נגישות
נגישות

טופ 10 צפון: המסעדות הטובות בצפון לשנת 2019

כמדי שנה, הגיעה השעה לפרסם את רשימת המסעדות המומלצות ביותר בצפון לפי גולשי אתר זאפ רסט. קבלו במחיאות כפיים (ובמזלגות שלופים) את עשר הגדולות

מסעדות TOP 10 חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 26/12/2019, 9:00 תאריך עדכון: 06/01/2020, 12:10
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מנת כבד של 300 גרם (צילום: באדיבות המקום)​מנת כבד של 300 גרם (צילום: באדיבות המקום)​

בתחילת 2019 הזמנו אתכם לדרג את המסעדות השוות ביותר בצפון ולשמחתנו הרבה, נעניתם בהמוניכם למשימה. כעת הגיע הזמן לפרסם את הרשימה הכוללת את עשר המסעדות שזכו לניקוד הגבוה ביותר ולהזמין אתכם להשתתף בפרויקט, גם השנה.

300 גרם – בצת

את הדירוג הגבוה ביותר, קיבלה השנה מסעדת 300 גרם, הקרניבורית הכשרה למהדרין שפועלת מאז 2012 במושב בצת הפסטורלי. במסעדה המצליחה, שממוקמת בבקתת עץ כפרית, מאמינים שאין צורך לקרוע את הכיס כדי ליהנות מארוחה בשרית מושקעת ומפנקת ומציעים בין השאר ארוחות זוגיות עסקיות לאורך כל היום הכוללות זוג מטבלים וחמש מנות פתיחה, מנה ראשונה ו-800 גרם בשר (199 שקלים) וכן ארוחת תאוות בשרים ויין המתאימה לארבעה סועדים וכוללת לחם הבית עם זוג מטבלים, 4 בקבוקי שתייה קלה או קנקן שתייה, בקבוק יין, 8 מנות פתיחה, תוספות, קינוחים. שתייה חמה ו-1.2 ק"ג בשר (499 שקלים).

טעימות מהתפריט: טורטייה סלופי ג'ו (48 שקלים), שניצלונים (מוגשים בתוספת צ'יפס וירקות – 50 שקלים) וסלמון במעטפת עשבי תיבול (94 שקלים).

300 גרם, מושב בצת. 053-9439547

מנת סלמון של 300 גרם (צילום: באדיבות המקום)מנת סלמון של 300 גרם (צילום: באדיבות המקום)

גוסטינו טעמים איטלקיים – רמת ישי

מסעדת גוסטינו היא מסעדה איטלקית שנפתחה ברמת ישי בשלהי 2017, במסגרת שיתוף פעולה בין המסעדנים איתי אדוני ואמנון ישכיל לשף המוערך ליאון אלקלעי. התפריט של גוסטינו מושפע בעיקר מהמטבח הדרום-איטלקי שבו נעשה שימוש נרחב בעגבניות, פלפל חריף, צלפים ואנשובי. כמו כן הפיצות של גוסטינו נחשבות בעיני רבים לטובות ביותר בישראל ואתם מוזמנים בהחלט לבדוק את הקביעה הזו, בביקור הקרוב שלכם ברמת ישי. ההמלצה שלנו: פיצה פפרוני הכוללת רוטב עגבניות, מוצרלה, פפרוני עגל, שום קונפי, בצל סגול, צ'ילי טרי חריף ופרמז'אנו (68 שקלים).

טעימות מהתפריט: קריספי כרובית (כרובית מטוגנת בציפוי פירורי לחם. מוגשת עם רוטב איולי לימון ואיולי פמודורו – 38 שקלים), פיצה פונגי (רוטב עגבניות, מוצרלה, פטריות פורטובלו ושמפיניון – 68 שקלים) ורביולי גבינת עיזים (רביולי במילוי גבינת עיזים וריקוטה. מוגש ברוטב חמאה ומרווה – 72 שקלים).

גוסטינו טעמים איטלקיים, צפצפה, רמת ישי, העמקים. 053-9378097 (משלוחים: 053-8093077)

פיצה של גוסטינו (צילום: באדיבות המקום)פיצה של גוסטינו (צילום: באדיבות המקום)

רותס – עכו העתיקה

מסעדת רותס היא מסעדה בשרית כשרה נוספת שהצליחה להתברג לרשימת עשר המומלצות של גולשי אתר זאפ רסט השנה. המסעדה היוקרתית, בהובלתו של השף אורי ארנולד (ארנולדס), פועלת באחד החללים המרתקים והמרהיבים ביותר בישראל וליתר דיוק בחלל הכניסה של אולמות האבירים במצודת עכו העתיקה, שנבנו במאה ה-11. ארנולד עושה ברותס הרבה כבוד למטבח העכואי המסורתי אך מעניק למנות הקלאסיות טוויסט עדכני ומפתיע.

טעימות מהתפריט: קרפצ'יו עגל (שמן זית בתולי, חומץ בלסמי, פינוקים מהשוק ופרמזן -56 שקלים), מקלובה אישית (סיר קטן שמתהפך לצלחת עם שלל אוצרות – 72 שקלים) וסיגר בקלאווה עכואי חם המוגש לצד גלידה וניל (28 שקלים).

רותס, ויצמן 1, עכו העתיקה. 04-8848040

סיגר בקלאווה של רותס (צילום: באדיבות המקום)סיגר בקלאווה של רותס (צילום: באדיבות המקום)

לימוזין – רמת ישי

מסעדת לימוזין, ממסעדות הבשרים המובילות בישראל, באה לעולם בשנת 2002 על ידי זוג בוקרים שהפעילו עד אז אטליז בוטיק. אמיר טלמור ורמי גינת הקימו את האטליז בשנת 1998, לאחר שהקימו את חוות הבקר שלהם, בגבעות המשקיפות על עמק יזרעאל. בקומת הגג של המבנה שבו פועלת לימוזין, תמצאו את מתחם האירועים סגרא, שבו ניתן לקיים אירועי בוטיק איכותיים בהיקף של 250-100 סועדים.  

טעימות מהתפריט: נקניקיות עגל פיקנטיות (על מצע פירה תפו"א ותבשיל כרוב אדום – 45 שקלים), אסאדו (400 גרם – 132 שקלים) וקרם ברולה (בליווי סלט פירות העונה, קראמבל פיסטוק וגנאש פטל – 42 שקלים).

לימוזין, חורש האלונים 1, רמת ישי. 053-9442366

נקניקיות של לימוזין (צילום: באדיבות המקום)נקניקיות של לימוזין (צילום: באדיבות המקום)

דוריס קצבים – זכרון יעקב  

במקדש הבשרים שבזיכרון יעקב, ירגיש כל קרניבור אדוק כאילו שהגיע לגן עדן. במסעדה המצליחה ניתן ליהנות ממבחר נתחי בלאק אנגוס ישירות מהקצביה (לרבות פורטר האוס, ניו יורק וטי-בון), להזמין פלטה אימתנית עם מבחר בשרים מעושנים מהמעשנה של דוריס או להתמסר להמבורגרים המשובחים, שללא ספק מצדיקים נסיעה מיוחדת לזכרון יעקב. את כל הטעים טעים הזה, מומלץ כמובן ללוות בבירה מהחבית, כשזה המקום לציין שבדוריס קצבים מציעים מבחר של שמונה ברזי בירה.

טעימות מהתפריט: הקרפצ'יו של דוריס (69 שקלים), המבורגר אנטריקוט (300 גרם – 89 שקלים) ופיקניה (400 גרם – 139 שקלים).

דוריס קצבים, זכרון יעקב, הכרמל והסביבה. 053-4362864 (משלוחים: 053-9382985)

שולחן בשרים בדוריס קצבים (צילום: באדיבות המקום)שולחן בשרים בדוריס קצבים (צילום: באדיבות המקום)

מסעדת הצוק – ראש הנקרה

אורי ארנולד ממסעדת רותס, ודאי יהיה גאה לגלות שבני טיפוחיו, שהכירו כשעבדו תחתיו במסעדת ארנולדס, הצליחו אף הם להתברג לרשימת המומלצות שלנו ל-2019. הכוונה היא לשפים אריק דניארו ומאור מלכה, שהקימו את מסעדת הצוק בשנת 2015. במסעדת הצוק תמצאו לא רק את הנוף היפה ביותר בארץ, אלא גם תפריט בשרי מושקע וכשר למהדרין הכולל לא מעט מנות יצירתיות וייחודיות למקום כמו קרואסון סינטה או סנדוויץ' קרואסון במילוי גלידה לקינוח. כמחווה למסעדה שבה הכירו קברניטי המסעדה, תמצאו בתפריט מנה המתכתבת עם אחת המנות המיתולוגיות של ארנולדס: כבד אווז על לחם מקורמל וקונפיטורת עגבניות שרי (98 שקלים).   

טעימות מהתפריט: פרגיות בעשבי תיבול (על הגריל עם מצע פירה בטטה חלומי – 98 שקלים), פילה בס (ברוטב חלב קוקוס על מצע ריזוטו ירקות – 114 שקלים), סלט אסאדו (עלי כוסברה טרייה, עלי פטרוזיליה, צנוניות, בצל ירוק, עקיצת חריף ואסאדו מפורק – 68 שקלים).

מסעדת הצוק, ראש הנקרה. 053-6130232

מסעדת הצוק (צילום: באדיבות המקום)נוף עוצר נשימה במסעדת הצוק (צילום: באדיבות המקום)

על הנהר – כנרת - קבוצה

במתחם ירדנית, בחורשת אקליפטוסים קסומה, הממוקמת במרחק נגיעה מהכנרת, תמצאו את הביסטרו הכפרי הוותיק העונה לשם "על הנהר". בעל הנהר פותחים את הדלת ללקוחות מדי יום ב-18:30 ומשאירים אותה פתוחה עד השעות הקטנות של הלילה. בנוסף למנות בארים קלאסיות כמו שניצלונים וצ'יפס או פלטת גבינות, כולל התפריט העשיר של על הנהר גם (אך לא רק) מנות דגים ופירות ים, כריכי בשר מושקעים, פסטות, פיצות איכותיות וסלטים מיוחדים. אחד המדליקים שבהם הוא סלט הכולל תותים, גבינת גורגונזולה, בצל סגול, חסות, שרי תמר, בזיליקום ואגוזי לוז וקשיו מקורמלים בוויניגרט בלסמי (תותים ואגוזים – 58 שקלים).  

טעימות מהתפריט: חציל קלוי (סלט עגבניות, כוסברה, טחינה, לבנה עיזים ואורגנו – 44 שקלים), סביצ'ה דג לבן (עגבנייה, בצל וכוסברה, קרם חציל שחור ולבנה חריפה – 54 שקלים) וקבב טלה (סלט ירקות שרופים, טחינה ומעט עמבה – 74 שקלים).

על הנהר, כנרת – קבוצה, סובב כינרת. 053-9443619

שולחן בעל הנהר (צילום: באדיבות המקום)שולחן בעל הנהר (צילום: באדיבות המקום)

מריפוסה – קיסריה

אחרי שעבדו יחד בלא מעט מסעדות מובילות, החליטו השפים יומי לוי, חביב משה ומאיר אלאלוף, לשלב כוחות ולהקים מסעדה משלהם במתחם מועדון הגולף של קיסריה. מעניין לציין שמריפוסה פועלת בחלל שבו פעלה לפניה לזמן קצר מסעדת סזרינה של השף מאיר אדוני. בניגוד למסעדה ההיא, שפעלה במשך שלושה חודשים בלבד, מריפוסה חגגה לפני כחצי שנה את יום הולדתה השלישי וכפי שזה נראה היום, היא צפויה להמשיך לשגשג עוד שנים רבות.   

טעימות מהתפריט: ריזוטו פטריות פורצ'יני (יין לבן, חמאה ופרמז'ן – 79 שקלים), כבד אווז (קרם פופקורן, בזיל וקראסט פיצוחים – 92 שקלים) וסטייק ניו יורק (550 גרם, תפוח אדמה V.I.P וקונפי שום – 192 שקלים).

מריפוסה, קיסריה, הכרמל והסביבה. 053-4276666

מסעדת מריפוסה (צילום: באדיבות המקום)מסעדת מריפוסה (צילום: באדיבות המקום)

שירת הבשר – כנרת - קבוצה

שירת הבשר, מסעדת הבשרים הרביעית במספר שהתברגה לרשימת המומלצות של 2019, נפתחה לפני כשלוש שנים על ידי בני הזוג אלעד ושירה קורנפיין. המסעדה פועלת שלושה ימים בלבד בשבוע, כשבימים רביעי וחמישי היא מציעה ארבעה מסלולי ארוחות הנקראים צמחוני, קרניבור, קניבל וזוגי. כל אחד מהמסלולים כולל כמות גדולה יותר של מנות ונתחים. הכוונה היא למשל לפילה הבקר, לחזה האווז ולנקניקיות הצ'וריסו, המגיעים לשולחנות הסועדים היישר מהמעשנה, שבה הם מבלים במשך 14 שעות. בימי שישי מגישים במקום כריכי חלה עם בשרים מעושנים בתוספת רטבים המיוצרים במקום כמו ממרח שום קונפי, ממרח עגבניות מיובשות, צ'ימיצ'ורי ועוד.

טעימות מהתפריט: חלה במילוי בשר טחון (בליווי סלט ירוק), אורז בפויקה עם עשבי תבלין, קדירת ציידים (צלעות, צוואר וירקות שורש) וצלחת טעימות קינוחים.

שירת הבשר, כנרת – קבוצה, סובב כינרת. 053-4275530

חלה במילוי בשר טחון של שירת הבשר (צילום: באדיבות המקום)חלה במילוי בשר טחון של שירת הבשר (צילום: באדיבות המקום)

בליקר – משגב, גליל מערבי

מסעדת בליקר, החותמת את הרשימה המכובדת שהרכבתם עבורנו, נפתחה בשנת 2006 והפיחה רוח חיים גלילית באזור המנומנם. בתפריט העשיר של בליקר, תמצאו מגוון רחב ביותר של מנות מכל רחבי העולם, כשבין היתר מדובר בקורדון בלו המיתולוגי של המקום, בתבשיל האירי עם ארומת הגינס המענגת ובשניצל העוף העצום בגודלו. כעת יוצאים במסעדה עם תפריט חדש שבנוי בעיקר על שרינג ואוכל גלילי מקומי. בין המנות ארנצ'יני על מטבוחה פיקנטית, קובה בעבודת יד ממולא בבשר עגל על מצע של צוזיקי, צלעות טלה מקומי על פריקה מעושן וגבינת בוראטה עם עגבניות שרי מיובשות, שמן בזיליקום וצנובר.

טעימות מהתפריט: קלמארי לאבנה (קלמארי צרוב במחבת עם חמאה על מצע של לאבנה, פסטו קלמטה ופלפל קלוי – 59 שקלים), שניצל עוף ענק (חזה עוף מטוגן בציפוי פירורי לחם ביתיים, מוגש עם תוספת לבחירה – 62 שקלים) וטורטייה טבעונית (טופו מושרה במרינדת טריאקי וצ'ילי, מוקפץ עם פטריות, בצל ופלפל חריף, מוגש עם טחינה וצ'יפס – 59 שקלים).

בליקר, משגב, גליל מערבי. 053-9376588

שולחן בבליקר (צילום: באדיבות המקום) פתיחת שולחן בבליקר (צילום: באדיבות המקום)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
300 גרם בבצת
053-9439547
לימוזין ברמת ישי
053-9442366
שירת הבשר קיבוץ כנרת בכנרת - קבוצה
053-4275530
על הנהר  בכנרת - קבוצה
053-9443619
הצוק בראש הנקרה
053-9373557
דוריס קצבים בזכרון יעקב
הזמנת שולחן
04-6397030
רותס בעכו
הזמנת שולחן
053-7102401
גוסטינו טעמים איטלקיים ברמת ישי
053-9378097

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
Top 10 - מסעדות המרקים המומלצות לשנת 2023
איפה אוכלים סביצ'ה או טרטר של קיץ?
בוקר חו"ל: איפה תאכלו ארוחות בטעמים של אירופה?
מה כדאי לכם לאכול באזור  הכנרת?