נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

אי שם בראש ההר שוכנת מסעדת בשרים מדהימה, שמה ביף בהר וכשמה כן היא, מגישה את מנות הבקר המובחר של הצפון בראש הר עם נוף מופלא להרי הגליל מערבי.

להזמנת שולחן בביף בהר 
המסעדות הכשרות הטובות בארץ
זה פישי: מסעדות הדגים הטובות בארץ
10 מסעדות מומלצות לארוחה עם הילדים

לביף בהר הגענו אחרי יום טיול. התחלנו בחוף אכזיב שדעתי הוא החוף היפה בישראל: בתולי, שקט, נקי, מסודר ובטוח. משם המשכנו לטיול רינג'רים במושב יערה, הטיול מתחיל ברכס פארק גורן ומתפתל בין עצים עתיקים, תוך שנגלה נופם המדהים של מבצר המונפורט ונחל כזיב, ועובר דרך פינות גן עדן נסתרות וירוקות. סיימנו את הטיול רעבים לבשר, ובהמלצת המדריכים המקומיים הגענו לביף בהר.
המסעדה ממוקמת בתוך מושב יערה בבית עץ יפהיפה ומושקע ובו כ 120 מקומות לסועדים. המלצרית הבחינה מיד שהגענו ממסלול אתגרי ביום קיצי וחם, ובין הרף הביאה בקבוק מים קרים וכוסות לשולחן, לפעמים תשומת הלב הקטנה והשרות הם שעושים את ההבדל, ובביף בהר הצטיינו בכך לאורך כל שלבי הארוחה.

נתח בשר במסעדת ביף בהר (צילום: באדיבות המקום) סלטים רעננים ובשר מצוין. נתח בביף בהר (צילום: באדיבות המקום)

את הארוחה פתחנו בהיצע הרחב של מגוון הסלטים של ביף בהר, חיש מהר זרמו לשולחננו 10 סוגי סלטים שונים, האחד על בסיס ירקות טריים, השני סלט סלק מצוין, ועמם סלט עגבניות חריף, סלט כרוב, טחינה, פלפלים קלויים, סלט טורקי, סלט בורגול עם עדשים רענן ועוד. לצד הסלטים הוגש לחם חם שהשלים היטב את ההנאה. יחד עם הסלטים הזמנו נקניקיות מרגז שבתפריט המקום נכתב שהם מעט חריפות ולצידן עמבט"ח. מובן ששאלנו מהו עמבט"ח, וקיבלנו את התשובה שזהו רוטב מיוחד של המקום שהוא שילוב של עמבה וטחינה. מה נאמר , אכן שילוב מאוזן ומעולה של רוטב - העמבה איננה משתלטת ואפילו ניתן לומר שהיא רכה ונעימה יותר, שילוב חדש עבורנו שבהחלט ננסה בעתיד בבית.

למנות עיקריות הזמנו את מדליוני הפילה בקר, את מדליוני הפילה מכינים בגריל מנתח בקר צעיר שגדל בגליל. מעבר לעובדה שלדעתנו מדובר במנה שצריכה לככב כדגל, זוהי מנה שחובה לשלב בכל ארוחה של חובבי בשר. היא כוללת שלושה מדליונים שטופלו היטב והגיעו עסיסיים ומדויקים במידת העשייה שלהם. מנה עיקרית נוספת היתה אסאדו שהוכן בבישול ארוך והוגש ביחד עם לחם מהמדורה ואיולי פלפלים חריפים וסלט פיקנטי. גם כאן פגשנו בשר איכותי במיוחד, בשילוב מעט חריפות ורטבים מעניינים שנעשים במקום.

מסעדת ביף בהר (צילום: באדיבות המקום) אווירה נעימה ושירות קשוב. ביף בהר (צילום: באדיבות המקום)

לאחר שסיימנו את הבשרים היה לנו יותר מברור למה שמו של המקום הוא ביף בהר - המקום בהחלט מתמחה בבשרים, לאורך כל השרשרת - מבחירת הנתחים הנכונים, דרך העשייה שלהם, שילוב הרטבים, הצילחות וההגשה לשולחן, מדגישים כי מדובר באחד המקומות הטובים בצפון בתחום הבשרים. למרות שרצינו לצאת עם טעמי הבשר על לשוננו ובבטננו היה לנו קשה לסרב לקינוח השוקולדי. מעטות הן מסעדות הבשרים אשר בהם הקינוחים גם הם שמיימים (וכאן המקום לציין שביף בהר הינה מסעדה כשרה). הזמנו קינוח שנקרא שחיתות שוקולד ובו כל טוב העולם השוקולדי: מוס דחוס של שוקולד, עליו שוקולד נוזלי איכותי עם וופל, שברי עוגיות שוקולדיות וביסקוויט מתוק-מלוח - קינוח מרשים מאוד וגם טעים מאוד שהיה הפתעה נעימה לסגירת הארוחה.

נסכם ונאמר שביף בהר הוא מקום מצוין לשלב בתכנון הטיול הקרוב שלכם לסוף הקיץ או לחגים. קל לשלב טיול רינג'רים, טיול באכזיב, לראש הנקרה, לפארק גורן, מערת קשת ו/או אטרקציות נוספות, וכאשר הבטן והראש נותנים את אותותיהם – זה הזמן להגיע לביף בהר וליהנות מבשרים, סלטים וקינוח אחד שכולם יזכרו. צאו ותיהנו מהגליל המערבי ושמורות הטבע שבו, ונצלו את ההזדמנות לארוחה טובה על הדרך.

חשבון בבקשה:
פלטת סלטים גדולה – 10 סוגי סלטים + לחם – 32 שקלים לסועד
נקניקיות מרגז, מעט חריפות לצד עמבט"ח – 43 שקלים
מדליוני פילה בקר, מנתח שגדל בגליל – 140 שקלים
אסאדו עסיסי , 300 דרם על לחם מדורה ואיולי פלפלים קלוים - 110 שקלים
קינוח שחיתות שוקולד – 46 שקלים
סה"כ -  403 שקלים לארוחת בשרים זוגית מלאה , ויום טיול מקסים ורומנטי בגליל המערבי. שווה.

ביף בהר - מושב יערה, הגליל המערבי  053-9369316

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
הנמל 24 חיפה (צילום: באדיבות המקום)
ברוסטקה ב-HFA (צילום: באדיבות המקום)
מסעדת גולדן קורל מול הים (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה על הים במסעדת אבו כריסטו עכו (צילום: באדיבות המקום)
דג קרודו במסעדת רפאלו חיפה (צילום: באדיבות המקום)
פיצות בביגה פסטה בר קיסריה (צלם: גלעד הר שלג)
מרתף היין העתיק בזכרון יעקב (צילום: באדיבות המקום)
פלטת סלטים במסעדת רותס (צילום: באדיבות המקום)
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי