נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ארוחת בוקר בקפה לנדוור נתניה (צילום: באדיבות המקום) ארוחת בוקר בקפה לנדוור נתניה (צילום: באדיבות המקום)

האם ידעתם שחברת הקפה לנדוור הוקמה לפני לא פחות מ-100 שנים? כן, בשנת 1919 הקים משה לנדוור את חברת הקפה בבית קפה בברלין וב-1933 עלה לארץ, התיישב בתל אביב והקים ברחוב אלנבי את בית הקלייה הראשון בישראל. בשנת 2004 הוקמה רשת בתי הקפה לנדוור וכיום היא מונה מעל ל-70 סניפים ברחבי הארץ. אז מתי בפעם האחרונה יצא לכם להתלנדוור מול הים עם קפה טוב?

קפה ורוזעלך על הים
כשמגיעים ללנדוור יודעים שמגיעים למקום איכותי, למקום עם תו תקן שאינו מצריך תהיות לגבי טיב האוכל והשתייה. כך גם בסניף איילנד בנתניה, בו הנוף הוא הקסם האמיתי - חוף הים שנמצא ממש מעבר לכביש. בסניף הכשר למהדרין תוכלו להתענג על ארוחות בוקר מפנקות לאורך כל היום, פסטות, פיצות, דגים, מנות טבעוניות, תפריט ילדים מיוחד, קפה משובח וגולת הכותרת - רוזעלך השמרים המפורסם שאסור לוותר עליו בשום ביקור.

המיוחדים של לנדוור
עכשיו, רגע לפני החגים או יותר נכון לפני החופשים שמגיעים בעקבות החגים, השיקה הרשת תפריט "מיוחדים" חדש, תאווה לחך. בתפריט תוכלו למצוא מנות ראשונות כמו ניוקי עגבניות ופרמז'ן, עם בזיליקום ושום קונפי (29 שקלים), קנלוני מנגולד וארבע גבינות ברוטב עגבניות ורודות (37 שקלים) או סלט פנצנלה מוצרלה, עם עגבניות, קרוטונים וזיתים (39 שקלים).

במסגרת המנות העיקריות, תפריט המיוחדים החדש מציע מחבת קציצות דגים חריפות מדג לבן המוגשות עם פרנה שנאפית במקום (69 שקלים), ניוקי סלמון ברוטב שמנת ערמונים, פטריות, תרד וכמהין (75 שקלים), לחמעג'ון טבעוני, מוגש על פוקאצ'ה בתנור לבנים עם טחינה, אריסה, ולימון כבוש (59 שקלים).

קינוחי שוקולד בקפה לנדוור נתניה (צילום: באדיבות המקום) קינוחי שוקולד בקפה לנדוור נתניה (צילום: באדיבות המקום)

אגב, גם בגזרת הקינוחים לא קיפחו אותנו, והרשת מציעה מגוון קינוחים משתנים, ביניהם גם פחזניות עם גלידת וניל ורוטב שוקולד (45 שקלים) כך שיש למה לצפות. אם אתם עדיין לא מסוגלים לוותר על הרוזעלך, ובצדק, דעו לכם שהחל מחודש ספטמבר רשת לנדוור עומדת להשיק מגוון רחב מאוד של טעמי רוזעלך חדשים, מפתיעים ומיוחדים, כך ש-וואו, לגמרי יש למה לצפות.

זמן איכות בנוף הכי יפה
אז בפעם הבאה שאתם מחפשים מקום לאכול בו ארוחה טובה שבוודאות לא תאכזב, בשילוב עם מיקום נוח ונוף יפה - אתם יודעים - בשביל הנשמה, אין ספק שקפה לנדוור סניף טיילת איילנד בנתניה וחוף הים הצמוד אליו הוא חד משמעית התשובה בשבילכם. כי אין כמו לאכול אוכל טוב, בחברה טובה, עם נוף מרגיע ונעים.

קפה לנדוור,איילנד - שד' עובד בן עמי 10, נתניה, 053-5495162

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
החורף כאן: מתכון לקרמבו אמיתי
אריא מציגה: מזרח תיכון חדש
טשקנט: מנפלאות המטבח האוזבקי
רוזה מציגה: אש ותימרות עשן
אמנות הדגים: מסעדת 4SEA בהרצליה פותחת קיץ
בציר 66: הגרסה הצרפתית והכשרה בגליל
פאפי צ'ולו: פיצרייה ואווירה במרכז תל אביב
מסעדת AKLATY חיפה: בואו לאכול איתי בכרמל
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח