נגישות
נגישות

מייקס פלייס תל אביב: מסביב לעולם בבר אחד

הבר הוותיק מציע בסניף הארבעה המבורגרים עסייסים ומנות נוספות בהשראת מדינות שונות, כמו המבורגר ברזיליאי, טאקו מקסיקני או קריספי צ'יקן אוסטרלי - כל מה שנותר לכם זה רק לבחור ולהתמסר לאווירה השמחה

מסעדות בתל אביב המסעדות של rest
ניר מאולבוגט
תאריך פרסום: 01/07/2018, 11:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

רחוב הארבעה בתל אביב ידוע כאחד הרחובות הקולינריים של העיר ובאמת שניתן למצוא בו הכל. הוא גם הקו המפריד בין מתחם שרונה לקניון ה-TLV החדש של תל אביב וחיי הלילה שבו שונים מאוד מאותם אנשים מעונבים המסתובבים בו בשעות הבוקר. מזה 4 וחצי שנים עומד בגאון סניף של רשת "מייקס פלייס" בניצוחו של ג'ואי האלמותי שכבר נמצא במייקס פלייס למעלה מ-20 שנה, הסניף כשר עם תעודה וניתן לשבת בו בפנים או בחוץ - בכל מקרה, האווירה תהא מובטחת.

מייקס פלייס תל אביב - לכל הפרטים
איפה אוכלים ברחוב הארבעה?
מסעדות בשר מומלצות בתל אביב

המייקס פלייס מארח המוני תיירים, לצד בליינים מכל הסוגים ובימים של מונדיאל ניתן גם לבלות לצד אוהדים ממספר מדינות ואפילו שגרירת פנמה שחזתה בהיסטוריה מצד הנבחרת שלה במייקס פלייס. לרגל המונדיאל ישנם המון מבצעים באפליקציה ובמקום עצמו וליין חדש וטעים של מגוון המבורגרים המייצגים מדינות שונות. יש גם כמובן עסקיות צהריים נהדרות ומשתלמות לכל כיס ובין 15:00 ל-19:00 יש גם HAPPY HOUR מטורף של 1 פלוס 1 על הבירות הנהדרות.

טאקו גרנדה של מייקס פלייס (צילום: באדיבות המקום)עשה זאת בעצמך. טאקו גרנדה של מייקס פלייס (צילום: באדיבות המקום)

אז כשפולין וקולומביה עלו למגרש, אנחנו עלינו על שני שרפרפי עץ ושולחן דק והתחלנו 90 דקות סוערות של אוכל טוב, שתייה נהדרת, שרות מעולה ואווירה קסומה והנה נשרקת שריקת הפתיחה:

מחצית ראשונה

אז התחלנו את הערב עם הפינה המכסיקנית וקיבלנו את מנת הטאקו הנהדרת עם צ'ילי קון קרנה בצד, גוואקמולי, שמנת חמוצה צמחית וקצת חריף וגם עגבניות טריות וחסה וכל שצריך לעשות הוא להרכיב לך את הטאקו- אני מאוד אוהב לאכול עם הידיים כי לדעתי זה הכי כיף ואכן כך היה- הטריות של המנה לצד הספייסיות לא השאירו מקום לספק- מנת פתיחה נהדרת, טעימה ופרשית שבהחלט פתחה לנו את התיאבון.

כשסיימנו את המנה, ניגש אלינו ג'ואי החביב עם תפריט המונדיאל שממנו המנות הנבחרות ביותר יאומצו אל התפריט הרגיל של המקום והמליץ לנו על שתי מדינות עיקריות - ברזיל ואוסטרליה. אז למרות שהן לא משחקות אחת כנגד השנייה במונדיאל, החלטנו לאמץ את בקשתו וההחלטה התבררה כמוצלחת מאוד.

בפינה הברזילאית: ויטוריה אננס בורגר - המבורגר 200 גרם מדיום נהדר בכיסוי של אננס מקורמל בתיבול פיקנטי, כוסברה ובזליקום, חסה, עגבנייה ובצל סגול. אחד ההמבורגרים הפשוטים והטעימים שאכלתי, האיזון בין האננס לכוסברה הוא פשוט גאוני. טרפנו את ההמבורגר בדיוק כמו שנבחרת ברזיל טורפת את המגרש ומיד עברנו ליבשת אחרת.

המבורגר של מייקס פלייס (צילום: באדיבות המקום)איזון גאוני שכיף לטרוף. המבורגר ויטוריה של מייקס פלייס (צילום: באדיבות המקום)

מחצית שנייה

הגענו אל הפינה האוסטרלית ושם הייתה מנה אוסטרלית טיפוסית המכונה: אוז ירו קריספי צ'יקן סנדוויץ'- שניצל חזה עוף ענק ופריך במיוחד המוגש מעל מיונז וחסה טרייב בכיסוי צ'יפוטלה חרפרפה ובצל סגול בלחמניית שומשום- כריך קראחניסטי לגמריי וכל ביס ממנו תענוג צרוף. השניצל היה חם מאוד ורוטב הצ'יפוטלה מעליו שידרג אותו ואת החריפות שלו ועשה אותו לכריך נהדר שבהחלט שווה להזמין לצד הבירה. המנה כמובן הגיעה בליווי הום פרייז מעולה ונהננו מכל ביס. כדי לשדרג עוד יותר הזמנו קוקטייל מאי טאי נהדר המורכב מרום, אמרטו, טריפל סק, סאוור, מיץ אננס וגרנדין מה שהגדיל את החגיגה על הגלובוס הקולינרי של המייקס פלייס.

אסכם ואומר שהמייקס פלייס בהחלט מעניקה חוויה בלתי נשכחת ואתה כסועד מקבל את כל החבילה המורכבת משירות,מזון ואווירה ברמה גבוהה, כמו כן כל הבשר מוכן במקום והטריות היא אחד הדברים המוקפדים במקום. המנות נהדרות וניתן לגוון במגוון כריכים שמיימים שבהחלט מעיפים- גם הבר עשיר מאוד בקוקטיילים ובירות חובקי עולם כך שאין מצב לצאת מכאן רעב.

קריספי צ'יקן של מייקס פלייס (צילום: באדיבות המקום)ד"ש מאוסטרליה. קריספי צ'יקן של מייקס פלייס (צילום: באדיבות המקום)

חשבון בבקשה:
ויטוריה בורגר- 72 שקלים
צ'יקן סנדוויץ- 72 שקלים
טאקוס צ'ילי קון קרנה- 58 שקלים
מאי טאי- 42 שקלים
סה"כ: 234 שקלים לזוג חובבי ספורט מושבעים ושבעים.

מייקס פלייס, רחוב הארבעה 14, תל אביב. 053-9381534
להזמנת שולחן במייקס פלייס הארבעה

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
יש אהבה לכולם: פדריק עם טעמים לוהטים
מנות עסקיות בפורטופינו, מודיעין (צילום: באדיבות המקום)
מיקס בשרים בוילה מארה בת ים (צילום: עידן גור)
רביולי בנאפולי הקטנה תל אביב (צילום: עידן גור)
סטייק בשר במסעדת בית הסטייק נשר (צילום: באדיבות המקום)
דג סביצ'ה בורי במסעדת בלו הול ירושלים (צלם: דרור ורשבסקי)
 קווין בי בפיצה פבריקה רחובות (צלם: עידן גור)
מגש סלטים בדארנא (צילום: באדיבות המקום)
דרבי בר דגים: מסעדת הבית של חובבי הז'אנר
בוצ'רי דה ברילוצ'ה - עיירה ארגנטינאית בלב תל אביב
בית ויס התחדש: ברוכה הבאה פוזיטינו
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?