נגישות
נגישות

פסטה בקיסריה: בסניף החדש של ביגה כבר ביקרתם?

רשת המסעדות המפורסמת מתרחבת לקיסריה, ולוקחת צעד קדימה עם תפריט עשיר שמתאים לכולם, סקשן של פסטות לכל המשפחה ואווירה קלילה ונעימה לכל שעה ביום. הלכנו לבדוק

מסעדות בצפון המסעדות של rest
שי ירון
תאריך פרסום: 30/04/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ביגה פסטה בר קיסריה (צלם: גלעד הר שלג) האיכות מורגשת בכל פינה. ביגה פסטה בר קיסריה (צלם: גלעד הר שלג)

לא סתם הסיסמא של ביגה היא "כמו ללחוץ את היד לאופה". רשת בתי הקפה הידועה שמה לעצמה את האיכות והטריות בעדיפות עליונה, החל מהעיצוב הביתי ועד מגוון המאפים והלחמים - הכול משדר פרשיות באווירה מעוררת תיאבון. לאחרונה החליטה הרשת להתרחב לעוד לוקיישן אסטרטגי עם אנרגיות מרעננות, והקימה סניף חדש בקיסריה - ביגה פסטה בר.

פסטה באווירה רגועה 
בביגה קיסריה הגדילו לעשות ויצרו מודל משודרג של פסטה בר על טהרת המטבח האיטלקי. פיצות וקלצונה מהתנור, פסטות ורביולי בשלל רטבים עם סיום של קפה משובח וקינוח. לצד בית הקפה, ישנה גם מעדנייה לאלו הרוצים לקחת ולהתפנק בבית עם מאפים, ממרחים, פסטות ועוד פיתויים טעימים.

הפסטה בר ממוקמת בלב אזור תעשיית ההיי טק בקיסריה. וכמו הישוב עצמו שידוע באיכות החיים, הסדר והניקיון שבו - ככה גם הפסטה בר החדש שמתאים את עצמו לסביבה באווירה השקטה והפסטורלית של אזור התעשייה בקיסריה, ומאפשר את השילוב של ארוחה ובית קפה גם לעובדי האזור. המקום מתאים לקביעת פגישות עבודה, כמו גם למשפחות וקבוצות שמחפשות להגיע למקום איכותי עם קונספט חדשני באווירה רגועה ונעימה.

פסטה בביגה פסטה בר קיסריה (צלם: גלעד הר שלג) לא רק קפה ומאפה. פסטה בביגה פסטה בר קיסריה (צלם: גלעד הר שלג)

ארוחה עשירה ומתוקה
הגענו לפסטה בר בשעת בוקר מאוחרת ופתחנו בקפה ומאפה נהדרים - המאפה נעשה במקום וקל היה להבחין במרקם הנימוח שמבדיל אותו היטב מכזה שמגיע ממאפיה תעשייתית. לשלב הבא הזמנו פיצה בשם  א לה רומנה עם ארטישוק עם שילוב גבינות מעשיר של פרמז'ן, מוצרלה וגבינת עמק - פיצה מעולה עם ניחוח עדין ונהדר של כמהין. סיכמנו שבפעם הבאה נביא איתנו את הילדים לאכול את הפיצה - לגמרי מגיע להם להיות חלק מהחגיגה. בנוסף הזמנו את הסלט של חן - אחת מבעלות המקום, שגם אחראית על המתכון הנהדר הזה של סלט עשיר ומלא כל טוב - ירקות טריים, חמוציות, בטטה אנטיפסטי, גבינת עיזים מטוגנת בפירורי לחם מתובל בשמן זית לימון וסילאן – סלט מאוזן מאוד מבחינת טעמים, משביע  ובמחיר הגון.

במקום גם אפשרויות בחירה מגוונות עבור טבעונים, וכן תוספות של צ'יה וספירולינה לטובת אלו הרוצים להעשיר את האוכל בסיבים תזונתיים וחלבונים. בגזרת הקינוחים, יש לנו המלצה חמה על מאפה כנאפה עשוי משערות קדאיף וגבינה לוהטת בפנים - קינוח מתוק ומשובח שהיווה סיומת ראויה לשמה לביקור בביגה קיסריה.

סלט עדשים ושקדים בביגה פסטה בר קיסריה (צלם: גלעד הר שלג) צלחת צבעונית מכל טוב. סלט עדשים ושקדים בביגה פסטה בר קיסריה (צלם: גלעד הר שלג)

אווירה נהדרת בפסטה בר
לסיכום, העיצוב החמים במקום מזמין לשבת עם קפה ומאפה טרי או לאכול סלט ופסטה עם חברים טובים. לאחרונה, שעות הפתיחה התרחבו גם לשעות הערב לטובת משפחות וכל מי שמתחשק לו על רביולי גבינות עשיר בכל שעה ביום. אם אתם מחפשים מקום מצוין שמשלב טריות של מוצרים, אווירה נהדרת ותפריט שמתאים לכולם - נסו את ביגה החדשה ולא תתאכזבו.

ביגה פסטה בר - BIGA - חלמיש 12, קיסריה, 053-9415025

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
הנמל 24 חיפה (צילום: באדיבות המקום)
ברוסטקה ב-HFA (צילום: באדיבות המקום)
מסעדת גולדן קורל מול הים (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה על הים במסעדת אבו כריסטו עכו (צילום: באדיבות המקום)
דג קרודו במסעדת רפאלו חיפה (צילום: באדיבות המקום)
מרתף היין העתיק בזכרון יעקב (צילום: באדיבות המקום)
פלטת סלטים במסעדת רותס (צילום: באדיבות המקום)
נתחי בשר במסעדת דוניאזאד (צילום: באדיבות המקום)
כוכב הצפון - מסעדת NICE TO MEAT היא קרנבל קולינרי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי