נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

המאכל שעבר את המהפך הגדול ביותר בשנים האחרונות בישראל הוא ההמבורגר. תחילה הוגש במסעדות מזון מהיר והיה המנה הבשרית הזולה ביותר במסעדות ובתי קפה. בהמשך הפך ההמבורגר לספינת דגל של רשתות המבססות עצמן סביב המבורגר איכותי, טרי, עם תיבול ושיטת הכנה מיוחדת. סביב ההמבורגר מתפתח פולקלור שלם הכולל קבוצות פייסבוק, דיונים ולכל אחד ההמבורגר המועדף והסודי שלו, ממש תרבות הדומה לתרבות החומוס המוכרת במחוזותינו.

BP נתניה - לכל הפרטים
מסעדות נוספות בנתניה
7 המלצות טעימות למסעדות בהוד השרון
קרוב לבית: מסעדות מומלצות בכפר סבא

BP נתניה (צילום: באדיבות המקום)מהידועים באזור. המבורגר של BP (צילום: באדיבות המקום)

תושבי חיפה והקריות מכירים היטב את מסעדת BP   (משמעות השם היא בורגר פלוס ולא חברת הגז הבריטית) כמסעדת ההמבורגרים המקומית הטובה באזור, אשר נוסדה על ידי קובי כהן, החלה את דרכה כבר לפני כמעט 15 שנה ועם השנים הפכה גם לכשרה. 
לאחרונה התרחבה הרשת ונפתח סניף נתניה במיקום אידיאלי ומנצח, על כביש החוף לכיוון דרום, במתחם שנפתח בצמוד לתחנת דלק פז ובו חניה רחבה ונגישות נוחה. את המקום פתחו שי, עדן ודן אשר עבדו שנים רבות בסניף חיפה והחליטו לפרוש כנפיים. מיד כשנכנסים רואים את ההשקעה בפרטים: המקצוענות של הצוות והבעלים -  החל מהמטבח הפתוח אשר נבנה ועוצב לאור למידה ונסיון של שנים, דרך הכלים וצורת ההגשה והגישה ללקוחות.  למרות שהסניף ממוקם על כביש ראשי ויש אפשרות לאיסוף אוכל ( take away – diner concept )  המקום מזמין מאוד לישיבה בזכות אותו מטבח פתוח, הריחות והאירוח המקצועי של הצוות. התפריט רחב ומכיל מגוון גדול אשר יתן מענה גם לצמחונים, חובבי סלטים , חובבי כריכים ועוד.  כמובן שההמבורגר הוא מנת הדגל וגם המנה שבעיקר בגללה שווה לעצור ב BP.

bp נתניה 0צילום: באדיבות המקום)בשרים איכותיים. "גם וגם" של BP נתניה (צילום: באדיבות המקום)

הגענו ל BP בערב של אמצע השבוע.  הינו בסיומו של יום ארוך מלא  בפגישות עם לקוחות, מכיוון שלוחות הזמנים היו לחוצים, אני ואלירן המהנדס שאיתי אכלנו רק בוקר בקטנה והגענו רעבים מאוד ל BP. למנות ראשונות החלטנו לקחת מנה אחת בשרית ואחת צמחונית:  מנת פטריות פורטבלו ויקיטורי חזה אווז. מנת הפורטבלו היתה בהחלט הפתעה - פטריה גדולה אשר מטוגנת בטמפורה ועליה זילוף של רוטב ברביקיו (כשר כמובן) וטחינה - מנה מרעננת ומעולה לפתיחת ארוחה. לצידה הזמנו יקיטורי חזה אווז - שלושה שיפודי 50 גרם, ברוטב מתקתק של סילן ושום ולצידם ריבת בצל. גם כאן היתה הצלחה מדויקת שכן השומניות של חזה האווז לצד הרוטב המתקתק יוצרים שילוב מנצח של מנה וטעמים נהדרים לפתיחת ארוחה.

כדי לנקות את הטעמים הזמין אלירן קוקטייל של קמפרי שנעשה מולנו (אני שימשתי כנהג תורן) -  קוקטיל מרענן בשילוב חמוציות ששכנע אותי להבטיח לעצמי כי בפעם הבאה נבחר נהג תורן אחר. כרגיל, עם האוכל בא התיאבון וכבר היינו מוכנים למנות העיקריות. כאן לא היה ספק שאחת המנות חייבת להיות ההמבורגר המוביל של המקום: המבורגר דן אשר קרוי על שם השף של המקום. כ- 220 גרם של בשר איכותי אשר נטחן במקום, כל יום טרי, בתוספת ריבת בצל, אבוקדו, ביצת עין ומיונז ביתי שנעשה במקום. בנקודה הזו אנחנו חוזרים לעניין מיקומו החדש של ההמבורגר בקדמת הבמה בישראל - המבורגר משובח העשוי מבשר איכותי עם תוספות איכותיות אשר יוצרים מנה ברמה גבוהה מאוד, המשלבת טעמים וסגנונות יחודיים. בהחלט מנה אשר שווה לנסוע בשבילה במיוחד לחוויה מצוינת של המבורגר.

שותפי לארוחה הזמין שיפודי גם וגם -  שלושה שיפודי אנטריקוט מובחר ושלושה שיפודי פרגית צלוים על הגריל ברוטב אסיאתי. אלירן נהנה עד מאוד מהמנה ולמרות שאני הייתי מרוכז בהמבורגר החלומי  - הסכמנו בהחלט שמדובר בבשרים מצוינים ואיכותיים.
לקינוח סיימנו במלבי עם ראס אל חנות ובהרט - סיומת ראויה לארוחה אשר הזכירה לאלירן מאכלים שסבתו הכינה על בסיס מתכונים אשר הביאה איתה ממרוקו, קינוח שמשלב חדשנות ושילובים נהדרים עם מסורת ודיוק.
מנה מנצחת – ההמבורגר של דן, בגלל המקוריות, איכות הבשר, המיונז הביתי וביצת העין המדויקת שעליו. מנה אשר בשבילה שווה להיכנס לאוטו ולנסוע לנתניה ל BP.

חשבון בבקשה

חטיף פורטבלו קראנץ' – 29 שקלים
יקיטורי חזה אווז – 49 שקלים 
ההמבורגר של דן – 71 שקלים
גם וגם – 3 שיפודי אנטריקוט ו 3 שיפודי פרגית – 99 שקלים 
מלבי בזילוף סירופ בהרט, הל ומי זהר – 24 שקלים
קמפרי – 30 שקלים
סה"כ : 272 שקלים

BP נתניה - תחנת פז, מחלף נתניה, 053-9414781

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
הנמל 24 חיפה (צילום: באדיבות המקום)
ברוסטקה ב-HFA (צילום: באדיבות המקום)
מסעדת גולדן קורל מול הים (צילום: באדיבות המקום)
ארוחה על הים במסעדת אבו כריסטו עכו (צילום: באדיבות המקום)
דג קרודו במסעדת רפאלו חיפה (צילום: באדיבות המקום)
פיצות בביגה פסטה בר קיסריה (צלם: גלעד הר שלג)
מרתף היין העתיק בזכרון יעקב (צילום: באדיבות המקום)
פלטת סלטים במסעדת רותס (צילום: באדיבות המקום)
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא