נגישות
נגישות

רד בורגר בר: הבילוי המושקע של נתניה

מציעים לכם את כל החבילה? תבדקו שוב. אז אנחנו בדקנו ומצאנו את מסעדת 'רד בורגר בר' בנתניה עם לוקיישן מדהים מול הים, תפריט בשרי כשר ומתוקתק, עסקיות שלא משאירות מקום לעוד ושעות שמחות ומרימות לאורך כל הערב. יש לכם איפה לבלות אחרי הים

עסקיות המסעדות של rest
יעקב גולדברג
תאריך פרסום: 11/05/2021, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 חם כאן בכל שעות היום והערב. צילום: נתי חדד

יש מוסכמה לא ברורה ובלתי מבוססת בעליל שאוכל טוב וקולינריה ברמה גבוהה לא מוצאים בחוף הים. אולי זה קשור לאי אלו מסעדות בקו החוף שמוציאות שם רע לכולן או שמא יש כאלו שפחות מתחברים לוויב הרועש והשמח מידי שמתערבב בפוד - כך או כך, לשון הרע לא מדבר אלינו ואין לנו אלא מה שעינינו רואות וחושינו טועמים – מסעדות עמוסות בכל טיילת, מטבחים מגוונים לאורך כל החוף וניחוחות שמשתלבים עם מליחות הגלים שברקע.

עד הבית: להזמנת משלוח של רד בורגר בר
בוחרים מקום: מסעדות מומלצות בשרון

 איך בא לכם את הבילוי הערב? צילום: נתי חדד

חגיגה קרניבורית לאורך הים

הפעם הלכנו על אחת ממסעדות החוף היותר מוכרות לחובבי הבשר בפרט ולחובבי האוכל הטוב והאווירה השמחה בכלל, הלוא היא 'רד בורגר בר' בנתניה. בקצה הטיילת, כמה מטרים מהצוק ובמרחק הליכה מחוף הרצל, ניצבת לה המסעדה כבר עשור ושומרת כל העת על הסטייל הכי גבוה בכל מה שקשור לטריות, שחיתות ויצירתיות. אם במבט ראשון זה נראה כמו מסעדת המבורגרים קלאסית אז תביטו שוב על כל התמונה – '"רד בורגר בר" – שילוב של אווירה, השקעה ובר עשיר שבכלל מרים הכול למעלה.

רד בורגר בר אוהבת לשבור מוסכמות. גם מסעדת חוף בסטייל גבוה ומוקפד, גם מגוון סטייקים והמבורגרים בכשרות מהודרת וגם, שילוב של בריזה לים מגובה הצוק עם בר ואווירה תוססת בפנים, ערבי קריוקי, הופעות חיות ואירועים פרטיים עד 150 איש. יצירתיות היא שם המשחק, והיא טעימה ומעוררת בהחלט.

הקולקציה הבשרית של המסעדה באמת מרשימה – עיון בתפריט מעלה מיד את התחושה שיש פה מישהו שלא אוהב שגרה, ומוכן להשקיע בשביל זה. כל נתח כאן מקבל את הטוויסט הקטן שהופך אותו לזכיר וגם מנות קלאסיות לכאורה כמו המבורגר הופכות לסוג של יצירה – למשל מנת בורגר אווזים שטומנת בחובה, בורגר אנטריקוט עם חזה אווז וכבד אווז בתוספת אננס וצ'ילי מתוק. ויש עוד לא מעט הפתעות בתפריט.

 עסקיות לטווח ארוך. צילום: באדיבות המקום

העסקיות של רד בורגר

המסעדה נפתחת בשעה 11:00 בבוקר, זמן טוב להתחיל לפנטז על העסקיות המפנקות במקום, לגלוש לטבילה קצרה בים הנתנייתי ולחזור מורעבים לצהריים של רד בורגר בר. מה בתפריט? מגוון עסקיות בגדלים שונים הכוללות המון המון בשרים פלוס תוספות ושתייה. בין היתר תמצאו סטייק אנטריקוט, המבורגרים שונים מהתפריט, סלט עוף וגם קבבוני טלה בטחינה להשלמת החגיגה. העסקיות מוגשות מידי יום עד השעה 17:30. היכונו ובואו.

 מהצד השני - ים התיכון. צילום: נתי חדד

ראו אותך באיזו מסיבה בנתניה

גלים לפה גלים לשם - גולשים לשעות הערב עם הבר המתעורר שמציג לראווה תפריט אלכוהול משובח ומגוון, מבצעי צ'ייסרים מתבקשים מאליהם וגם, ימי שני ללא תחתית עם בירות מהחבית. כוונו את הלו"ז בהתאם ותזמינו מקום מראש. רד בורגר בר פתוחים כל השבוע עד השעה 02:00 בלילה, ובימי רביעי וחמישי עד השעה 03:00 בלילה. לא עוצרים כאן ב – Red.

מה שמייחד את החגיגה זו העבודה שהאלכוהול לא בא על ריק, הוא רוקד טנגו סוער עם תפריט האוכל המושקע. מה עוד תפס לנו את החך? תפריט בשרים על הגריל עם מנות כמו פילה בקר עם רוטב יין ופירות יער, צ'יזבורגר כשר ומעושן עם גבינה צהובה פרווה כמובן, יש גם מנות ילדים ומגוון קינוחים כשרים ובלתי מתפשרים כמו לוטוס קפוא ומצופה שוקולד חם ופאדג' שוקולד ללא גלוטן, ועוד ועוד. כמו הים הגדול שלא נגמר לעולם. בתיאבון

רד בורגר בר Red Burger Bar נתניה - Red Burger Bar - גד מכנס 2, נתניה, 053-9418462
להזמנת שולחן ברד בורגר בר Red Burger Bar נתניה - Red Burger Bar

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
בילוי קולינרי בתל אביב: בר מסעדה בעיר הגדולה
4 מסעדות מומלצות ליד יער בן שמן
מסעדות בניר דוד והסביבה למטיילים בעמק המעיינות
לבלות ולאכול בכפכפים: 6 מסעדות חוף באילת
רבקה סול: פיצה כשרה בנמל תל אביב
בורגר לג'נדס בחדרה מחזירים את האגדות לחיים
אור גינסברג מארח: סלאס בפשפשים עולה שלב
התיאבון נפתח: ברים עם אוכל טוב
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי
איפה אוכלים בשר שבושל בבטן האדמה? בטוסקנה הישראלית