נגישות
נגישות

BP בחיפה: חוויה קולינרית כשרה עם הרבה סטייל

הקהל לא משקר, גם לא הריחות הטעמים והאנרגיה - BP חיפה מציגה את הנוסחה הבדוקה לחוויה קולינרית כשרה ומדויקת בלי להתאמץ. בואו לערב של סטייקים משובחים, קוקטיילים וקינוחים והמון שמחה

חדשות האוכל המסעדות של rest
נעם פרל
תאריך פרסום: 18/06/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

שיפודים במסעדת BP חיפה (צילום: באדיבות המקום) תפריט עשיר לכולם. שיפודים במסעדת BP חיפה (צילום: באדיבות המקום)

בואו נודה על האמת. אם בעבר, המושג "כשר" בהקשר של מסעדות בפרט וקולינריה בכלל נחשב פחות או יותר למילת גנאי, כיום המסעדות הכשרות מוכיחות יותר ויותר  שלא צריך דווקא לשדך בין בשר לחלב, או להציע פירות ים בשביל לבלוט בשטח. הן מצליחות להמציא את עצמן מחדש כל הזמן ועושות הכול על מנת להבהיר שהמילה כשר היא לא פחות מתו תקן. במקרה של ביסטרו BP בחיפה העובדות מדברות בעד עצמן - המסעדה נבחרה למסעדה הכשרה הטובה ביותר באזור חיפה והצפון לשנת 2017 וזכתה במקום הראשון ברשימת עשר המסעדות הכשרות הטובות בחיפה לשנת 2018. עם כאלו נתונים באמת שאין ברירה אלא להגיע ולבדוק.

חוויה מלאת טעמים
המקום נפתח בשנת 2004 כמסעדת המבורגרים לא כשרה, אך עם השנים החל להתרחב ובסופו של דבר ראשי התיבות BP הפכו מ Burgers Place ל- Burgers Plus ותעודת כשרות נתלתה על הקיר. לאורך כל  הדרך הדגש הוא על מגוון רחב של מנות לצד אווירה שלא מאפשרת להישאר אדישים - מה שמתחיל כבר במטבח הפתוח, זה שמעורר את החושים ובעיקר את התיאבון.

חלל מסעדת BP חיפה (צילום: באדיבות המקום) אנרגיה גבוהה. מסעדת BP חיפה (צילום: באדיבות המקום)

התפריט העשיר נפתח עם מנות ראשונות מגוונות - מנות חומוס (כולל חומוס אסאדו או חומוס פטה כבד למי מכם שתוהה לאן נעלם אלמנט הבשרים), סושי, ומבחר סלטים. הלאה למנות העיקריות שם תמצאו שלל סוגי סטייקים שנעשים במעשנה הגדולה והאיכותית במקום - אסקלופ חזה עוף, צ'יקן טמפורה, אסאדו, וכן תפריט המבורגרים, מגוון סלופי ג'ו ואפילו דגים. המנות מוגשות בליווי כמעט כל תוספת שתוכלו לחלום עליה, החל מאורז, צ'יפס, שעועית ירוקה, קרם תפוחי אדמה, סלט אסייתי או אפילו מרק צ'ילי בשרי עם אורז. כעת לא נותר אלא לבחור, לטעום כמה שיותר ולהנות.

אלכוהול שלא נגמר
מקום של כבוד במסעדה מקבלים הקוקטיילים. כאמור האווירה במסעדה לא נחה אף פעם, ו-BP בהחלט מקדשת את תרבות הקוקטיילים ומציעה מגוון רחב של משקאות מושקעים ואיכותיים, ביניהם ערקיווי, Basil Smash (ג'ין, לימונים, עלי בזיליקום וסאוור), Crazy Grape (ואן גוך אסאי, פי'דגלינג, סאוור וענבים), אלדרברי ג'ין (ג'ין, סיידר תפוחים, ליים בניחוח יסמין) והרשימה עוד ארוכה. אם תשקיעו ותזמינו שני קוקטיילים, תקבלו את השלישי בחינם.

ואי אפשר בלי השורה התחתונה והמנצחת. קינוחים במסעדה כשרה - קציפת שוקולד לבן על מצע שקדים מקורמלים במעטפת שוקולד איכותי, סושי קוקוס, קרם שוקולד קטיפתי עם קרם ברולה במרכז בציפוי קראנצ'י של נוגט ובייגלה ועוד. ככה זה כשמקום לא מוותר לעצמו ורוקח תפריט קינוחים שיגרום לכם לפנטז עליו, בין אם אתם שומרים על כשרות או לא.

סלט ירוקים במסעדת BP חיפה (צילום: באדיבות המקום) חגיגה של צבעים. סלט ירוקים במסעדת BP חיפה (צילום: באדיבות המקום)

וזו רק ההתחלה
ההצלחה רק ממשיכה ובחודשים הקרובים הולכים להיפתח שני סניפים חדשים במרכז חורב בחיפה ובתחנת פז נורדיה על כביש 4. כמו כן, הושק לאחרונה שירות משלוחים חדש - עם תפריט כל כך עשיר אין ברירה אלא להזמין לפעמים גם הביתה.

BP Kosher Bistro - שד' ההסתדרות 157, חיפה, 053-9442310

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
החורף כאן: מתכון לקרמבו אמיתי
אריא מציגה: מזרח תיכון חדש
טשקנט: מנפלאות המטבח האוזבקי
רוזה מציגה: אש ותימרות עשן
אמנות הדגים: מסעדת 4SEA בהרצליה פותחת קיץ
בציר 66: הגרסה הצרפתית והכשרה בגליל
פאפי צ'ולו: פיצרייה ואווירה במרכז תל אביב
מסעדת AKLATY חיפה: בואו לאכול איתי בכרמל
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ