נגישות
נגישות

רוזה מודיעין: ארוחה משפחתית עם טעם של עוד

לפעמים כל מה שאנחנו רוצים זה להגיע לארוחה במסעדה עם כל המשפחה, ליהנות מאוכל טעים ומשביע, לשמוע מוזיקה נעימה באוזניים ולשכוח לרגע אחד מהשגרה - ברוכים הבאים למסעדת רוזה המפתיעה במודיעין

מסעדות במרכז המסעדות של rest
ניר מאולבוגט
תאריך פרסום: 19/12/2018, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 אוכל נעים ואווירה כיפית לתושבים. מנה במסעדת רוזה מודיעין (צילום: באדיבות המקום)

בעשור האחרון גל של מותגים קולינריים ירושלמיים מתחיל לנדוד מעבר לחומות ירושלים אל מרכז הארץ והרבה מן המקומות הללו פותחים שגרירויות בעיר מודיעין. זהו צעד נוסף בפיתוחה של העיר, ובהקמת מקומות בילוי ומסעדות נוספים. לפני כשנתיים וקצת נפתחה במרכז עינב מסעדת רוזה - מותג ירושלמי מוכר במיוחד שמככב בעיר הבירה כבר שנים. בערבי שלישי יש ליין יווני קבוע, אליו מגיעים מכלל רחבי הארץ ולעיתים רוזה עורכת כל מיני פסטיבלים קטנים בנושאים שונים. נכחתי בעבר בפסטיבל קובה מוצלח מאוד שהיה במסעדה ואפילו ראש העיר הוא אורח של קבע. רוזה מאוד חמימה וביתית וברגע שאתה פותח את הדלת אתה מבין שהגעת למשפחה - שלל מנות ילדים גדולות ומגוונות המכילות את הדברים הפשוטים שילדים אוהבים, ללא התחכמויות מיותרות - פסטה, שניצלונים, המבורגר וצ'יפס - הילדים יהיו מבסוטים עד הגג וההורים בהתאם. התפריט עבור הקהל הבוגר יותר עשיר מאוד ותמיד יהיה ניתן למצוא בו משהו שנרצה ונזדהה איתו. המטבח עשיר ומאוד ארצישראלי והבר לא פחות.

רוזה את אהובה שלי
ברוזה תוכלו לבחור שלל מנות מהטאבון ויש גם סלטים מעולים, פסטות בשלל סוגים ומנות פתיחה מרשימות. את הארוחה שלנו התחלנו עם סלט עגבניות שרי צבעוניות עם צנונית, בצל סגול, תערובת פיצוחים מהשוק, עלי בזיליקום, קרעי ג'בטה מתובלים בויניגרט זעתר וירוקים - מנה צבעונית ומרעננת מאוד. בכל ביס מתנפצות העגבניות הטריות בפה - סלט קליל ואביבי שיכול להשתלב לצד כל מנה אחרת ולהרים לה. מנת פתיחה נוספת שפשוט אל תעיזו לפספס היא הבאן אסאדו עגל - לחמניה מאודה עם אסאדו בבישול ארוך ואיולי צ'יפוטלה. נתחיל מזה שמיישנים את האסאדו ונותנים לו לילה שלם בתנור, ונמשיך בכך שזו הבאן הטובה ביותר שטעמתי, עם טריות וטעמים עסיסיים שיצרו תענוג צרוף. במקרה של המנה הזאת, כל ביס היה גדול כי פחדתי שהילדים יבקשו לטעום ולא ישאר לי - מנה גאונית, טיפיקלית לרוח התקופה הקולינרית ועשויה ברמת גימור נהדרת. מנה מגניבה וטעימה לא פחות, קצת יותר שכיחה אך עדיין עם הגשה יפה וטעמים חדים וטריות בלתי מתפשרת, היא הקרפצ'יו בקר קלאסי - שמן זית, בלסמי מצומצם, תערובת פיצוחים מקורמלים ירוקים ושום קונפי. הפיצוחים בהחלט הוסיפו וגם קיבלנו ברוסקטות קטנות ונחמדות. המזלג בצע את הדרך באמצע הצלחת והעמיס מספר יחידות קרפצ'יו על הלחם הפריך - איזה כיף, פשוט תענוג של אוכל וכל מנה לא נופלת מקודמותיה - דבר שרק גורם לצפות למנות העיקריות.

פינוק זה העיקר
כשקיבלנו את המנות העיקריות ממש התרגשנו. המנות הבשריות היו עסיסיות מאוד, מדהימות ביופיין ומאוד מיוחדות - אחת מהן היא ה"סטייק אנד אג" - נתחי סינטה פרוסים דק צרובים על הפלנצ'ה, ביצת עין ברוטב יין אדום וקרעי תפוח אדמה מתובלים. הסינטה הייתה מדיום אבל למי שזה קצת אדום יש פתרון מבריק - המנה מוגשת לצד אבן רותחת עליה אפשר להניח את נתחי הסינטה להמשך צלייה, אך במקרה שלנו כלל לא היה צורך. השילוב עם הביצה היה נדיר והזכיר לי ארוחות צהריים דרום אמריקאיות - מנה שאסור לפספס. המנה הנוספת הייתה פילה בקר 250 גרם על ניוקי תפוח אדמה, פטריות צלויות, תרד ורוטב יין אדום. במילה אחת – וואו. במילים נוספות אתם חייבים להבין שאלו הסטנדרטים של המקום - אין התפשרויות פה, כל מנה היא פשוט בול וגורמת לך להישאר מופתע ממה שאכלת. כמה פשוט ועם זאת טעים, טרי ועם צילחות שגורם לעיניים ולחשבון האינסטגרם לעבוד מהר. לקינוח קיבלנו את הגלידת וניל הירושלמית הנהדרת לצד טחינה, חלבה, וקראנץ' מעל - קינוח שממש כיף לחלוק בו, בעיקר כמשפחה ושהשאיר אותנו עם טעם מתוק בפה. אני חייב לציין שהשירות היה מקצועי והמנות הגיעו במהירות כזו שהילדים לא הספיקו לשאול היכן האוכל?

רוזה היא משפחה ומשפחה היא רוזה - אני חושב שזה די ממצה את המסעדה הזו. אך גם בערבים לדייטים ליליים או לסתם פינוק זוגי אחרי ששריינתם בייביסיטר, אין ספק שרוזה תוכל לתת לכם את המענה הנדרש. גם עסקיות צהריים משתלמות בין 12:00-17:00 וליין יווני, חייב להצטרף לרשימת הטו דו ליסט שלכם. יאללה תהנו.

 אווירה משפחתית שתמיד מתאימה. קרפצ'יו במסעדת רוזה מודיעין (צילום: באדיבות המקום)

חשבון בבקשה

סלט עגבניות שרי - 44 שקלים
קרפצ'יו בקר - 52 שקלים
באן אסאדו - 48 שקלים
סטיק אנד אג- 102 שקלים
פילה בקר - 135 שקלים
גלידה ירושלמית - 38 שקלים
סה"כ - 419 שקלים למשפחה שמחה, שתזכור את הביקור ותחזור לכאן שוב ושוב.

רוזה, שד' המלאכות 222, מודיעין והסביבה, 053-4277583

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
רוזה במודיעין והסביבה
הזמנת שולחן
053-4277583

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
יש אהבה לכולם: פדריק עם טעמים לוהטים
מנות עסקיות בפורטופינו, מודיעין (צילום: באדיבות המקום)
מיקס בשרים בוילה מארה בת ים (צילום: עידן גור)
רביולי בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור)
סטייק בשר במסעדת בית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום)
דג סביצ'ה בורי במסעדת בלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי)
 קווין בי בפיצה פבריקה רחובות (צלם: עידן גור)
מגש סלטים בדארנא (צילום: באדיבות המקום)
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא