וכיום, מנהלים את המקום נאור לוי ושי קניגסברג – בני זוג מהצפון, שמשלבים בין אווירה מופלאה ואפלולית לתפריט מצוין. במקום, מגוון מנות שאתם בוחרים ע"פ שאלון! בין היתר, כדאי לקחת את פילה דג המוסר לצד גבינה ג’יבנה (גבינה ערבית שמשמשת לרוב לכנאפה) מטוגנת עם קרם פרש עגבניות.

בעיקריות - מומלץ לדגום את ספריבס הטלה ברוטב עגבניות על אורז.

שימו לב שהמקום אהוד על הקהילה, אך מתאים לדייט אריסטוקרטי יותר, שבו ממש יתחשק לכם לתת 'שואו' של עצמכם כאניני טעם קולינאריים.

ג'וז ולוז. התנופה 7, תל אביב, 03-560-6385

'מלגו ומלבר' – לדייט עמוס יצרים על אוכל חסר תקדים

'מלגו ולמבר' היא מסעדת שף שמביאה מנות סקסיות, מיוחדות וטעימות אש, שמציתות תשוקה בקרב אוכליהן! השף מוטי טיטמן ירקח עבורכם את קסמי המטבח והרומנטיקה שרק הוא יכול לעשות, עם מנות סקסיות ומצוינות, כמו למשל במנות פתיחה של קרוקט האוונה - תירס שרוף, פרמז'ן וקרם הבנרו, אנדיב לבן וגבינה כחולה, אספרגוס ופולנטה רכה.

ואם עד כה, הדייט זורם לכם כמו מסכת הטעמים הנפלאה של טיטמן, אז כדאי גם לקחת את מנת חזה הברווז על פירה ואח"כ להתפנק זה בזרועותיו של זה, למרות ואף על פי שזה דייט ראשון. זה מה שהאוכל כאן עושה לאורחיו.

מלגו ומלבר. : שדרות רוטשילד 142, תל אביב, 0507981318

'סיטרה' – דייט פלרטטני במיוחד עם אוכל מעורר חושים!

אחד המסעדות הכי רומנטיות ומתובלות במעט קיטש מדליק, הוא מסעדת 'סיטרה' - הממוקמת במתחם ה'סי אנד סאן' היוקרתי, עם מנות גורמה של דגים, פירות ים, פסטות, בשרים וקינוחים מהסרטים.

מומלץ לקחת את קרפצ'יו פילה הבקר עם פרמז'ן, סלקים ואגסים, כי זה הכי מעורר חושים שיש. רצוי וטעים לנסות את ניוקי פירות הים שיתווה את הדרך לגישושים הראשוניים, ולקינוח, אסור לכם לוותר על פירמידה ג'נדוויה - בסיס ג'נדוויה אפויה, קראנצ' פרלינה ומוס ג'נדוויה!

סיטרה.  הרצל רוזנבלום 8 תל אביב, 053-9443447

צילום: סיטרה

*חלק מהמסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

חודש גאווה שמח!

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מסעדת אנימאר בתל אביב
053-7105625
קפה פיירוז בתל אביב
053-9378481
בית אריאלה - הבר בתל אביב
053-4272741
אמורה מיו בתל אביב
053-9426944
מלגו ומלבר תל אביב בתל אביב
03-6314214
סיטארה בתל אביב
053-9443447

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
מסעדת - THE VIEW