נגישות
נגישות

קפה קפה: ארוחת בוקר ששווה לספר עליה

אין כמו לפתוח את היום עם ארוחת בוקר טובה וקלילה שתבטיח את האנרגיות הנכונות. האם הצלחנו למצוא ארוחת בוקר איכותית במסעדה של רשת גדולה? כל הפרטים בכתבה הבאה

ארוחות בוקר המסעדות של rest
נעם פרל
תאריך פרסום: 07/11/2018, 8:52
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

 הארוחה החשובה ביום. ארוחת בוקר בקפה קפה (צילום: באדיבות המקום)

יש משהו מאוד מאיים ברשתות. בעיקר כי קל להרגיש כאילו מדובר באוכל תעשייתי, לא אישי. אם יש מילה ששובה אותנו פעם אחר פעם בעיינים עצומות היא המילה "בוטיק". אין ספק שהגעתי לארוחת הבוקר בסניף "קפה קפה" - יגאל אלון, עם מעט חששות בדיוק מאותם הדברים שפירטתי מעל. אבל תקשיבו טוב, אין מה לפחד מארוחת בוקר ברשת. יעידו על כך הצלחות שלא הצלחנו לסיים מרוב ששבענו וחבל שכך.

את בוקר יום שישי שלנו פתחנו בבית הקפה "קפה קפה". התיישבנו בשולחן באיזור הספרייה - איזור נינוח המשדר ביתיות ובעיקר המון נועם. התחלנו את הארוחה במנת מוזלי ומיץ גזר סחוט טבעי במקום. במוזלי אגב, לא מעט פעמים קל ליפול. האסתטיקה של המנה יכולה בהרבה מקרים לבוא על חשבון הכמות או הנוחות. אך כאן, מדובר היה במנה מאוד יפה וכן, לא פחות אסתטית. רק שימו לב - כל הדקדקניים, שמנת המוזלי הגיעה בליווי דבש ולא סילאן תמרים כפי שכתוב בתפריט. לנו הייתה זו דווקא הפתעה נעימה.

הגיע הזמן לאכול
ארוחת בוקר קלאסית היא משהו שאפשר למצוא בכל בית קפה ואנחנו בחרנו לחלוק את הארוחה שלנו ובנוסף להזמין שקשוקה ים תיכונית. הארוחה כללה ביצה עשויה לבחירה, סלט קצוץ, לחם, מטבלים וכוס אמריקנו. אין ספק שהושקעה מחשבה על כל מטבל שנכנס לצלחת ועל דרך ההגשה. ממרח האבוקדו וסלט הביצים חוסלו תוך דקות (זה אולי המקום לבקש סליחה מבעלי שלא הספיק אפילו לטעום - כפיצוי השארתי לו את סלט הטונה, שיתפנק). הסלט הקצוץ תובל כראוי וגם החביתה שהכילה פטריות ועשבי תיבול הגיעה חמה ועשויה היטב. הפתעת הארוחה הייתה השקשוקה. התיאוריה שלי היא שקשה מאוד להכין שקשוקה מצויינת ויוצאת דופן, שהרי מדובר במרכיבים מאוד בסיסיים ואם נודה על האמת לא תמיד משקיעים ברוטב העגבניות כמו שצריך. השקשוקה הגיעה עם חצילים, גבינת פטה וזיתים וכן, היא לחלוטין עברה את מבחן השקשוקה שהגיעה עם סלט קצוץ מרענן ועם לחמנייה חמה שספגה את הניגוב בצורה מושלמת.
 צבעים וריחות של בוקר. שקשוקה בקפה קפה (צילום: באדיבות המקום)

אחרי ארוחה גדולה בבוקר קצת קשה להתפנק עם מתוקים, אנחנו נשבעים שרצינו בכל מאודינו, אבל מפאת מקום בבטן זה פשוט לא התאפשר. פתרון נהדר למצוקתנו היה למרוח את ריבת התותים שהוגשה כחלק מארוחת הבוקר על הלחמנייה החמה שהזכירה לנו שלפעמים לא צריך להשתגע ולהגזים. לחם עם ריבה זה בדיוק מה שהיה חסר לנו על מנת לסיים את ארוחת הבוקר שאחריה, באמת שאין ספק שהיא החשובה ביותר ביום.

חשבון בבקשה:
מנת מוזלי - 29 שקלים
ארוחת בוקר ליחיד - 59 שקלים
שקשוקה ים תיכונית - 54 שקלים
אמריקנו - היה כלול בארוחה
מיץ גזר - היה כלול בארוחה

קפה קפה, יגאל אלון 53, יד אליהו, תל אביב, 053-7104547

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
קפה קפה בתל אביב
053-7104547

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
החורף כאן: מתכון לקרמבו אמיתי
אריא מציגה: מזרח תיכון חדש
טשקנט: מנפלאות המטבח האוזבקי
רוזה מציגה: אש ותימרות עשן
אמנות הדגים: מסעדת 4SEA בהרצליה פותחת קיץ
בציר 66: הגרסה הצרפתית והכשרה בגליל
פאפי צ'ולו: פיצרייה ואווירה במרכז תל אביב
מסעדת AKLATY חיפה: בואו לאכול איתי בכרמל
בראסרי עין כרם – הבילוי המושלם
פיאנו פיאנו - המנגינה האיטלקית הגיעה לנמל תל אביב
בוקר בקפה גרג (צילום: באדיבות המקום)
ארוחות בוקר בתל אביב – הטעמים שיובילו את 2022