נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

תרבות הפומו הכללית שדרגה את כולנו למאסטרים בכל מה שקשור לדרך שבה אנחנו מבלים, נהנים וצורכים את התוכן שלנו. אם בחיי היום יום יש ערך לתקתוק משימות ולסגירת פינות על הדרך, כשאנחנו מדברים על פאן, האתגר גדל. מצד אחד ליהנות במקסימום ועם זאת לא להרגיש חלילה שמץ של תחושת פספוס. כן, צריך להתמודד עם המחשבה ש'הייתי יכול להיות ממש עכשיו בעוד 5 מקומות שווים לפחות' וגם ליהנות תוך כדי.

חוויות הבילוי עוברות מתיחות פנים בהתאם והכיוון הוא לקונספטים 'הכול כלול' עם מנעד רחב של חוויות בחבילה אחת. אם באוכל בפרט ובתרבות הקולינרית בכלל עסקינן, המקומות הכי 'בטוחים' לבלות בהם, הן המסעדות שלא נעצרות בתפריט האוכל ומתרחבות לוויב השמח של תפריטי שתיה, קוקטיילים מרימים והמון אווירה.

מולטי טאסקינג: ברים ומסעדות ברחבי הארץ

 קונספט לא מאכזב. בר 55. צילום: באדיבות המקום

הפעם הלכנו על 3 מסעדות שמצעידות את הפוד שלהם קדימה ומייצרות את החיבור האולטימטיבי כל כך, אוכל טוב ואלכוהול איכותי - בשר ויין, פירות ים וקוקטיילים והר של נשנושים בין הדרינקים:

טקסס ברביקיו, תל אביב

שתיתם פעם בבר בטקסס? את הטיול לדרום אמריקה אולי הייתם צריכים לבטל בגלל הקורונה אבל אין שום סיבה לוותר על מושחתות טקסנית נטולת פשרות, עם ברביקיו אמריקאי מעושן וכמובן, איזו מרגריטה קפואה להוריד את האוכל ולעבור לסטייק הבא.

טקסס ברביקיו מעשנים במסעדה נתחים באיטיות ובחום נמוך, התהליך הארוך והקפדני גורם לנתחים רכים וטעימים, הכי קרוב לדרום אמריקה. הבריסקט למשל, עובר עישון של 12-14 שעות, כך גם האסאדו, גם הנקניקיות, הכנפיים והעופות עוברים עישון. ויש להם עוד קטעים אמריקאים מדליקים למביני עניין כמו המבורגר עם דף קטשופ, וופל צ'יקן ועוד מנהגים שכל מי שמבין בטקסס, יאהב במיוחד.

 בחוץ תל אביב, בפנים דרום אמריקה. צילום: באדיבות המקום

מה אוכלים, מה שותים?

אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שאתם כאן בוויב חברי ומשתף ולכן נלך על התפריט של מנות חלוקה עם אפשרויות שרינג של עופות קריספיים, אסאדו מפורק מהעצם והמון רטבים וירקות מהמעשנה. את המשקאות לעומת זאת ממש לא צריך לחלוק, לכו על שלל בירות מהחבית או מרגריטה ליים קפואה עם מלח וצ'ילי. לחיי טקסס והסביבה.

טקסס ברביקיו - Texas BBQ - דרך שלמה 43, תל אביב, 0539369071

בר 55, זיכרון יעקב

ניסיתם לברוח מהפומו? כאן בבר 55 תחוו אותו אבל בקטע טוב.. אופציות השתייה בלתי נגמרות אבל יהיה קשה מאוד לצאת מכן בתחושת פספוס. בבר 55, חרתו על דגלם את השילוש הבלתי מנוצח של 'בירה, אוכל ובירה' והם מיישמים את זה למהדרים עם תפריט אוכל ושתייה שכל כולו שואו אחד גדול של לפנק, לפנק ולפנק. יש גם מועדון חברים מומלץ להצטרפות, תנו מבט על זה בביקור הקרוב.

 משימה קבוצתית! בר 55. צילום: באדיבות המקום

מה אוכלים, מה שותים?

ובכן, באתם בקטע של נשנושים? קבלו את זה ובענק עם תפריט מורחב של כל מה שעובר טוב ליד הבירה, החל מפלטות ירקות, ארטישוק וחציל בגריל ועד קרפצ'יו, שיפודי טיקה ועוד קטנות ומפנקות. הלאה, תפריט ההמבורגרים מתהדר בכל סוגי הקציצות כולל ביונד מיט הטבעוני, בעיקריות תפגשו בעראיס בפיתה, פאי רועים עם בשר בשר, ספריבס מעושן ועוד ועוד. וגם, בא לכם ממש לרבוץ עם הבירות? קומבו דלוקס יחבר אתכם חזק מאוד לצד המושחת שלכם עם הר של בשרים ופחמימות לכל החבר'ה. תאכלו בזהירות.

לוגמים בירות בין ביס לביס – רגע לפני הבירה יש גם תפריט אלכוהול מרשים לפתיחה ומשם גולשים בטבעיות לקולקציית הבירות המהודרת, בזאר של לאגר, חיטה, פירותי ועשיר, ישראלי ובוטיקי. זה לא בשביל פעם אחת, זה יותר כמו מנוי ללונה פארק, באים כל סופ"ש למתקן חדש. ולסיום, אם האלכוהול פתח את החשק למתוק, יש כאן לא מעט קינוחים קרים, חמים ונוטפי שוקולד. בתיאבון

בר 55 - זכרון יעקב, 0539418435
להזמנת שולחן בבר 55

 משיקים לחיים בביג בן של טבריה. צילום: באדיבות המקום

ביג בן, טבריה

שקשוקה טבריינית בבוקר, מלכה אדמונית בלילה – מסעדת ביג בן ממוקמת בקצה המדרחוב של טבריה ליד הנמל הישן וממתגת את עצמה כמסעדה ופאב אירי, שילוב שלא משאיר הרבה פינות פתוחות עם עיצוב עץ אירופאי סטייל שנות ה-50, מבחר אגדי של תפריט עשיר שלא יכול לפספס כאן מישהו ושעות פתיחה לאורך כל היום עד שעות הלילה המאוחרות לאורך כל ימות השבוע. הקיץ כאן, הכנרת כאן, הנה אנו באים.

מה אוכלים, מה שותים?

תפריט האוכל מתמקם כאן בנוחות במרכז הבמה, כאשר תפריט האלכוהול משמש כאן בתפקיד פותח התיאבון והעברה חלקה וזורמת למנה הבאה, ויש לא מעט. אם באנו לנשנש ותו לא, יש לנו תפריט מותאם של מנות בר עם פלטת ירקות, פיצות עם שלל תוספות, מטוגנים וצ'יפס. מהר מאוד נעבור למנה העיקרית בדמות תפריט בשרים על האש עם כל סוגי הסטייקים והנתחים, המבורגרים, דגים, פירות ים וקינוחים.. ובל נשכח חלילה את החלק השמח של אינספור בירות מהחבית או בבקבוקים החל מקרלסברג נטולת האלכוהול, אמסטל והוגרדן המלטפות ועד קסטיל רוז' הבלתי מתפשרת. ד"ש לכנרת.

ביג בן - BIG BEN - טבריה, 0539440764
להזמנת שולחן בביג בן - BIG BEN

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
בילוי קולינרי בתל אביב: בר מסעדה בעיר הגדולה
4 מסעדות מומלצות ליד יער בן שמן
מסעדות בניר דוד והסביבה למטיילים בעמק המעיינות
לבלות ולאכול בכפכפים: 6 מסעדות חוף באילת
רבקה סול: פיצה כשרה בנמל תל אביב
בורגר לג'נדס בחדרה מחזירים את האגדות לחיים
אור גינסברג מארח: סלאס בפשפשים עולה שלב
טיול עם מסעדה: טיולים מומלצים לכל המשפחה
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח