נגישות
נגישות

מסעדות בניר דוד ואזור עמק המעיינות

מארוחות בוקר מושקעות, עסקיות כוללות הכול ועד קינוחים מושחתים שיסגרו את היום – 4 מסעדות מומלצות באזור עמק המעיינות, ניר דוד, עפולה והסביבה להכניס בוויז בטיול הבא שלכם

מסעדות בצפון המסעדות של rest
יעקב גולדברג
תאריך פרסום: 17/08/2021, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

לא חייבים להתרחק מהמרכז – עמק המעיינות המרוחק כשעה ועוד קצת מתל אביב מלא בשבילים ירוקים, נחלים ותצפיות ומסלולי טיול שמתאימים לכל המשפחה. אוטוטו חוזרים ללימודים ולשגרת החיים (היחסית מאוד, יש לומר!) וזו ההזדמנות לקפוץ לעוד יום של טיול משפחתי בלי להתאמץ, בלי להיגרר בדרכים ועם כל הטבע היפה שיש לנו כאן.

שלא תגידו שלא אמרנו לכם – יש מסעדות שוות באזור העמק שמתאימות לכל המשפחה ושיוכלו להשתלב נהדר עם אחד המסלולים שבאזור. הנה אמרנו את זה, עכשיו תעשו עם זה מה שאתם חושבים. תחשבו נכון. מעפולה ועד נצרת, המלצות טעימות ומפנקות:

לעוד מסעדות מומלצות בגליל התחתון

 השואו של סמוראיו, עפולה. צילום: באדיבות המקום

סמוראיו סושי בר, עפולה

בדרך מעמק יזרעאל עוצרים לאכול בעפולה – צלחתם את הר תבור או את מסלול נחל חרוד? מגיע לכם מדליה סמלית וטעימה. מצאנו בעפולה הרבה יותר מבית חולים ופארקים עירוניים (שווים מאוד! מומלץ) והתחלנו עם מסעדת סמוראיו שמקפיצה רולים צבעוניים עם המון תשוקה וקצב. בתפריט שלל מוקפצים ובאנים, ארוחות ילדים וקומבינציות וקינוחים קרים ומתוקים להזרים חזרה את כל האנרגיה ששחררתם במהלך היום.

רגע לפני שנצלול לניגירי ולטריאקי נמליץ לכם לקפוץ לגן לאומי תל מגידו, מקום מופלא במערב עמק יזרעאל שהוכרז כאתר מורשת עולמי של אונסק"ו ומאפשר הצצה נדירה למבנים היסטוריים לצד נופים מרשימים ותצפיות שיגרמו לכם לבהות ולצבוט את עצמכם כדי לוודא שאתם אכן כאן, אמיתיים וקיימים. טיפ, ככל שתצברו חוויות, ככה הפינוק האסייאתי של סוף היום ישתלם יותר.

המשמעות של המילה סמוראי ביפנית היא "לשרת", מה שאומר שחוץ מאוכל צבעוני ומרענן אתם תרגישו כאן הכי בבית. זה המקום להתרווח, זה המקום לבילוי משפחתי. המסעדה כשרה ויש משלוחים לכל האזור.

סמוראיו - סושי בר - Samurai Sushi Bar - הנשיא ויצמן 25, עפולה, 0539383818
להזמנת שולחן בסמוראיו - סושי בר - Samurai Sushi Bar

יאמיז, עפולה

מסעדת יאמיז בעפולה היא מסעדה חלבית כשרה למהדרין שלוקחת את עצמה ברצינות ועוד יותר חשוב, אותנו הלקוחות. התפריט המגוון והסופר מושקע ממחיש את העובדה שכמות ואיכות לא צריכים לבוא אחד על חשבון השני ושאין שום סיכוי שלא תמצאו בדיוק את הקרייב הנוכחי שפנטזתם עליו מהבוקר. טוסטים, פיצות, כריכים, מלאווח חם ותפריט עיקריות שעושה המון יאמיז ליאמיז.

נחתתם באזור בימי שני? הרווח כולו עליכם. האפי האוור הגרסה האיטלקית, עם מבצעי 1 פלוס 1 על כל מגשי הפיצות של יאמיז החל מהשעה 16:00 ועד שהבצק נגמר. תמצאו כאן פיצה מוקרמת, כמהין, איטלקית ומרגריטה. עצירת צהריים? מגוון עסקיות מפנקות החל מ-45 שקלים שכולל סלטים עשירים, פסטות ודגים. שווה לעשות כאן עסקים.

יאמיז עפולה - עפולה, 0523920974

 קלאסיקה גם בצפון. צילום: באדיבות המקום

קפה גרג, נצרת עילית

נשארים באזור העמק ומצפינים מעט לכיוון נצרת, אחת הערים הכי תיירותיות בארץ מלאת עתיקות, נופים ושווקים. עוד לפני שנכנסים לעיר עצמה, נמליץ לכם על הר הקפיצה השוכן בסמוך לעיר ומציג לראווה מרפסת נוף לא פחות מ-וואו! עם תצפית מדהימה על עפולה ועמק יזרעאל. לא משנה באיזה שלב של היום תגיעו, כל שעה מושלמת כאן לעצירה של קפה בשטח עם נוף של 360 מעלות.

אחרי הקפה הגיע הזמן גם לארוחה על אמת – קפה גרג בנצרת עילית משתלב היטב במשימה ויסגור לכם את הפינה הקולינרית של היום עם ארוחות הבוקר המפנקות (היי רול אומלט ספרדי) כריכים וטוסטים מגוונים ועוד ים של מנות עיקריות ותוספות. כולנו מכירים סניף אחד לפחות של הרשת הארצית, יש בזה חוויה ביתית וכיפית לפגוש את המוכר והבטוח בכל פינה בארץ.

קפה גרג מצהירה כי ניתן לטבען את רוב המנות שבתפריט וזה מרשים לאור שלל ההצעות המושחתות שקורצות אלינו מתפריט העיקריות. בכל מקרה קחו נשימה לפני שאתם מציצים בקינוחים, יש שם המון מתוק והמון שוקולד. אנחנו היינו מוותרים מראש על המלחמה ומזמינים שני קינוחים. הסניף פתוח עד השעה 22:00, קחו את הזמן.

קפה גרג נצרת עילית - Greg Coffee - המלאכה 16, נצרת עילית (נוף הגליל), 0539443059
להזמנת שולחן בקפה גרג נצרת עילית - Greg Coffee

 הברקות לפי עונה. בציר 66. צילום: באדיבות המקום

בציר 66, כפר תבור

סומכים עליכם שתצלחו את הר תבור הירוק ושלא תפספסו חלילה את הפסגה המוריקה בשמורת הטבע. אנחנו ממהרים לכפר ולמסעדה הקסומה שפשוט אין סיכוי שבאתם לאזור וחמקתם מביקור. בציר 66 היא גם מסעדה בסטייל צרפתי, גם ממוקמת במתחם מרהיב של יקב מוקפת עצי פרי וגפנים וכמובן, מספקת חוויה משובחת מלאת אוכל, יין ואוויר שתעיף אתכם למחוזות חדשים.

השף רן שגיא מייצר כאן שידוכים נדירים בין המטבח הדרוזי המסורתי למטבחים הקסומים של צרפת ואיטליה. שם המשחק כאן הוא, ובכן, משחק. כאן אוהבים לשחק עם האוכל והטעמים, משתדלים להתאים הכול לחיך המקומי ויפתיעו אתכם בכל ביקור מחדש עם ספיישלים לפי העונה ועוד המון הברקות מפתיעות.

אם הספקתם לנחות כאן בצהריים, תוכלו ליהנות מעסקיות במחיר מומלץ ביותר וגם, חשוב לדעת! תוכלו לקחת אוכל במשקל הביתה או להצטייד להמשך הטיול עם תפריט מיוחד כמו סלטים, תוספות ושלל דגים ונתחים. אין סיבה ואין סיכוי להתחרט על העצירה הזו.

בציר 66 - כפר תבור, 053-9416149
להזמנת שולחן בבציר 66

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
בציר 66 בכפר תבור
053-9416149
סמוראיו - סושי בר בעפולה
04-6593322
יאמיז עפולה בעפולה
052-3920974

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
בילוי קולינרי בתל אביב: בר מסעדה בעיר הגדולה
4 מסעדות מומלצות ליד יער בן שמן
לבלות ולאכול בכפכפים: 6 מסעדות חוף באילת
רבקה סול: פיצה כשרה בנמל תל אביב
בורגר לג'נדס בחדרה מחזירים את האגדות לחיים
אור גינסברג מארח: סלאס בפשפשים עולה שלב
התיאבון נפתח: ברים עם אוכל טוב
טיול עם מסעדה: טיולים מומלצים לכל המשפחה
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי