נגישות
נגישות

לא יוצאים מהעיר: מסעדות מומלצות בכפר סבא

ביסטרו עדכני בקניון, בר שנותן פייט אמיתי למסעדות העיר או מסעדת שוק שתיקח אתכם ליוון - כפר סבא מצליחה להפתיע ומציעה מקבץ של מסעדות מומלצות וכיפיות במיוחד

מסעדות במרכז חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 01/07/2018, 13:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

זה לא שחסר איפה לאכול בכפר סבא, אך רוב רובן של המסעדות הפועלות בה הן בסך הכול סניפים של רשתות ענק, שכבשו כל פינה טובה בעיר. ובכל זאת, עם קצת מאמץ, ניתן למצוא בכפר סבא גם מקומות אותנטיים עם אופי וייחוד משלהם. מגיעים לעיר בקרוב ומעוניינים לאכול באווירה מקומית אמיתית? קבלו את רשימת המסעדות הטובות ביותר בכפר סבא ושיהיה בתיאבון.

המוסדות הקולינרים של תל אביב
המסעדות הכשרות הטובות בארץ
קרוב לבית: מסעדות מומלצות בהוד השרון

Zoi

Zoi היא מסעדת שוק יוונית הפועלת במתחם חצר השוק. התפריט של Zoi כולל את כל הטוב של אזור הבלקן כשבין היתר מדובר על טרמה, אנשובי בשמן זית וחציל, דולמה ועוד הרבה הפתעות. כדאי לדעת שמדי יום שישי מגישים במקום בראנץ' יווני עשיר בין השעות 12:00-8:00, הכולל מגוון דגים מלוחים, סלטים טריים ומבחר מרהיב של מעדנים מהתפריט. טיפ של מקצוענים: התחילו וסיימו את הארוחה עם צ'ייסר של אוזו. כי למה לא בעצם?
אסור לפספס: סנדוויץ' שוק היא מנה אימתנית של חצי חלה הממולאת בקציצות דג ברוטב פיקנטי, גרגירי חומוס, פטרוזיליה וצזיקי או טחינה. מנה טעימה במיוחד, שהופכת את הצלחת והסכו"ם למיותרים לחלוטין.
Zoi, ויצמן 125, כפר סבא. טלפון: 053-9375265

אולדיס

זה נכון שהבטחנו שלא לכלול סניפים של רשתות ברשימה, אבל הואיל ומדובר נכון להיום על רשת המונה שני סניפים בלבד, הרשינו לעצמנו לבצע חריגה קטנה. אולדיס הוא פנקייק בר, שיגרום לכם לשכוח כל מה שחשבתם שידעתם על פנקייקים. התפריט של פנקייקס כולל שתי קטגוריות: פנקייקים מתוקים ופנקייקים מלוחים. בגזרה המתוקה תמצאו יצירות כמו פנקייק חלבה עם שוקולד לבן, נוטלה ומוקה, פנקייק בננה סניקרס ופנקייק לוטוס ובגזרת הפנקייקים המלוחים מככבות מנות כמו פנקייק מקסיקני (מוגש עם אבוקדו, ממרח פלפלים וסלט שעועית שחורה, ביצת עין, שמנת חמוצה ונגיעות צ'ילי חריף), פנקייק לבנוני (מוגש עם לאבנה, שמן זית וזעתר, סלט בורגול וביצת עין) ופנקייק אלפרדו (ברוטב שמנת פטריות וביתך עין). הסניף השני של אולדיס פועל ברעננה ולפי התחזיות שלנו, לא רחוק היום שבו הרשת תכבוש יעדים נוספים ברחבי הארץ. 
אסור לפספס: אולדיס היא מנת פנקייק הכוללת סלמון מעושן, גבינת שמנת, ביצת עין מוקרמת ופירורי אגוזים המוגשת עם סלט נבטים וגזר ברוטב אסיאתי. ללא ספק הפנקייק המפתיע ביותר שיצא לנו לפגוש. 
אולדיס, ויצמן 35, כפר סבא. טלפון: 053-7933669 
להזמנת שולחן באולדיס

אולדיז (צילום: באדיבות המקום)תשכחו מכל מה שחשבתם על פנקייקים. אולדיז (צילום: באדיבות המקום)

סטקיית הכפר

מסעדת סטקיית הכפר היא המסעדה הוותיקה ביותר ברשימה שלנו ולמעשה אחת מהוותיקות ביותר בעיר. היא נפתחה בשנת 1983 על ידי שמוליק אלחנתי ובשנים שחלפו מאז, מעט מאוד השתנה במקום וטוב שכך. בסטקיית הכפר מגישים מבחר עצום של סלטים, מרקים, ממולאים ומנות דגים וכן מגוון ענק של שיפודים ובשרים מבושלים. ולפני שתשאלו, נעדכן שהבוואריה עדיין מככבת בתפריט הקינוחים, בדיוק כמו לפני שלושה וחצי עשורים.
אסור לפספס: שניצל ממולא בפטריות ושמנת, שיחזיר אתכם תוך ביס וחצי לשנות ה-80 העליזות.
סטקיית הכפר, ויצמן 6, כפר סבא. טלפון: 053-9428641

קפה המדרחוב

בשנת 2010 הגיעה זהר גבאי למסקנה שעם כל הכבוד ללימודי המשפטים וראיית החשבון, העתיד שלה נמצא במקום אחר לגמרי. וכך באמצע שנות ה-20 לחייה, הקימה גבאי התל אביבית, בית קפה מקסים לתפארת כפר סבא. העיצוב המיוחד של המקום, שכולל שפע של פריטי וינטג' אקלקטיים, האווירה הביתית שגורמת לכל אחד להרגיש חלק מהמשפחה והמנות המצוינות של גבאי, הפכו תוך זמן קצר את קפה המדרחוב, לבית הקפה המצליח והאהוב ביותר בעיר. בית הקפה ממוקם בצמוד לקניון ערים ומהווה אבן שואבת למקומיים שמאסו ברשתות הקפה הגדולות, המחפשים בית קפה אותנטי וייחודי.
אסור לפספס: הפייבוריטית שלנו היא פיצה כמהין הכוללת ממרח כמהין, מוצרלה, פרמז'ן, פטריות ובזיליקום. שנאמר: פטריות או לא להיות.
קפה המדרחוב, הכרמל 16, כפר סבא. טלפון: 053-9426840

קפה המדרחוב (צילום: באדיבות המקום)אווירה ביתית ונעימה. קפה המדרחוב (צילום: באדיבות המקום)

היישה בר

שש שנים אחרי שפתחה את קפה המדרחוב, החליטה זהר גבאי להעיר את חיי הלילה בכפר סבא. את היישה בר פתחה בשיתוף פעולה עם קול קולטון, רותם עסיסי וזוגתה, יעל סער, כשעל התפריט אחראית גבאי עצמה. אמנם מדובר בסופו של יום בבר ולא במסעדה, אך הואיל וניתן ליהנות במקום ממנות אוכל שנותנות פייט רציני למסעדות העיר, בחרנו לכלול גם את היישה בר ברשימה המכובדת שלנו. בביקור הבא שלכם במקום, תנו תשומת לב מיוחדת לתפריט הקוקטיילים המצוין.
אסור לפספס: שתי לחמניות באן וקציצות אנטריקוט ברוטב ברביקיו, המוגשות עם צ'יפס הולנדי, הופכות את מנת "הקציצה", לבת הלוויה האולטימטיבית לבירה.
היישה בר, דוד אלעזר 8, כפר סבא. טלפון: 053-9385012

היישה בר (צילום: באדיבות המקום)בר שנותן פייט רציני למסעדות העיר. היישה בר (צילום: באדיבות המקום)

RUBIS

את הרשימה בחרנו לחתום עם המסעדה הצעירה ביותר, שנפתחה בקניון ערים בתחילת השנה הנוכחית (2018). RUBIS היא הבייבי החדשה של איש העסקים והמסעדן ראובן אלהרר, על ניהול המקום הופקד מומחה היין דוד ביטון ואת כובע השף חובש רמי יופה (לה פמיליה). שלושת הקברניטים יצרו מסעדת ביסטרו עדכנית שקשה להאמין שפועלת בקניון. את כל הלחמים אופים במקום, הקינוחים מיוצרים גם כן במסעדה עצמה ותפריט היינות הוא מהאיכותיים שנתקלנו בהם לאחרונה. עוד נציין שבמסעדה הכשרה אפשר להפיק אירועים מכל הסוגים בהיקף של עד 100 סועדים.
אסור לפספס: עראייס טלה בפיתה ביתית, טחינה ולימון כבוש היא מנה שכולה שיר הלל לפשטות ולאיכות.
RUBIS, הכרמל 4, כפר סבא. טלפון: 053-9379738

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא