נגישות
נגישות

לבלות ולאכול בכפכפים: 6 מסעדות חוף באילת

סיירנו בטיילת של אילת, מצפון ועד דרום, ומצאנו את המסעדות לפתוח את הבוקר, לנשנש בהן לצהריים ולהרים איתן בשעות הערב והלילה. קבלו את מסעדות החוף הכי תוססות של אילת

מסעדות בדרום המסעדות של rest
יעקב גולדברג
תאריך פרסום: 17/08/2021, 0:00 תאריך עדכון: 17/08/2021, 22:16
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אילת הפכה בשנה וחצי האחרונה למרעננת הבלתי רשמית של כולנו ולמקום הכי רחוק שאפשר לברוח אליו כדי לקבל כוחות מחודשים ולחזור שוב לטרפת. אם כבר התרחקנו, בואו נחגוג, בואו נדמיין שהכול בסדר ותכלס אחרי כמה ימים תוססים בחופים הצבעוניים של אילת, הכול מקבל זווית הרבה יותר רגועה.

עוד פחות משבועיים נותרו לחופש הגדול ואם בא לכם להישאר עם טעם מתוק רגע לפני החזרה לשגרה, הכתבה הזאת בשבילכם! חופי אילת, הנה אנחנו באים לדרינק אחרון עד הפעם הבאה בהחלט, בקרוב מאוד אמן. כל ההמלצות על מסעדות החוף של אילת שישמרו אתכם אופטימיים מתמיד:

לעוד מסעדות מומלצות באילת

 השף של חוף ציון בפעולה. צילום: באדיבות המקום

חוף ציון אילת

חוף ציון הצמוד לקניון מול הים, מוכר כאחד החופים הוותיקים בעיר והוא מציע נוף טרופי מדהים שמעלה הילוך ככל שהערב יורד. מסעדת חוף ציון מתחברת לצד האקזוטי שלה, עם מנות שף סולידיות חובקות עולם לצד חווית בילוי תוססת ומסיבות בלתי נגמרות עד השעות הקטנות של הלילה. המתחם הענק מאפשר לכולם למצוא את מקומם ואת האווירה שמתאימה להם לספוג מול הגלים.

התפריט המגוון לא מותיר מקום לאכזבה – בא לכם מתוק? פלטת פירות, פאי נוטלה או אבטיח קר עם בולגרית. בא לכם נשנוש אבל משביע? עראייס טלה, שיפודי סלמון, רביולי גבינות ועוד מגוון הברקות ויזואליות של השף ערן לנקרי, יצבעו לכם את הבילוי הקולינרי במקום. המלצת חובה! אל תפספסו את הבר של ציון עם קוקטיילים טרופיים, מבחר שמפניות ושייקים מרעננים בטירוף.

פתוחים כל השבוע. 08:00 – השעות הקטנות של הלילה.

חוף ציון אילת - אילת, 0532937347
להזמנת שולחן בחוף ציון אילת

החוף של מיקונוס

אפשר לטוס למיקונוס המקורית ולהיכנס לבידוד מעיק בחזור ואפשר לרדת לחוף היווני התוסס, לעצום עיניים ולדמיין שהכול שגרה, פאן ומזטים. החוף עצמו ממוקם ברצועת החוף הדרומית של העיר והוא מציע תפריט ענק בכל שעות היום והערב וכניסה לחוף חינם כולל כסאות, מיטות שיזוף ומזרוני רביצה, מה שהופך את המתחם כולו לוויב צעיר ותוסס בכל ימות השבוע.

יש פלטות פינוק מלאות בבשרים או דגים מכל הסוגים והצבעים, יש סופלאקי על פרנה פתוחה ויש עסקיות לאורך כל שעות הפעילות! עם המון מטבלים יווניים מסקורדליה, איקרא ועד החציל הקלוי. כמובן שאם נופשים כן שותים – מבצעי קוקטיילים, יינות וצ'ייסרים. ובלי מילה על אוזו.

פתוחים כל השבוע. 10:00 – 22:00. כל המוצרים כשרים.

החוף של מיקונוס - mykonos beach - אילת, 0534247421
להזמנת שולחן בהחוף של מיקונוס - mykonos beach

 פינה בים כבר יש לכם. צילום: באדיבות המקום

פינה בים

מסעדת פינה בים מרעננת את הז'אנר ומציגה מסעדת חוף מקורית וכשרה עם תפריט דגים, מנות איטלקיות ושלל אופציות טבעוניות. בא לכם לגוון? כאן תוכלו לבחור בין פילה דניס לפיש אנד צ'יפס, בין קלצונה לחצ'פורי, בין פסטות לניוקי ובין המבורגר טבעוני למגוון סלטים מרעננים.

המסעדה ממוקמת בטיילת הצפונית ליד מלון דן ומתאימה את עצמה לכל מי שרוצה לתפוס רגע של שקט בחופשה. כאן מול הים זה הכי קרוב שתגיעו השנה לאיטליה ותכלס' ממש לא רע פה עם פרפדלה סלמון, סלט פרסקה עם פוקאצ'ה או קנלוני תרד ריקוטה. יש גם שירות משלוחים לכל העיר לכל מי שמחליט לראות את העיר מהחלון בחדר וגם שמענו שיש חריימה של ערב שבת. תשלבו בתוכנייה.

פתוחים ב: א'-ה' – 12:00 – 22:00. ו' – עד חצי שעה לפני כניסת שבת. כשר.

פינה בים - הים 4, אילת, 0539384979

 הסושי של מיה. צילום: באדיבות המקום

חוף מיה – MIA BEACH

החוף הכי חם בארץ? מבחינת הטמפרטורה זה ברור, אבל יש מצב שגם בהקשרים חגיגיים יותר. חוף מיה שוכן בלוקיישן הכי מושלם, צמוד לאזור המלונות שוקק החיים והוא מספק מרחב של חגיגת קיץ מושלמת. חשבו כאן על כל הפרטים ועל כל הקהלים, במהלך שעות הים, המתחם מציע חווית בילוי  משפחתית ונעימה מול הים ולקראת ערב המשקאות יוצאים, המסעדה משתלבת עם הבר והמסיבה הישראלית כל כך רק מתחילה.

תפריט הסושי הקליל מתאים את עצמו בול לוויב. משקיעים כאן בכמות, באיכות ומקבלים המון שואו צבעוני על הצלחת. מבחר הרולים המטורף משתלב עם עוד המון סלטים, נשנושים ומנות עיקריות שישביעו אתכם אחרי האלכוהול פותח התיאבון. יאלה, מאמא מיה!

פתוחים כל השבוע. א' – ה': 13:00 – 1:00. שישי שבת: 09:00 – 1:00.

חוף מיה - mia beach - דרך פעמי השלום 8, אילת, 0539348502

 תפריט מפנק 24/7. צילום: באדיבות המקום

TULUM BEACH

טולום בר במרכז הטיילת משלבת מנות שף בסטייל ים תיכוני לצד סושי ונשנושים וכמובן המון קוקטיילים שזורמים כאן משעות הערב המוקדמות. המקום פתוח לאורך כל שעות היום והלילה, ובהתאמה מציע תפריט שמתחיל בארוחות בוקר של חופשת הכול כלול עם פלטת טאפאסים, סלטים עשירים בהגזמה ועוד ועוד כמיטב המסורת, ממשיך בעיקריות וקינוחים קיציים, מאיץ עם תפריט סושי מיוחד ומורחב ומשם עולה שלב לקוקטיילים מבעבעים. יותר מזה נשתגע.

התיאבון של היום הוא כמובן לא התיאבון של הלילה – תפריט הלילה כאן בא בגרסה משל עצמו ומציע מנות ראשונות קלילות, בשרים שמבוססים על תיאבון קרניבורי מפותח והמון המון יינות משובחים. תעשו לעצמכם טובה ותבואו רעבים, לא מספיק רעבים? יש כאן לא מעט צ'ייסרים שישחררו את התיאבון.

פתוחים כל השבוע. 24/7

TULUM BEACH - דרך פעמי השלום, אילת, 0539426085

 אי של שקט בלב הסערה. צילום: באדיבות המקום

סי ווילג', sea village

אחת המסעדות הכי ותיקות של אילת אם לא הראשונה שעוד איתנו, היא מסעדת החוף של סי ווילג'. כבר 30 שנה שמסעדת סי ווילג' פותחת את הבוקר עם סלט, קפה ורגליים במים, משם לשיזוף של צהריים פלוס קוקטייל צבעוני והיידה לשקיעה וארוחת ערב כיד המלך עם תפריט ים תיכוני עשיר והמון שתייה ונשנושים עד השעות הקטנות.

בחוף הדרומי של העיר, ליד מלון הריף, ממוקם חוף הויליג' שמהווה נקודת עצירה של שקט מכל המולת הקניות והבילויים שסביבו. המסעדה הכי צמודה למים שאפשר עם ארוחות משובחות ממש על קו המים, מופעי שקיעה בסופ"שים ואחת הארוחות בוקר הכי מפנקות שיש לאילת להציע עם פוקאצ'ה איטלקית, סלט ענק ושתייה ב-52 שקלים בלבד. בקצב הזה אתם יכולים להאריך את החופשה ביום נוסף.

פתוחים כל השבוע. 09:00 – 22:00.

סי ווילג' - sea village - חוף אלמוג, אילת, 0539441793
להזמנת שולחן בסי ווילג' - sea village

 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
סי ווילג' - sea village באילת
053-9441793
טולום ביץ' באילת
053-9426085
חוף ציון אילת באילת
053-2937347
חוף מיה באילת
053-9348502

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
בילוי קולינרי בתל אביב: בר מסעדה בעיר הגדולה
4 מסעדות מומלצות ליד יער בן שמן
מסעדות בניר דוד והסביבה למטיילים בעמק המעיינות
רבקה סול: פיצה כשרה בנמל תל אביב
בורגר לג'נדס בחדרה מחזירים את האגדות לחיים
אור גינסברג מארח: סלאס בפשפשים עולה שלב
התיאבון נפתח: ברים עם אוכל טוב
טיול עם מסעדה: טיולים מומלצים לכל המשפחה
פורטונה כולא פיצה בר - היפיפייה הנחבאת בסמטאות אילת
חוף ציון - המסעדה מאילת שממציאה את עצמה מחדש
ריבר באר שבע – להתאהב בטעמים האסיאתיים
פטריקס באר שבע – החוויה המושלמת