נגישות
נגישות

מסושי ועד מדליוני פילה: תכירו את נורי בנתניה

דגים טריים, מנות ווק לוהטות ואווירה עדכנית כיפית ומדויקת – נורי סושי בר בנתניה מוכיחה שאין שום סיבה לצאת מהעיר בשביל בילוי איכותי וקולע

המלצות קולינריות המסעדות של rest
יוליה פריליק ניב
תאריך פרסום: 15/01/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

נורי סושי בר בנתניה (צילום: באדיבות המקום)  בדיוק מה שנתניה היתה צריכה. סושי בנורי (צילום: באדיבות המקום)

אסיאתית מעוצבת לעילא עם תפריט מגוון וסושי צבעוני זה בדיוק מה שאזור נתניה היה צריך. באזור צעיר ומתפתח בין השכונות החדשות בעיר לבין המושבים שבסביבה נפתחה לפני כמה חודשים Nori - kitchen & Sushi bar. המסעדה מעוצבת בסגנון אורבני צעיר וטרנדי, כולל חדר פרטי עם מערכות אודיו וסאונד משוכללות לאירועים קטנים, ימי הולדת ואירועים אינטימיים מפנקים אחרים (כולל מקרן למצגות). חלל המסעדה כולל בר מסוגנן שנעים לשבת בו גם בערב, על אחד הקוקטיילים המקוריים המוגשים במקום. בימים החמימים אפשר לשבת במרפסת הנעימה וליהנות מהבריזה.

מאחורי היוזמה עומדים אב ובנו, מסעדנים ותיקים, שהרגישו את החוסר שיש לקהל הביתי שלהם והחליטו לפתוח מסעדה אסיאתית כשרה שמבוססת על חומרי הגלם הטריים ביותר. "אנחנו מקבלים דגים טריים מידי יום וכך גם בשר איכותי וירקות משובחים ומוקפדים", מספר אריק אמסלם, הבעלים ומי שבנה ביחד עם יועצים קולינריים את התפריט והקונספט של המקום. התפריט מורכב ממנות אסייתיות מגוונות בשילובים שונים עם טוויסטים מקוריים, למשל עראיס הים תיכוני מתובל בגרסה אסיאתית, כרובית הכה ישראלית מטוגנת עם שבבי פנקו, כנפיים ברוטב צ'ילי עם תיבול מלזי וגם מנות מערביות קלאסיות כך שכל אחד ואחת ימצאו את עצמם מבחינת טעמים. גולת הכותרת מבחינת אסתטיקה וטעמים זו חטיבת הסושי בתפריט. אין כמעט רולים משעממים או סטנדרטיים שתראו בכל מסעדת סושי. כל רול מושקע, צבעוני ומלא רבדים וטעמים. מנות כמו קימונו כתום - 3 יחידות אורז סושי עטוף סשימי סלמון, סלט אבוקדו, טוביקו ועירית ברוטב וואסאבי (44 שקלים), רול יאקוזו - 5 יחידות של דף מלפפון עטוף סלמון, טונה, אבוקדו וטוביקו, בלי אורז (38 שקלים) מוכיחים שהדגים הטריים נפרסים ביד נדיבה וברוחב לב. יש גם קונוסים, סנדביץ' סושי, ניגירי, מאקי ומיני קומבינציות משתלמות ומגוונות שאפשר גם לחלוק.

קומבינצית סושי בנורי (צילום: באדיבות המקום) קומבינציות שכיף לחלוק. נורי סושי בר (צילום: באדיבות המקום)

וחוץ מסושי
מי שפחות מתחבר לסושי ומעדיף אוכל מבושל וחם, גזרת מנות הווק והאורז ענפה אף היא, ויש לא מעט מנות מקוריות כמו עוף עם אננס טרי ומקורמל על מצע של אורז סיני (61 שקלים); נוריטה - רצועות אנטרקוט עם זוקיני, פלפלים, צ'ילי ובזיליקום על מצע אורז מאודה וקריספי עם בצלי שאלוט (68 שקלים); סלמון ווק - אטריות ביצים מוקפצות עם בצל, כרוב, נבטים ובצל ירוק בליווי פילה סלמון טרי צלוי (59 שקלים) וגם כמובן המלך הבלתי מעורער של התפריט – כבד האווז שמגיע גם בגרסת הווק במנה הירושימה - אטריות ביצים, כבד אווז, רצועות בקר, בצל, כרוב, גזר, נבטים ובצל ירוק ברוטב סויה צ'ילי (79 שקלים). מנה שזוכה לפופולריות רבה בעיקר בקרב תיירים מצרפת שנוהרים אחרי המעדן. את רוב חומרי הגלם מייצרים לבד במקום או רוכשים מיצרנים קטנים, למשל את אטריות הביצים מישהו מייצר עבור נורי במיוחד בבישול מקומי והם לא רוכשים אטריות ביצים יבשות גנריות כפי שיש במסעדות אחרות. החוויה הקולינרית והטעמים, לדברי אריק, שונים לגמרי. המנות יוצאות מדוגמות ומקושטות עם שבבי קוקוס, פרחים למאכל, עשבי תבלין רעננים וכדומה. צורת ההגשה אסתטית להפליא ונוח מאוד להגיע לארוחה של sharing.

מוקפץ בנורי סושי בר נתניה (צילום: באדיבות המקום) גזרה מגוונת של מנות ווק. נורי סושי בר (צילום: באדיבות המקום)

ההשראה לחלק מהמנות היא ממטבחים אסיאתיים אהובים בארץ כמו המטבח התאילנדי, הפיליפיני, היפני וההודי, לצד מנות בפן מערבי – עם או בלי טוויסט - כמו למשל המבורגר בלחמניית באן או מנות גריל מערביות כמו פרגית (62 שקלים), פילה סלמון (84 שקלים), מדליוני פילה בקר (94 שקלים), פילה וכבד אווז (138 שקלים) ועוד. פתרון מעולה למשפחות עם מנעד טעמים וחשקים. "בנינו תפריט שמאוד מתאים לקהל היעד שלנו, למשל מנות של סושי מפורק, מנות של באנים עם אנטרקוט ועם כבד אווז וכמובן כל הרולים המיוחדים שמככבים אצלנו, בעיקר בקרב שולחנות של כמה חברות ובקרב זוגות שבאים להעביר בילוי של ערב ביחד", מספר אריק.

מדליוני פילה בנורי נתניה (צילום: באדיבות המקום) מנעד רחב של מנות. מדליוני פילה בנורי (צילום: באדיבות המקום)

המיקום של נורי הוא אטרקטיבי במיוחד, המסעדה נמצא מרחק הליכה קצר מאצטדיון נתניה ומהסינמה סיטי ובמרחק קצר מאוד מכביש החוף, משכונות צעירות ודינמיות כמו קריית השרון, עיר ימים ואגמים. "לפני סרט או אחרי סרט, לפני או אחרי משחק, אנחנו הכתובת להרבה אנשים שמחפשים ארוחה באווירה כיפית וטרנדית", אומר אריק. הקהל בצהריים מורכב מעובדי היי-טק מהסביבה וממשפחות צעירות. העסקיות מוצעות מ-59 שקלים לארוחה עסקית שכוללת מנה ראשונה, מנה עיקרית ושתייה קלה (יש מסלול ב-64 שקלים וב-88 שקלים). דיל משתלם לכל הדעות. יש גם מנות ילדים.

בעוד שרוב הקינוחים מערביים וכוללים לא מעט שוקולד – בהם רול שוקולד, פאדג’ שוקולד, נוגט פצפוצים ופבלובה (מ-38 שקלים לקינוח) - הקוקטיילים וחלק מהבירות מסגירים את הזיקה האסיאתית, למשל קוקטייל יפניזו המכיל אפרול, סאקה, לימונדה, נענע וצ'ילי חריף ובירת סינגה האהובה.  בערב מתחלפת האווירה העניינית של הצהריים לאווירת בר לאונג' עם מוזיקה עדכנית, אורות מעומעמים וקהל צעיר ואקלקטי שמחפש בילוי כיפי בקרבת הבית, מבלי לנסוע רחוק אבל גם מבלי להתפשר עם האיכות והשירות. בקיץ ייערכו אירועי קבלת שבת באווירה מסיבתית.

נורי סושי בר - הצורן 4, אזור התעשייה פולג, נתניה, 053-9417032, כשר, א'-ה' 23:30-11:30 ומוצ"ש 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פיצריות מושחתות ומסעדות המבורגר: מי צריך יותר?
שנת הדרקון: מצעד האסייתיות שעשו לנו את הקורונה
עולים לעיר הבירה: מסעדות מומלצות בירושלים
החומוס של השכונה: חומוס כספי בפתח תקווה
סיור שווקים: טייק אווי בשוק בין הדוכנים
ירוק בחורף: מנות ומתכונים עם אבוקדו
בוקר לאורך כל היום: המלצות טייק אווי
בראנצ'ים בטייק אווי ברחבי הארץ
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח