נגישות
נגישות

מסעדות עם חצר: לאכול בכיף גם עם הילדים

מאז שהמסעדות חזרו לחיינו, המשימה להזמין שולחן הפכה כמעט לבלתי אפשרית. אם אתם משפחה עם ילדים – זה אפילו קשה יותר כי הם עדיין לא מחוסנים. איפה תוכלו לשבת לאכול יחד כל המשפחה? בחוץ כמובן! קבלו 3 מסעדות שוות בהן תוכלו לשבת כולם יחד

המלצות קולינריות המסעדות של rest
יעקב גולדברג
תאריך פרסום: 29/04/2021, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מתגעגעים לימים שבהם בילוי משפחתי כלל מפגשים מידי יום על הספה בסלון, שוטטות בעיקר מסביב לשלט של הטלוויזיה ויציאות מוגזמות עד הפארק השכונתי? לאט לאט אפשר אפילו להתחיל לצחוק על השנה ההזויה מכל כיוון שעברה עלינו, ולהתחיל להשקיע בקיץ הקרב ובא, כי השנה זה קורה כמו שצריך. חופי ים מלאים, בילויים רטובים לכל הילדים ואינסוף של טבע, שמש ונופים לכולנו.

לטיול יצאנו: מסעדות מומלצות בצפון
ערב קמפינג: איפה קונים בשר טרי?

 מהשולחן הזה כולם יקומו מרוצים. באבא יאגה. צילום: דרור ורשבסקי

איך אוכלים עם כל המשפחה?

לצד כל החגיגה נשארנו עדיין עם אתגרים וכללים שילוו אותנו גם בתקופה הקרובה, ובעיקר למשפחות עם ילדים שכרגע לא מחוסנים ונאלצות למצוא פתרונות יצירתיים כדי להרגיש הכי שגרה שאפשר. נכון, יש בדיקות קורונה מהירות והילדים יוכלו להשתתף בחתונות ושאר אירועים אבל זה לא תכלס וזה לא מספיק. יצאתם לטיול או לבילוי בים ובא לכם לשבת במסעדה? סטופ, יש לנו בעיה. הילדים לא יכולים לשבת בתוך חלל המסעדה.

אז המסעדות שוקקות ועמוסות לעייפה וזה סימן טוב ומעודד אבל מה עם הילדים? עכשיו בעונת הקיץ הפתרון האלגנטי הוא לשבת בחוץ. לא כל מסעדה מתאימה ולא כל שעה ביום מאפשרת את זה אבל יש לא מעט מקומות שמשקיעים בחצר מוצלת, ירוקה ובעיקר באווירה נינוחה שמאפשרת בילוי משפחתי רגוע ונעים. קבלו 3 המלצות נבחרות:

 החצר המלכותית של באבא יאגה. וויין גארדן. צילום: דרור ורשבסקי

וויין גארדן של באבא יאגה: ארוחות חובקות עולם ותפריט ילדים

מסעדת באבא יאגה ממוקמת מרחק יריקה מהטיילת בתל אביב, סיום הולם לטיול משפחתי שכולל בעיקר רביצה על החוף ורעב מצטבר שבא אחרי שעות של נשנוש פירות ושחייה בים שרק מגבירה את החשק. באבא יאגה מתאימה את עצמה לכל שעות היום ומציעה את 'וויין גארדן' - חצר מוצלת ומלאה בצמחיה ירוקה, מרווחת על פי כל כללי התו הסגול ואווירה שמשלבת חופש, פאן ומוקפדות.

התפריט הקלאסי של המסעדה כולל תפריט אירופאי עשיר בניצוחה של השפית מריה פיסנץ (מקום ראשון בתוכנית הריאליטי 'רויאל שף') שמחברת חזק את התרבות והמטבח הרוסי יחד עם המקומי, ומייצרת שילובים שיתאימו לחך הישראלי עם ניחוח אירופאי מובהק. כך למשל, תמצאו מבחר מייצג ממנות ראשונות, עיקריות ועד קינוחים כמו גרבלקס עם גבינת שמנת, בלינצ'סים חמים בליווי קוויאר אדום, מרק בורשט עם סלק וקוביות בקר וורניקי ביתי עם דובדבנים ברוטב סודי.

 גוש מתוק לכל גיל וזמן. צילום: באדיבות המקום

מגישים לכם עולם על הצלחת

הקונספט המדליק שצבר תאוצה בשנה האחרונה במשלוחים, עכשיו גם במסעדה עצמה. אתם בוחרים את המדינה שאתם הכי מתגעגעים אליה ולאוכל שלה ומקבלים ארוחה זוגית מלאה ומותאמת בדיוק לתשוקות שלכם. מחסירים פעימה כל פעם שאתם נזכרים בפריז? ארוחה צרפתית תכלול בין היתר פטה כבד עוף, רוסטביף פרוס וטארט שקדים. בא לכם קצב פועם ומדליק של ניו יורק? ארוחה אמריקאית עם שחיתות לא מייצגת של צ'יזבורגר, גרילד צ'יקן סלט ואמריקן צ'יז קייק. ואם משום מה חסרה לכם עוד מנה גדושה בישראליות, קבלו ארוחה זוגית תל אביבית עם קרפצ'ו סלק, סטייק פרגית, פילה דניס עם שרימפס ועוד. מחיר הארוחה 195 שקלים לזוג.

באבא יאגה גם לילדים: פסטה אלפרד שמנת פטריות, בלינצ'סים חמים ונקניקייה באווארית.

מסעדת באבא יאגה - Baba Yaga - הירקון 12, תל אביב, 0539444039
להזמנת שולחן במסעדת באבא יאגה - Baba Yaga

 הנוף ללא תוספת תשלום. מסעדת אנאמרו. צילום: דרור ורשבסקי

אנאמרו: ארוחה משפחתית בטבע הפורח

מסעדת אנאמרו ממוקמת במושב בית יצחק בלוקיישן שנקרא 'רחבת הבנים'. כבר אפשר לקחת נשימה, לדמיין קצת ירוק ברקע והרבה אוויר נקי בגוף ולהתחיל להירגע. מיקומה המיוחד של המסעדה מייצר אווירה כפרית ופסטורלית ביום, ובוסט של רומנטיקה בשעות הערב והלילה. בתקופה הנוכחית, יש לעובדה זו משמעות רלוונטית במיוחד, כולנו יכולים לבוא בהרכב משפחתי מלא ולבלות ערב משותף עם הילדים באוויר הפתוח והבטוח.

מאיטליה, צרפת ועד יפן

אנאמרו משחקת עם מזרח ומערב ומציגה קולקציה שמשלבת אוכל איטלקי, יפני ואסייאתי עם מגוון רחב של מנות ביסטרו קלאסיות ותפריטי ספיישלים מתחלפים. הנה למשל מנה שלוקחת ברצינות את הגלובוס כולו – מטיאס הולנדי על לחם צרפתי קלוי וסלט תפוחי אדמה רוסי. הבנתם את הראש. תיראו מופתעים.

מה עוד? מנות פתיחה כיפיות, סלטים ופסטות, מנות דגים מסקרנות כמו פילה דניס על קרם ערמונים, פאייה פירות ים ועוד, תפריט סושי נרחב, ארוחות ילדים כמובן וספיישל משתנה מידי יום. רק נאמר שאם בא לכם דג חריף עם חלה מתוקה תבואו ביום חמישי.

 כל מנה והויז'ואל שלה. צילום: דרור ורשבסקי

ולסיום, בא לכם להתחדש בזמן שאתם ממתינים למנה שהזמנתם? רונית בכר, מעצבת תכשיטים מציעה במסעדה מגוון תכשיטים ייחודיים שמתכתבים עם הטבע שמסביב וכוללים שימוש בצבעים וחומרי גלם הישר מהטבע. שווה בדיקה.

אנאמרו גם לילדים: שניצל הבית וצ'יפס, פטוצ'יני והמבורגר 100 גרם עם שתייה.

אנאמרו - Hanamaru - רחבת הבנים, בית יצחק-שער חפר.
להזמנת מקומות: 0539443954

  לאורך הים יש את וילה מארה. צילום: עידן גור

וילה מארה תל אביב: מבלים בים כל היום

חוזרים ומתקרבים לקו החוף של תל אביב עם וילה מארה – האחות החדשה והקיצית של המסעדה המוכרת מהטיילת של בת ים. כעת, אחרי שנה של דממה ועם תחילת הקיץ המבטיח, משיקים את הסניף התל אביבי בחוף הרברט סמואל, עם אותו פוקוס על תפריט ים-יבשה, אווירה גדושת יין וקוקטיילים וארוחות ילדים והמבורגרים לכל המשפחה.

לרגל ההשקה המסעדה פתוחה להרצה שזה אומר – 50 אחוז הנחה על כל תפריט האוכל! כל יום כל השבוע! בין השעות 12:00 – 0:00! יש עוד משהו שהיינו צריכים להגיד ולא אמרנו? תיהנו ותשתזפו.

 המבורגר מלא מלא בחצי מחיר. צילום: באדיבות המקום

מה אוכלים מול הים ובחצי מחיר?

פירות ים חוגגים כאן בענק כמובן עם מנות נבחרות כמו ג'מבו שרימפס במגוון גרסאות של חמאה, יין לבן, גבינה כחולה, חלב קוקוס ועוד. נשארים בים עם מבחר דגים שלמים כמו לברק אפוי, פילה סלמון עם תרד ואמנון עם זוקיני צלוי. אם תרצו לאזן עם מנות 'יבשות' יותר לכו על פרגית, טיבון טלה או ריזוטו פילה בשר. יש עוד, אל תבררו יותר מידי, הנאה מובטחת.

וילה מארה גם לילדים: פיצה מרגריטה, לינגוויני ושיפוד פילה בקר.

וילה מארה TLV - Villa Mare - הרברט סמואל 88, תל אביב.
להזמנת מקומות: 0539416128

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
אנאמרו בבית יצחק-שער חפר
053-9443954
ווין גארדן בתל אביב
053-9346234
וילה מארה TLV בתל אביב
053-9416128

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
בילוי קולינרי בתל אביב: בר מסעדה בעיר הגדולה
4 מסעדות מומלצות ליד יער בן שמן
מסעדות בניר דוד והסביבה למטיילים בעמק המעיינות
לבלות ולאכול בכפכפים: 6 מסעדות חוף באילת
רבקה סול: פיצה כשרה בנמל תל אביב
בורגר לג'נדס בחדרה מחזירים את האגדות לחיים
אור גינסברג מארח: סלאס בפשפשים עולה שלב
התיאבון נפתח: ברים עם אוכל טוב
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי