נגישות
נגישות

למביני עניין: בואו לבקר בבורגר סאלון זכרון יעקב

הגורמה מגיע לדיינר - עם נוף הרים פסטורלי ומעורר תיאבון ובשר בוטיק ישר מהחווה ההמבורגר של סאלון הוא הרבה יותר מקציצה

מסעדות בצפון המסעדות של rest
תום צור
תום צור
תאריך פרסום: 06/01/2020, 0:00 תאריך עדכון: 06/01/2020, 12:21
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

המבורגר ביצת עין בבורגר סאלון זכרון יעקב (צילום: באדיבות המקום) המבורגר ביצת עין בבורגר סאלון זכרון יעקב (צילום: באדיבות המקום)

רשת ההמבורגרים בורגר סאלון הוקמה על ידי הבעלים של מסעדת לימוזין לפני למעלה מעשור. מי שהצליח שלא לשמוע על המסעדה שכבר הפכה למוסד בעיני קרניבורים מביני עניין - לימוזין נמצאת ברמת ישי ומגדלת את כל הבקר שלה בחווה ייחודית בתנאים אופטימליים במושב תמרת, הפרות גדלות באוויר הפתוח בתנאים אידיאלים ומואכלות באוכל אורגני טבעי, הכול כדי להבטיח שהבשר שמגיע לצלחת יהיה הכי טעים שיש. ומנתחים לקציצות – רשת בורגר סאלון הוקמה כדי להמשיך ולהפיץ את בשורת הבשר האיכותי גם בצורתו המהירה יותר - ההמבורגר.

נוף הרים צלול והמבורגר של סאלון
בבורגר סאלון סניף זכרון יעקב, התוספת הכי טעימה להמבורגר היא ללא ספק הנוף המרהיב. הסניף ממוקם על רכס הרים מול בקעת הנדיב, באזור הכי דומה לטוסקנה שיש לישראל להציע, עם נוף הררי ירוק משובץ בכרמים צבעוניים. הדיינר הבוטיקי נמצא בקרבת אתרי תיירות כמו גני רמת הנדיב, פארק אלונה, גן אהוד והמדרחוב של זכרון יעקב ואפשר למצוא בו תיירים לצד מטיילים לצד חובבי בשר משובח כלליים - בקיצור מתכון מושלם לארוחת המבורגר עם אוויר הרים צפוני.

הקונספט בדומה למסעדת האם לימוזין, הוא דגש מוחלט על טריות - דיינר גורמה ישראלי אם תרצו. תהליך הכנת ההמבורגר מתבצע בדקות ספורות במטבח פרונטלי מחובר למסעדה - לכן יש שיאמרו פסט פוד. עם זאת חומרי הגלם הם ברמה הכי גבוהה שניתן ולכן יש לומר פסט פוד גורמה - את הבשר הטרי הם מקבלים היישר מהחווה במושב תמרת וטוחנים אותו במקום לעיני הלקוחות, הלחמניות עשויות במתכון ייחודי וסודי וגם הן נאפות במקום לפי הצורך.

המבורגר וטבעות בצל בבורגר סאלון זכרון יעקב (צילום: באדיבות המקום) המבורגר וטבעות בצל בבורגר סאלון זכרון יעקב (צילום: באדיבות המקום)

דילים מנצחים לקלאסיקות מנצחות
אז מה אוכלים? במהלך השבוע הסניף מציע שני סוגי דילים. דיל צהריים מוגש בין השעות 11:00- 17:00 וכולל המבורגר 160 גרם עם תוספת בצל מטוגן, צ'יפס ושתייה ב-55 שקלים. הדיל השני הלילי מוגש בין השעות 17:00  - 23:00 וכולל המבורגר 220 גרם עם צ'יפס ושתייה ב-61 שקלים. כמובן שאפשר בכל שלב לשדרג כמו למשל המבורגר גבינה עם גבינה מותכת שמוחדרת לתוך הקציצה. כמה מושחת ככה טעים (47 שקלים ל-160 גרם. מגיע גם בגדלים גדולים יותר). ההמבורגרים מוצעים בלחמנייה לבנה, דגנים או ללא גלוטן, כולן כאמור נאפות במקום.

לנמנעים מבשר יש גם המבורגר טבעוני עשוי מירקות שורש וסויה (כולל לחמנייה שנאפית ללא ביצה). בנוסף  מנות הצד במסעדה כוללות את הקלאסיקות המנצחות - צ'יפס רגיל ובטטה, טבעות בצל וסלט ירוק או כרוב (מחיר בנפרד מהדיל נע בין 11-15 שקלים).  בגזרת התוספות ניתן למצוא שדרוגים מקוריים להמבורגר כמו רוטב שמנת פלפלת (8 שקלים) או נתחי אסאדו מעושן מוקפצים ברוטב ברביקיו (15 שקלים).

המועדון הכי טעים בצפון
ללקוחות חוזרים, ויש הרבה כאלה, בורגר סאלון מציעה להצטרף למועדון הלקוחות דרך האפליקציה שמקנה למצטרפים קינוח או תוספת להמבורגר במתנה. לאחר מכן בכל קנייה תצברו כוכבים ששווים כסף בקנייה הבאה שלכם במסעדה. בנוסף יש הטבות חודשיות משתנות. כך לדוגמה החודש לחברי מועדון הלקוחות מוצעת מנת הסלופי פרגית פיקנטית עם צ'יפס ושתייה ב-59 שקלים. אם אתם גרים באזור זכרון, בנימינה והסביבה בורגר סאלון גם עושה משלוחים עד הבית ב-100 שקלים מינימום למשלוח.

המבורגר וצ'יפס בבורגר סאלון זכרון יעקב (צילום: באדיבות המקום) המבורגר וצ'יפס בבורגר סאלון זכרון יעקב (צילום: באדיבות המקום)

לסיכום בורגר סאלון מציעה חוויה שכוללת הרבה יותר מאוכל דיינר מהיר – מנות טריות שמוכנות במקום פרונטלית לצד אוויר הרים הצפוני ונוף הפסטורלי להחריד. עם בונוס של בקר שמגיע ישירות מחווה אורגנית ייחודית לגמרי מדובר בדיינר בוטיק גורמה.

בורגר סאלון Burger Saloon זכרון יעקב - Burger Saloon - זכרון יעקב, 053-6130805

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER

כתבות נוספות של תום צור

בשרים בלחם בשר ירושלים (צילום: באדיבות המקום)
שייטל כבוש של אל טרס (צילום: באדיבות המקום)
ארנצ'יני פטריות ופרמזאן של ראיסה (צילום: באדיבות המקום)
סושי של יוקו סושי בר (צילום: באדיבות המקום)
בראנץ' במסעדת ארצי (צילום: עידן גור)
רול סושי בשינזו, ירושלים (צילום: באדיבות המקום)
משפחת צדף: בית של אוכל בראשון לציון
שולחן במסעדת עלינא, אשדוד (צילום: באדיבות המקום)
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי