נגישות
נגישות

קפה אנסטסיה: מפעל של בריאות במשלוחים

קולקציית גבינות טבעוניות, מארזים חגיגיים ובריאים ומשלוחים מחיפה עד באר שבע - גם עכשיו כמו בשגרה, קפה אנסטסיה חושב צעד קדימה ומנגיש את בשורת הטבעונות והבריאות , בלי להתפשר על כלום

המלצות קולינריות המסעדות של rest
יעקב גולדברג
תאריך פרסום: 02/12/2020, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 מתוק בפה, בריא בגוף. מארז מתוק של אנסטסיה. צילום: באדיבות המקום

הקורונה עוד תלווה אותנו שנים ארוכות עם השפעות כלכליות, מודעות יתר לחיידקים וניקיון ולא מעט שינויים ארוכי טווח שעוד מוקדם לדעת בשלב הזה של האירוע. מעבר להשפעה המיידית של ריחוק חברתי, היגיינה ומסכות, אי אפשר להתעלם מהמשמעות הישירה שאולי נשכחת לעתים, הלוא היא, הבריאות - הבריאות של כולנו והיכולת של כל אחד ואחת מאתנו לשלוט בה ולשמור על עצמו טוב יותר.

המודעות של מה שאנחנו מכניסים לגוף לא פחות חשובה לבריאות ואולי אף יותר, מהזהירות הכללית המתבקשת. אוכל בריא הוא בראש ובראשונה אוכל ששומר על הגוף ועושה לו טוב. לא משנה אם אתם טבעוניים או קרניבורים, מנשנשים סלטים ירוקים השכם והערב או זוללים פיצות על הבוקר, מה שחשוב זה להיות חברים טובים של הגוף שלכם! ולהזין אותו בכל מה שנותן לו את האנרגיה הנכונה, את הערכים המחזקים וגם, לא פחות חשוב, את הטעמים שיעשו לכם חיוך בפה ובגוף.

מנות ומתכונים עם אבוקדו לחורף
הטרנדים של שנת 2020
בריאים בחורף: מתכונים של מרקי ירקות
קפה אנסטסיה - פרישמן 54, תל אביב, 0537933720

טעים + בריא
לנישה הזאת נכנסה עמוק עמוק, אנסטסיה, שמהווה כבר מעל 5 שנים קומפלקס שלם של תזונה ובריאות בתל אביב, וכוללת את קפה אנסטסיה בפרישמן במרכז העיר ואת המפעל הטבעוני בדרום העיר, עם שימוש ב'מזונות על' ללא התפשרות על טעם. הסטייל, המוקפדות והמגוון שוברים גם את הסטיגמה שלטבעונים אין מה לאכול וגם את ההנחה שאוכל טבעוני לא בא ביחד עם הנאות החיים.

 מארז חגיגי של אנסטסיה. צילום: באדיבות המקום

2014: שהחיינו לזמן הזה
אנסטסיה, הוקמה בשנת 2014 על ידי רועי עזר ותמר אילון, לאחר שנחשפו לסרטונים והרצאות ברשת והחליטו לעבור לתזונה מן הצומח. תמר ורועי חברים שנים רבות, תמר אדריכלית במקצועה ורועי שותף ובעלים של בר בת״א. המידע החדש שגילו גרם להם לעשות שינוי קיצוני בחייהם הפרטיים והמקצועיים והם לקחו החלטה משותפת לצאת לדרך. הם עזבו את העסקים שלהם והחליטו להקים ביחד את בית הקפה הטבעוני הראשון בישראל - קפה אנסטסיה.

בסצנת הטבעונות ההולכת וגדלה בישראל ובתל אביב בפרט, אנסטסיה הפכה לאחד המקומות הבולטים והמובילים ומציעה מגוון מנות טבעוניות מהטובות שאפשר לאכול. את בית הקפה פוקדים בקביעות לקוחות רבים מהארץ ומהעולם, והמסעדה נבחרה במקום החמישי ברשימת המסעדות הטבעוניות הטובות בעולם לשנת 2020 במגזין big 7 travel היוקרתי.

2019: מפעל של בריאות
בשנת 2019 ועם העלייה הגדולה בביקוש לאוכל טבעוני מזין וטעים, הם הלכו צעד נוסף במסלול הבריא ופתחו את המפעל הטבעוני הראשון בתל אביב במטרה להנגיש את אורח החיים הטבעוני לכמה שיותר אנשים. מהר מאוד 'אנסטסיה' התרחבה מגבולות של מסעדה למעדניה שמספקת כל מה שצריך כדי לקיים אורח חיים בריא וטבעוני במחיר שווה לכל כיס.

המפעל של אנסטסיה מציע אלטרנטיבות לא מתפשרות למגוון רחב של מוצרים החל ממתוקים (שוקולדים, עוגות, מאפים, עוגיות) ועד מלוחים (קישים, קרקרים, גבינות, סלטים). המודעות למה שנכנס לנו לפה חולשת כאן על כל התחומים עם מגוון של תבשילים, קישים ועוגיות ללא קמח, כמו כן אפשר לקבל כאן מענה לחלבון איכותי מהצומח במנות כמו מקושקשת מטופו אורגני וסלט עם אטריות כוסמת, ואפילו יינות ובירות בוטיק בריאות במשלוח.

 מארז עוגיות גדול במשלוח של אנסטסיה. צילום: באדיבות המקום

2020: סטופ! קורונה
ואז הגיעה 2020 וקורונה אחת קטעה את הרצף עם הסגירה המיידית של המסעדות וצמצום בשלב הראשון של פעילות המעדנייה. אבל כל זה ממש לא היווה סיבה להרים ידיים - לדברי תמר, המצב החדש הביא איתו אופציות חדשות:

מחשבים מסלול
"בימים כתיקונם תמצאו את המסעדה מלאה עד אפס מקום עם תור המתנה שמשתרך כמעט עד רחוב דיזנגוף.. הקורונה באה ועשתה המון בלגאן, היא גרמה לנו להתעורר ולהתחיל לחשב מסלול מחדש. הבנו די מהר שהפינה הקסומה שלנו הולכת להישאר שוממה בזמן הקרוב לפחות. עצוב לנו לראות את המקום סגור כל כך הרבה זמן ונשבר הלב על העובדים שלנו שהם חלק כל כך מרכזי בהצלחה של המקום.

עם תחילת ההגבלות פתחנו שירות משלוחים מחיפה עד באר שבע, הבנו שאם אי אפשר להגיע אלינו אנחנו צריכים להגיע לאנשים עד הבית. באתר שלנו תוכלו למצוא מארזים כמו ״מסוגרים בחג״ הכולל את כל מה שצריך בבית החל מלחמים, קישים וגבינות ועד מאפים ועוגות, ערכה להכנת כריכי מקושקשת, ופסטה בקרם בשמל בדיוק כמו במסעדה ואף מארז מושחת של מתוקים למאנץ׳ מושלם."

 מארז 4 גבינות של אנסטסיה. צילום: באדיבות המקום

הגבינות של אנסטסיה
באנסטסיה רגילים כבר לצאת מהקופסא ולחשוב רחוק. רחוק, במובן הכי פשוט של המילה - אנסטסיה השיקו מיד עם תחילת הסגר שירות משלוחים בכל הארץ שפועל לפי ימים. כל אזור והיום שלו. מזמינים עד השעה 08:30 בבוקר של היום שלכם ומקבלים את המשלוח הטרי באותו היום עד הבית. לרשימה המלאה של הערים והימים, היכנסו כאן. נברנו בתפריט המשלוחים הרחב של אנסטסיה ושלינו כמה פנינים טבעוניות לתפארת:

קולקציית הגבינות הטבעוניות כמובן של אנסטסיה, שמיוצרות אף הן במפעל, על בסיס קשיו ושקדים, עוברות תהליך התססה שנותן להם את המרקם המוכר עם טעם עשיר וערכים תזונתיים גבוהים במיוחד. זה עלול לבלבל אבל שוב רק להזכיר – כל הגבינות טבעוניות למהדרין. הנה כמה נבחרות:

איך תרצי את הגבינה שלך?
למריחה: לאבנה קשיו, גבינת הדגל עשויה מאגוזי קשיו שלמים עם טעם עשיר וחמצמץ;
לסלט: פטה שקדים וקשיו – גבינה מלוחה עשירה בחלבון;
לפשטידה: שמנת קשיו – חלקה/עם עשבי תיבול או עם זיתים;

 מארז הוליסטי של אנסטסיה. צילום: באדיבות המקום

חגיגה הישר מן הטבע
כאמור, אנסטסיה גם מספקת מגשי אירוח לאירועים בכל גודל, וסוגרת את הפינה לאירוח משפחתי, האפי האוור במשרד, ואפילו פריסת שחרור בצבא עם מארזים מתוקים ומפוצצים בשוקולד, מארזי גבינות ויין ומארז הוליסטי מושקע שכולל נרות עיסוי, חליטה וסבונים אורגניים.

תהיו מודעים
לסיום, כל אחת שחשוב לה מה נכנס לה לפה ואוכלת בצורה מודעת תמצא את עצמה בתפריט המשלוחים של אנסטסיה. לא חייבים להיות טבעוניים כדי ליהנות ולצרוך אוכל בריא ומזין, ללא גלוטן וסוכר וכזה שנותן אנרגיה. חורף בריא ובטוח

להזמנת משלוח מאנסטסיה –
קפה אנסטסיה, פרישמן 54, תל אביב.

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
בילוי קולינרי בתל אביב: בר מסעדה בעיר הגדולה
4 מסעדות מומלצות ליד יער בן שמן
מסעדות בניר דוד והסביבה למטיילים בעמק המעיינות
לבלות ולאכול בכפכפים: 6 מסעדות חוף באילת
רבקה סול: פיצה כשרה בנמל תל אביב
בורגר לג'נדס בחדרה מחזירים את האגדות לחיים
אור גינסברג מארח: סלאס בפשפשים עולה שלב
התיאבון נפתח: ברים עם אוכל טוב
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח