נגישות
נגישות

manuel פתח תקווה: מה אוכלים בעסקית החדשה?

פיצות בצבעים עם תוספות מפנקות, סלמון צרוב על מחבת וצ'ייסר חם של אספרסו. מסעדת מנואל בפתח תקווה חוגגת 4 שנים ומתחדשת עם עסקית מגוונת, פיקנטית ועתירת טעמים. כל הפרטים

מסעדות במרכז המסעדות של rest
נעם פרל
תאריך פרסום: 06/04/2020, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

פולנטה של מנואל (צילום: באדיבות המקום) רומא על הצלחת. פולנטה של מנואל (צילום: באדיבות המקום)

לפני ארבע שנים החליטו האחים מוראל ומידן מימון לפתוח את מסעדת חלומותיהם בפתח תקווה. כך, בתוך מה שהיה מוסך אופנועים, נולדה מנואל - מסעדה איטלקית שמביאה עימה את הטעמים של רומא על הצלחת. עכשיו, במטבח הפתוח והמרשים שלהם, הם חוגגים תפריט חדש של עסקיות וקוקטיילים ומזמינים אתכם להגיע ולהתענג.

תמיד כיף לראות שמקום שמוקם על ידי שני אחים עם חלום אחד, הופך מהר מאוד לעסק משפחתי גם באווירה שהוא מייצר. בימים בהם לא מעט פעמים קל להרגיש כמו עוד שחקן בפס הייצור של מטבחים אימתניים, הגיעה מנואל והחזירה את הפשטות הקולינרית והאווירה המיוחדת שהפכו לכל כך אופיינים לה.

מנואל - כל הפרטים
TOP10: המסעדות הטובות במרכז לשנת 2019

חציל בתנור או פיצה אדומה?
המנות הראשונות בתפריט העסקית החדש כוללות לבחירה פוקאצ'ינה, חציל מלנזנה שרוף בתנור ברוטב עגבניות, מוצרלה ובזיליקום, חצי בטטה אפויה בתנור אבן עם שמנת חמוצה ועלי אורוגולה מתובלים בלימון, או סלט שוק מפנק.

כמו כן, תוכלו לבחור בין פיצה אדומה, לינגוויני פומודורו קלאסי, לינגוויני רוזה, סלט מרקטו של ירקות שוק, בצל אדום, צנונית, זיתי קלמטה, פטרוזיליה, ביצה מגורדת ופטה בלקנית בתיבול ים תיכוני וזעתר בקטגורית ה-59 שקלים. קיימת אופציה לשדרג בעוד כמה שקלים לריזוטו פטריות, בצל ושום מוקפצים בחמאה, יין לבן נגיעת שמנת ופרמז'ן, לניוקי בטטה ברוטב שמנת עיזים ופסטו, או לניוקי תפוחי אדמה ברוטב רוזה.

כל הצבעים על השולחן. פיצה ירוקה של מנואל (צילום: באדיבות המקום) כל הצבעים על השולחן. פיצה ירוקה של מנואל (צילום: באדיבות המקום)

מאפים בצבעים ומגוון דגים לבחירה
במחיר 69 שקלים תוכלו לבחור בין פיצה לבנה על בסיס פונדו גבינות עם פטריות ובצל מוקפצים, פיצה ירוקה על בסיס שמנת פסטו עם ארטישוק מוחמץ, זוקיני, גבינת עיזים, פרמז'ן, מוצרלה ועלי אורוגלה, סלט אלה רומנה של עלים ירוקים, ארטישוק מוחמץ, צנונית, אדממה, שעועית ירוקה ואגוזים מקורמלים בתיבול רוטב הדרים, ניוקי אלפרדו ברוטב שמנת, פטריות, בצל ואגוז מוסקט, או פסטה ים, עם קרעי דג מוקפצים, שום  קונפי, לימון, נגיעות שמנת, פטרוזיליה, יין לבן ופלפל שאטה חריף.

אוהבי הים יוכלו לבחור במחיר 89 שקלים בין מנת סלמון צרוב על מחבת ברוטב הדרים מתקתק ונגיעת פלפל שאטה חריף, בתוספת כמה שקלים לדג לברק שלם עם שום קונפי ויין לבן מוגש עם עגבניות שרי, בצל ופטרוזיליה אפוי בתנור אבן, או פילה של מוסר ים צרוב בשמן זית ויין לבן מוגש עם עגבניות שרי, בצל ופטרוזיליה. המנה הראשונה ושתיה קלה מגולמות במחיר המנות העיקריות. בתפריט גם אופציות טבעוניות ומנות ללא גלוטן.

קינוח גנש של מנואל (צילום: באדיבות המקום) המתוקים של מנואל. קינוח גנש של מנואל (צילום: באדיבות המקום)

סיום מתוק לארוחה מזינה
מה עם קינוחים? ובכן, מנואל שמים דגש מיוחד על הקינוחים שלהם, ובצדק. כי מהי ארוחה טובה באמת, אם היא לא משאירה טעם מתוק בפה?

אז למנה האחרונה תוכלו לבחור בין עוגת גבינה קרה ופירורי קראמבל שוקולד עם קצפת (42 שקלים), עוגת שוקולד חמה, מוגשת עם קצפת, קרם טופי וגלידת וניל איטלקית (48 שקלים),  אפוגטו - גלידה וניל איטלקית, צ'ייסר חם של אספרסו,אגוזים מקורמלים ונגיעת קקאו (22 שקלים), טירמיסו-קרם מסקרפונה, שכבות של ביסקוויטים טבולים באספרסו ונגיעת קקאו מלמעלה (39 שקלים) והרשימה עוד ארוכה. אגב, במסגרת קינוחי העסקית תוכלי לבחור גם שתיה חמה מיוחדת כמו שוקוצ'ינו קפוצ'ינו עם פרלין שוקולד חלב וקצפת (19 שקלים) או סיידר חם עם מקל קנמון (18 שקלים).

חגיגה איטלקית משפחתית
לתפריט העסקיות הקבוע מצטרף תפריט ספיישלים מתחלף הכולל קוקטיילים כמו מוחיטו קלאסי (42 שקלים), קוקטייל טרופי של קוקוס, מנגו, פסיפלורה על בסיס ג'ין וקציפת מנגו (44 שקלים), אפרול שפריץ תפוז ונגיעות סודה (36 שקלים) ועוד רבים וטובים.

המסעדה תתהדר בקרוב מאוד בחדר VIP חדש לאירועים פרטיים של עד 30 איש, שם תוכלו לחגוג אירועים מיוחדים יחד עם האוכל הרומאי הנפלא של מסעדת מנואל, שיחמם את הגוף ואת הלב.

Manuel - Manuel - גיסין אבשלום 7, פתח תקווה, 053-4245800

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
מנואל הכשרה בפתח תקווה
053-4245800

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
החורף כאן: מתכון לקרמבו אמיתי
אריא מציגה: מזרח תיכון חדש
טשקנט: מנפלאות המטבח האוזבקי
רוזה מציגה: אש ותימרות עשן
אמנות הדגים: מסעדת 4SEA בהרצליה פותחת קיץ
בציר 66: הגרסה הצרפתית והכשרה בגליל
פאפי צ'ולו: פיצרייה ואווירה במרכז תל אביב
מסעדת AKLATY חיפה: בואו לאכול איתי בכרמל
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא