נגישות
נגישות

בורגר לג'נדס בחדרה מחזירים את האגדות לחיים

הכוכב הבא גרסת ההמבורגר – קובי בלאק ממבה, נוטוריוס מענקי הראפ וההיפ-הופ, אלביס מלך הרוקנרול, מוחמד עלי המתאגרף האגדי, מרילין הגדולה מכולן ואגדות נוספות. קבלו את שדרת הכוכבים הצבעונית, הכשרה והמושחתת של בורגר לג'נדס

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
יעקב גולדברג
תאריך פרסום: 27/06/2021, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

הם פרצו כל דרך אפשרית ולא אפשרית, הם כבשו יעדים מטורפים והם בעיקר נותנים לכולנו השראה איך להיות הכי גדולים שאפשר בלי לוותר על שום תשוקה בדרך. אם תשוקה היא שם המשחק, מה יותר מתאים מלפגוש את האגדות הכי גדולות על הצלחת, במקום שכל החושים משתלבים לחגיגה אחת גדולה של טעם, ריח ופאשן.

אגדה על הספה: משלוחים של בורגר לג'נדס

 נוקאאוט של שחיתות. צילום: נעה בר און ואביב קורט

אגדה על הצלחת

אם הצלחתם להתבלבל אז ככה – בורגר לג'נדס היא מסעדת המבורגרים כשרה שנפתחה באוגוסט האחרון בחדרה, תחת הרעיון המרכזי לתת במה לכל האגדות מענף הספורט, התרבות והמוזיקה. איך עושים את זה? מסעדת בורגר לג'נדס פשוט קטפה את כל האגדות הכי גדולות שכולנו מכירים, בזקה מעל המון תבלינים ורטבים פיקנטיים והיא מגישה לנו את קולקציית ההמבורגרים האייקונית, המושחתת והצבעונית בהמון כבוד להיסטוריה, לאנשים שעיצבו את ההיסטוריה ולמורשת מלאת החיים שהשאירו גם אחרי לכתם.

וממש לא רק המבורגרים - לצד הספיישלים והקציצות תמצאו כאן סלטים ותוספות מרעננות, פופקורן עוף לנשנוש שלא נגמר, ארוחות ילדים וקינוחים. תקפצו להגיד שלום ותפגשו וויז'ן שנותן המון דגש על ויזואל, על מנות שמצטלמות טוב לסטורי וכמובן, על איכות מקסימלית כראוי לאגדות.

 קציצה בלתי מנוצחת. הבלאק ממבה. צילום: נעה בר און ואביב קורט

השראה מהגדולים והגדולות

פותחים את התיאבון עם מלך הרוקנרול, האיש והבלורית השחורה, הלוא הוא אלביס פרסלי שהמחיש לכולנו כמה מוזיקה היא לא רק מילים ותווים ולימד את כולנו איך עפים באוויר בלי כנפיים. אין כמו ממבה - ממשיכים לעוף עם מלך הסלים הבלתי מעורער, קובי בראיינט, האיש שהגדיר מחדש מה זה ווינריות ומי שחתום על משפטים כמו  "אנשים לא מבינים כמה אני אובססיבי לנצח" ו"תשוקה היא הדלק של ההצלחה". אין טבעי יותר מחיבור של תשוקה מלאת אמביציה לקציצה הנוטפת המזוהה יותר מכל עם שלמות.

ואי אפשר שלא להיזכר בהקשר הנוכחי בסרט 'חמים וטעים' בכיכובה של מרילין מונרו שמקבל משמעות מעשית ומגרה כאן במסעדה. מעבר לשערוריות שסבבו אותה במהלך כל הקריירה שלה, אי אפשר שלא להתרשם מהאמביציה המטורפת ומהתשוקה שהניעה את מרילין מונרו להגיע לאן שהיא הגיעה. מרילין היא זאת שאמרה ""קריירה זה דבר נפלא, אבל את לא יכולה להתכרבל איתה בלילה קר". אנחנו ממש מסכימים ורק מוסיפים שהמבורגר לוהט תמיד יכול לעזור..

 מוזמנים לחגוג עם מרילין מונרו.  צילום: נעה בר און ואביב קורט

ספיישלים של מלכים

בואו נראה איך זה קורה תכל'ס – תפריט הספיישלים בא בצבעים ומציג לראווה שילובים ייחודיים כראוי לאגדות. בלאק ממבה בא בלחמניית בריוש שחורה (בשילוב מפתיע בתוך המנה של הצבע הכתום המזוהה עם הלייקרס!) עם גבינת צ'דר טבעונית, דפי אנטריקוט, ריבת בצל ורטבים. מלך הרוקנרול מפציע כאן עם אננס ופלפל חלפיניו שמייצגים את השילוב של פיקנטי ומתוק ויש גם את האפשרות לעוף למעלה ולהרכיב את האגדה האישית שלכם - תחת הכותרת "YOU ARE A LEGEND" תוכלו לזפזפ בין כל המרכיבים, התוספות והרטבים וליצור לעצמכם את הפנטזיה שלכם לצד כל האגדיים והאגדות.

הנה אנחנו באים

בורגר לג'נדס ממוקמים במרכז העיר, רחוב הגיבורים ליד קניון לב חדרה ופתוחים בין השעות 11:00 – 23:00, כולל בימי שישי ומוצאי שבת. ואם כבר לחיות בסרט, תוכלו לקבל את האגדות עד הדלת – משלוחים בכל חדרה וסביבתה. בתיאבון ולחיי הגשמת חלומות ללא גבולות!

בורגר לג'נדס - Burger Legends - הגיבורים 63, חדרה, 0536215659
להזמנת שולחן בבורגר לג'נדס - Burger Legends

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
בילוי קולינרי בתל אביב: בר מסעדה בעיר הגדולה
4 מסעדות מומלצות ליד יער בן שמן
מסעדות בניר דוד והסביבה למטיילים בעמק המעיינות
לבלות ולאכול בכפכפים: 6 מסעדות חוף באילת
רבקה סול: פיצה כשרה בנמל תל אביב
אור גינסברג מארח: סלאס בפשפשים עולה שלב
התיאבון נפתח: ברים עם אוכל טוב
טיול עם מסעדה: טיולים מומלצים לכל המשפחה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ