נגישות
נגישות

Top10 אזור המרכז: המסעדות הטובות במרכז לשנת 2019

מסעדה כפרית במושב פסטורלי, אחות צעירה למסעדה ירושלמית ותיקה ואסייאתית ענקית ששמה את קריית אונו על המפה. אלו המסעדות השוות ביותר במרכז ובשפלה לפי גולשי אתר זאפ רסט ב-2019

מסעדות TOP 10 חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 26/12/2019, 17:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

נתחי בשר עם פירה של מסעדת לופט (צילום: באדיבות המקום)נתחי בשר עם פירה של מסעדת לופט (צילום: באדיבות המקום)

כמדי שנה בשנה, גם במהלך 2019 הזמנו את גולשי אתר זאפ רסט לדרג את המסעדות שהכי עשו להם את זה במרכז ובשפלה. ברשימת עשר הגדולות, מככבים עשרה מוסדות קולינריים, שאין ספק שהרוויחו ביושר את המעמד. אז בואו נצא לדרך וכולנו תקווה שאתם לא מתים כרגע מרעב...

לופט – ראשון לציון

את הדירוג הגבוה ביותר השנה, קיבלה מסעדת לופט הראשל"צית, או בשמה המלא: MEAT LOFT. כמשתמע משמה של המסעדה הוותיקה, הכוכב הראשי בתפריט הוא הבשר: במסעדה המצליחה מתמחים ביישון של נתחים מובחרים ובשלל מנות נוספות שישמחו את לב הסועדים הקרניבורים. בנוסף מציעים במקום תפריט שלם של מנות שכיף לנשנש ליד הבירה, תפריט עסקיות משתלם ותפריט לילה המוגש בימים א'-ו' החל מהשעה 22:30 ובשבתות (ובימי חול בישיבה על הבר בלבד) החל מהשעה 18:00.

טעימות מהתפריט: פטה כבד עוף (בנוסח כפרי עם מרמלדת תאנים וברוסקטות – 42 שקלים), חצי עוף (ברוטב קארי אדום ולימון, בליווי ירקות גריל ותפו"א אפוי (ללא עצמות) – 78 שקלים) וקבב טלה (מוגש עם בצל מטוגן, טחינה ותוספת לבחירה – 62 שקלים).

לופט, משה בקר 15, ראשון לציון. 053-9443987 (משלוחים: 053-8092672)

פטה כבד של לופט (צילום: באדיבות המקום)פטה כבד של לופט (צילום: באדיבות המקום)

רק בשר – ראשון לציון

סניף ראשון לציון הוא הסניף הרביעי במספר של רשת מסעדות הבשרים רק בשר. הוא נפתח ב-2011 ובדומה לאחיו הפועלים בחיפה ובתל אביב, מציע קונספט הכולל כוס יין חינם עם הכניסה למקום ואפשרות לבחור את הנתחים מוויטרינת הקצבייה הגדולה. בתמורה ל-29 שקלים בלבד, ניתן ליהנות מיין הבית ללא הגבלה לאורך כל הארוחה. בכל יום שלישי האחרון בכל חודש, מתקיים בסניף פסטיבל רק בשר: משתה חגיגי שבו הסועדים יושבים בשולחנות אבירים ארוכים ונהנים ממבחר מנות ראשונות, יין הבית, נתחים מובחרים וקינוחים כיד המלך.  

טעימות מהתפריט: אנטריקוט ישראלי (300 גרם – 156 שקלים), טרטר סינטה (בשר טרי – 52 שקלים) וחציל בלאדי קלוי (בליווי סלסת עגבניות וטחינה – 34 שקלים).

רק בשר, שמוטקין 10, ראשון לציון. 053-9424651

מנה של רק בשר (צילום: באדיבות המקום)מנה של רק בשר (צילום: באדיבות המקום)

טוקופיה – נס ציונה

מראשון לציון נמשיך לנס ציונה וננחת היישר במסעדת טוקופיה, הפועלת בעיר מאז 1999. המסעדה המצליחה, שנקראת על שם עיירה צ'יליאנית קסומה, נפתחה על ידי השף-קונדיטור קובי דלל. לאחר שמונה שנות פעילות, החליט דלל להפוך את המסעדה לכשרה, לשמחתם העצומה של שומרי הכשרות המקומיים. המעבר לכשרות לא השפיע כהוא זה על איכות המנות המוגשות בטוקופיה ואפילו לא על איכות הקינוחים המושקעים של דלל. הכוונה היא למשל מילפיי ברולה ושוקולד לבן, פבלובה איטלקית וקרמבל תפוחים במיקס אגוזים.  

טעימות מהתפריט: כדי שתוכלו ליהנות ממגוון רחב של מנות במהלך הארוחה, נמליץ לכם ללכת על ארוחת הפינוק הזוגית, הכוללת שתי כוסות יין ושתייה קלה, מנת פתיחה, זוג ראשונות, זוג עיקריות וקינוח אחד (430 שקלים).

טוקופיה, המזמרה 11, נס ציונה. 053-9442872

מנת בשר של טוקופיה (צילום: באדיבות המקום)

לוצ'נה - מודיעין

מסעדת לוצ'נה שנפתחה במודיעין בתחילת 2018, היא האחות הצעירה של מסעדה בעלת אותו שם, הפועלת בירושלים מאז 2008. בדומה לאחותה הגדולה, לוצ'נה שבמודיעין מציעה תפריט איטלקי כשר למהדרין ומחזיקה בנוסף בכשרות בד"ץ בית יוסף. התפריט העשיר של לוצ'נה פונה לכל הקהלים וכולל בין השאר מנות טבעוניות, מנות נטולות גלוטן וארוחות עסקיות משתלמות במיוחד. כמו כן בלוצ'נה שבמודיעין ניתן להפיק מגוון אירועים בהיקף של עד 140 סועדים בחלל המסעדה או עד 70 סועדים במרפסת ה-VIP המושקעת של המקום.

טעימות מהתפריט: סיגר קשקבל ושקדים (עם יוגורט עיזים – 46 שקלים), סלט ונציאני (תערובת חסה ואנדיב, סלק אדום, תערובת פיצוחים מתוקה וקוביות פטה מטוגנות בוויניגרט דבש ולימון – 64 שקלים) וסלט עגבניות שרי (שרי צבעוניות, נענע טרייה, בזיליקום, זיתי קלמטה, שמן זית ולימון טרי – 42 שקלים).

לוצ'נה, שדרות המלאכות 1, מודיעין והסביבה. 053-9373337

סלט אנדיב של לוצ'נה (צילום: באדיבות המקום)סלט אנדיב של לוצ'נה (צילום: באדיבות המקום)

פורטופינו - מודיעין

פורטופינו הוא בר-מסעדה איטלקי שנפתח במודיעין לפני כשנה בלבד והפך תוך זמן קצר מהפתיחה לאחד מהמקומות הפופולאריים ביותר בסביבה. בפורטופינו מציעים מבחר מרשים של מנות מיוחדות, לרבות תפריט שלם ועשיר של מנות ללא גלוטן. כמו כן ניתן ליהנות במקום מארוחות עסקיות בארבע דרגות מחיר (54-95 שקלים) ומתפריט קינוחים מיוחד במינו. בין השאר כולל תפריט הקינוחים של פורטופינו, חמישה קינוחים משפחתיים מושחתים. החביב ביותר עלינו עונה לשם "גרנדה" וכולל מגדל של וואפל בלגי עם קרם וניל, קרם קפה וקרם פיסטוק, רוטב סניקרס, רוטב לואקר ורוטב שוקולד לבן, עוגיות לוטוס, אגוז לוז קרוקנט, אצבעות קינדר, פניני שוקולד, פרורי מקופלת לבנה וחומה, פררו רושה, קצפת וכדור גלידה לבחירה (59 שקלים).

טעימות מהתפריט: פיצה ורדה (פסטו, גבינת מוצרלה, עגבניות פרוסות, ריקוטה פרסקה ופרמז'ן – 55 שקלים), פפרדלה ליגוריה (רוטב אלפרדו, פסטו ופרמז'ן – 51 שקלים) ופוקאצ'ה פונגי (קרם טרטופו, פטריות ופרמז'ן – 45 שקלים).

פורטופינו, שדרות המלאכות 124, מודיעין והסביבה. 053-7104011

שולחן בפורטופינו (צילום: באדיבות המקום)שולחן בפורטופינו (צילום: באדיבות המקום)

סורנטו – ראשון לציון

ממודיעין נשוב לראשון לציון ונפגוש את מסעדת סורנטו, האיטלקית הכשרה שחוגגת השנה חמש שנים של פעילות והצלחה. לכבוד המאורע המרגש, מדי חודש לאורך החורף יוגשו במקום הפופולארי מנות נבחרות מהתפריטים השונים שהוצעו במקום לאורך השנים. כמו כן לאחר חמש שנות פעילות ואינספור בקשות, השיקו לאחרונה בסורנטו ארוחות בראנץ' עשירות בכל טוב, המוגשות במקום מדי יום שישי עד שעתיים לפני כניסת השבת.

טעימות מהתפריט: חציל שרוף (על אש גלויה, סלסת עגבניות, שום קונפי, עלי פטרוזיליה, טחינה וטוסטונים – 42 שקלים), פטוצ'יני קצ'ה פפה (פטוצ'יני ברוטב שמנת 4 גבינות עם שבבי פרמז'ן – 60 שקלים) ודניס שלם (צלוי על מחבת פסים ומוגש לצד ירקות גריל/צ'יפס בליווי סלט אישי – 109 שקלים).  

סורנטו, ברשבסקי 8, ראשון לציון. 053-9365863

שולחן בסורנטו (צילום: באדיבות המקום)שולחן בסורנטו (צילום: באדיבות המקום)

Manuel – פתח תקווה

מסעדת מנואל, שנפתחה ב-2016, היא המסעדה האיטלקית הכשרה הרביעית במספר שהתברגה לרשימה המכובדת שלנו. את המסעדה האיכותית הקימו התאומים מוראל ומידן מימון עם שותפתם לעסקים, קורין רוזן, בחלל שלפני כן שימש כמוסך לאופנועים. בהקמת המסעדה הושקעו כשני מיליון שקלים, כשעל עיצוב הפנים של המקום חתום האדריכל יוסי אבן (יריחו, Barrio, נורמן). מוראל מימון, שחובש במנואל גם את כובע השף, התמחה ברזי המטבח האיטלקי הן בישראל והן באיטליה אצל השף פרנצ'סקו טולי והידע והניסיון שרכש במהלך השנים, מורגשים היטב בכל ביס וביס.     

טעימות מהתפריט: ארנצ'יני (כדורי ריזוטו במילוי מוצרלה, עגבניות מיובשות, בצל ובזיליקום לצד קרם עגבניות ופסטו ביתי – 36 שקלים), ניוקי פולנטה (ניוקי תפוח אדמה מוקפץ ברוטב בלסמי, שמנת פטריות טריות וערמונים קצוצים. מוגש על פולנטה מתקתקה – 69 שקלים) וקוקילידה (עוגיות מרנג שוקולד במילוי קרם שוקולד לבן, קרם טופי, קראמבל קקאו, קצפת וגלידת וניל איטלקית – 48 שקלים). 

Manuel, ניסן אבשלום 7, פתח תקווה. 053-4245800

ארנצ'יני של מנואל (צילום: באדיבות המקום)ארנצ'יני של מנואל (צילום: באדיבות המקום)

קיסו – קרית אונו

מסעדת קיסו, ללא ספק המסעדה המצליחה ביותר בקריית אונו, נפתחה בראשית 2015 על ידי קבוצת המסעדנים שהביאו לעולם את פו סושי התל אביבית, את נוצ' הרמת-שרונית ולאחרונה גם את ני-צ'י הנתנייתית. המסעדה המרהיבה, שעוצבה על ידי סטודיו ירון טל, מציעה מגוון בלתי נדלה של מנות אסייאתיות ובכלל זה מרקים, מנות ווק, תפריט סושי מרשים, מנות גיוזה, לחמניות באן והרשימה עוד ארוכה. למרות השפע הרב ולמרות שמדובר במסעדה עצומה בגודלה, המשתרעת על שטח של 350 מ"ר, נראה שהאיכות לא באה על חשבון הכמות וראיה לכך ניתן למצוא בביקורות המשבחות ובתפוסה המלאה במקום לאורך כל שעות הפעילות.    

טעימות מהתפריט: אגאדשי טופו (קוביות טופו פריכות עם צנון, נמקו, ג'ינג'ר, שומשום לבן, בצל ירוק ואצת נורי לצד רוטב חם על בסיס סויה ודאשי – 48 שקלים), מרק מיסו לבן (מיסו לבן, דאשי, קוביות טופו, פטריות נמקו, בצל ירוק ואצות וואקמה – 36 שקלים) ובאן אווז מעושן (חזה אווז מעושן, איולי חלפיניו, כוסברה וכפיר ליים עם קולסלאו אסייאתי – 50 שקלים).

קיסו, דרך רפאל איתן 1, קריית אונו. 053-9370342

טרומן – איירפורט סיטי

טרומן היא מסעדה נוספת שנפתחה בתחילת 2015 והפכה לסיפור הצלחה כבר מהרגע הראשון. את מסעדת הדיינר הססגונית הקימו המסעדן כפיר ארביב והשף שחר שייקביץ', שהיו שותפים במסעדת עד העצם, שפעלה בחלל שבו פועלת כיום טרומן. כמצופה, השניים הרכיבו תפריט קרניבורי למהדרין שבו מככבות מנות בשריות מושקעות כמו המבורגר המגיע עם גבינת מוצרלה בפנקו ומזרק מייפל ושניצל עצום בגודלו (שניצל טרומן). עם זאת, אין ספק שגם טבעונים אדוקים ימצאו לא מעט מנות שיערבו לחיכם בתפריט העשיר של טרומן.  

טעימות מהתפריט: מרק בצל (עם גבינת גאודה וטוסטונים – 29 שקלים), סטייק ניו יורק (450 גרם סטייק סינטה איכותי על עצם – 139 שקלים) והמבורגר כבד אווז (המבורגר 220 גרם עם תוספת כבד אווז וריבת בצל – 106 שקלים).

טרומן, ערבה 4, איירפורט סיטי. 053-9441483

המבורגרים של טרומן (צילום: באדיבות המקום)המבורגרים של טרומן (צילום: באדיבות המקום)

שבילים – טל שחר

את רשימת ההמלצות השנתית שלנו, נסיים במסעדה כפרית ותיקה הממוקמת במושב טל שחר ועונה לשם "שבילים". שבילים היא מסעדת ביסטרו באווירה בוטיקית הפועלת במתחם הכולל בנוסף גם מספר מתחמי אירועים. אם מתחשק לכם לפתוח את סוף השבוע עם ארוחת בופה מפנקת במיוחד, זה הזמן להזמין מקום במסעדת שבילים, המגישה את אחת מארוחות הבופה העשירות ביותר שיצא לנו להיתקל בהן בשנים האחרונות. כמו כן נשמח להמליץ לכם לזכור לשמור מקום לקינוחים המיוחדים של שבילים ובכלל זה לבקלאוות הבננות, הייחודית למקום. 

טעימות מהתפריט: חציל שרוף (חציל שרוף, קרם לבנה יוגורט, קרם חציל שחור, גבינה בולגרית, צ'יפס חציל פריך, סומק ושמן ירוק – 59 שקלים), סלמון (פילה סלמון בקראסט לימונים ופיסטוק ירוק על ירקות קלויים, רוטב עגבניות, חומוס ומנגולד – 99 שקלים) וקרם ברולה (קרם ברולה שוקולד תפוז – 45 שקלים).  

שבילים, טל שחר. 053-9442131

מנה של שבילים (צילום: באדיבות המקום)מנה של שבילים (צילום: באדיבות המקום)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
טוקופיה בנס ציונה
053-9415906
לופט בראשון לציון
053-9443987
קיסו בקריית אונו
053-9370342
טרומן באיירפורט סיטי
053-9441483
מנואל הכשרה בפתח תקווה
053-4245800
סורנטו בראשון לציון
הזמנת שולחן
053-9365863
פורטופינו במודיעין והסביבה
053-7104011
לוצ'נה במודיעין והסביבה
הזמנת שולחן
053-6112937
רק בשר בראשון לציון
053-9424651

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
Top 10 - מסעדות המרקים המומלצות לשנת 2023
איפה אוכלים סביצ'ה או טרטר של קיץ?
בוקר חו"ל: איפה תאכלו ארוחות בטעמים של אירופה?
מה כדאי לכם לאכול באזור  הכנרת?