נגישות
נגישות

אקסטרא סוויט: הקינוחים הכי מושחתים שתמצאו במסעדות

מגה צ'ורוס מלווים בקרם לוטוס, בננה ספליט עם גנאש חמאת בוטנים וקצפת או טריפל קוקיז עם קינדר בואנו ואוראו? אם גם אתם לא מסיימים ביקור במסעדה בלי לתת כבוד לתפריט הקינוחים, הכתבה הבאה היא בשבילכם - 9 מסעדות עם קינוחים מוטרפים במיוחד ברחבי הארץ

המלצות קולינריות חדשות מהצלחת
עודד פשטצקי
תאריך פרסום: 01/07/2018, 15:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

עבור רובנו ארוחה בלי קינוח היא פשוט לא ארוחה. לעומת זאת ישנם כאלה שהקינוח עבורם הוא הסיבה היחידה לצאת לארוחה במסעדה. אם זורם לכם מעט דם במחזור הסוכר וגם לכם יש חולשה לקינוחים מושחתים, הכתבה הזאת מוקדשת לכם. תמצאו בה תשע מסעדות שמגישות קינוחים שיגרמו לבלוטות הרוק שלכם לעבוד שעות נוספות וללחץ הדם שלכם להרקיע שחקים.

מחפשים מסעדת המבורגרים במרכז? 
מסעדות שכיף לשבת בהן על הבר

גורדוס – חולון
על המקום: גורדוס היא שילוב מנצח בין שואו הוליוודי לדיינר אמריקאי. תפריט הקינוחים של גורדוס כולל לא פחות מ-11 קינוחים מגרים, שכל אחד מהם יכול להוות ארוחה בפני עצמו ויש סיכוי לא רע שאם הייתה מתקיימת תחרות רשמית בתחום הקינוחים המושחתים, גורדוס הייתה לוקחת אותה בהליכה.

טעימות מהתפריט: צ'ורוס (שישה מגה צ'ורוס (40 ס"מ) בסוכר בליווי מגוון רטבים: קרם לוטוס, ריבת תות ורוטב שוקולד עשיר – 59 שקלים), ערימת פנקייקים (מגדל פנקייקים עם רוטב קרמל מלוח ורוטב חמאת בוטנים, פירורי בייגלה מלוחים, שברי בצק מקורמל, שברי בוטנים מסוכרים ופרוסות חטיף סניקרס וקרמבל מעל – 69 שקלים), בננה לוטי (מאפה ענקי של בננות, קרם דיפלומט, נוטלה, רוטב ריבת חלב ושוקולד לבן עם קצפת וגלידת קרם ברולה – 69 שקלים).
גורדוס, שדרות ירושלים 222, חולון. 053-4273744
גורדוס

רטרו פנקייק ובר – ראשון לציון
על המקום: רטרו פנקייק בר היא מסעדת דיינר שתיקח אתכם למסע במרחב ובזמן ותנחית אתכם בשנות ה-60 העליזות בארצות הברית. בניגוד לרוב המסעדות בעולם, התפריט של רטרו פנקייק ובר נפתח בממלכת הפנקייקים המתוקים, משם הוא ממשיך לפרט על הפנקייקים המלוחים ורק לאחר מכן מגיע לשאר המנות. לדעתנו, זה כבר אומר הכול.

טעימות מהתפריט: לוטי פקאן (גנאש עוגיות לוטוס, פקאן מסוכר, בננה, שוקולד לבן וכדור גלידה שוקולד מצופה שוקולד לבן – 58 שקלים), בננה ספליט (גנאש חמאת בוטנים, רוטב שוקולד חם ופרוסות בננה. מוגש עם קצפת – 52 שקלים), מילקשייק לוטוס רטרו (אוראו, מקופלת, סירופ עוגיות לוטוס וקצפת – 35 שקלים).
רטרו פנקייק ובר, מזל אליעזר 11, ראשון לציון. 053-9366339

פנקייקים של רטרו פנקייק ובר (צילום: באדיבות המקום)פנקייקים של רטרו פנקייק ובר (צילום: באדיבות המקום)

קשקפה – קריית אתא
על המקום: את קשקפה אתם ככול הנראה מכירים מתכנית הטלוויזיה "מהפכה במטבח". מדובר בבית קפה מתוק ומקסים בקריית אתא, שמגיש ללקוחותיו לא רק מנות מצוינות, אלא גם הרבה משפחתיות, חום ואהבה. כמו כן מגישים במקום שני תפריטים מתוקים שונים: "הקינוחים של שלומית" ו"קש קינוחים". בשניהם תמצאו מגוון רחב של קינוחים מושחתים שלא ניתן לדעת מהם שובע.

טעימות מהתפריט: ספיישל מגנום (ספל ענק של מילקשייק (וניל/שוקולד) בתוספת רבע וופל בלגי מעוטר בשוקולדים בליווי גלידת מגנום וקצפת – 43 שקלים), פנקייק (6 פנקייק מעוטרים בשוקולדים המוגשים בליווי קצפות וכדור גלידה – 39 שקלים), וופל בלגי מגנום (וופל בלגי מעוטר בשוקולדים המוגש בליווי קצפות וגלידת מגנום – 43 שקלים).
קשקפה, העצמאות 83, קרית אתא. 053-6130903

גלידיום – חיפה
על המקום: גלידיום היא פרי חזונם וחלומם של משה שמילוביץ ההייטקיסט ואופיר בסביץ', מהנדס המזון. המקום המדליק מעוצב כמעבדת גלידה וקהל הלקוחות שנוהר למקום בהמוניו לאורך כל שעות הפעילות, יכול לחזות במו עיניו בתהליכי הייצור של הגלידות המצוינות מבעד לקיר הזכוכית של חלל הייצור. עד כמה שיגוע לנו, מדובר נכון להיום במקום היחיד בארץ ואולי אף בעולם, שמגיש מנה של המבורגר גלידה!

טעימות מהתפריט: טריפל קוקי (סנדוויץ' של 3 עוגיות שוקולד צ'יפס, גלידה קרם וניל וקינדר בואנו ושתי תוספות לבחירה: פניני שוקולד, שברי בוטנים, סוכריות חמוצות, סוכריות צבעוניות, סוכריות שוקולד, פירורי אוראו, מקופלת וכו' – 29 שקלים), קוקטייל גלידה בובי בראוניז (עם גלידת קרם ברולה, נוטלה פלוס קוביות בראוניז וגם עוגייה ענקית, גליליות וסוכריות זהב מלמעלה – 32 שקלים), קרואסון אמרנה (קרואסון עם גלידת תות וגלידה וניל, שוקולד לבן, רוטב תות, דובדבני אמרנה, פניני שוקולד לבן ושבבי פטל מיובש – 29 שקלים).
גלידיום, שדרות ההסתדרות 55, חיפה. 04-8724743
 גלידיום
טאקריה – תל אביב
על המקום: דנה ירזין גדלה בקליפורניה וכשהגיעה לישראל, יותר מכל התגעגעה לאוכל הרחוב המקסיקני. שחר שטרן, בילה שנים רבות בצפון אמריקה וצבר במהלך השנים קילומטראז' רציני בתחום הקולינריה. בטאקריה הם מגשימים חלום משותף ומגישים לקהל הסועדים הנאמן טאקו, בוריטו, קסדיות, מרגריטות ומובן שגם קינוחים מעולים. שחיתות היא אולי לא המאפיין המרכזי של תפריט הקינוחים בטאקריה, אך שמור לו מקום של כבוד ברשימה שלנו כי בעוגיות אוראו מטוגנות, עוד לא יצא לנו להיתקל בעבר.

טעימות מהתפריט: אוראו מטוגן (שלוש יחידות אוראו מטוגנות בבלילת בצק בירה, מגיע עם קצפת בצד – 19 שקלים), צ'ורוס (3 יחידות בצק פחזניות מטוגן עם קינמון וסוכר, מגיע עם רוטב שוקולד ורוטב ריבת חלב – 19 שקלים).
טאקריה, לבונטין 28, תל אביב. 053-94192178
 
טאיפיי – חיפה
על המקום: מסעדת טאיפיי היא בין המסעדות הסיניות הבודדות שנותרו פעילות מגל המסעדות הסיניות שפקד את חיפה בסוף שנות השבעים ולאורך שנות השמונים. כנראה שככה זה כשמקפידים במשך שנים על איכות גבוהה, תמחור הוגן ושירות שגורם לסועד להרגיש כמו חלק מהמשפחה. תפריט הקינוחים של טאיפיי מכיל את כל ה"להיטים" של המטבח הסיני-ישראל, שהכיר לעם היושב בציון את הבננה המטוגנת ואת האננס המטוגן.

טעימות מהתפריט: כדורי קוקוס מטוגנים (30 שקלים), קינוח הבית (כדורי בננה, אננס וקוקוס מטוגנים עם גלידה וסלט פירות – 34 שקלים), גלידה מטוגנת (גלידה בציפוי בצק קוקוס ובוטנים, חמה מבחוץ קרה מבפנים – 34 שקלים).
טאיפיי, שדרות בן גוריון 59. 053-9428613
 
הטחנה – מטולה
על המקום: קינוחים מושחתים הם לא בדיוק הדבר הראשון שעולה לראש כשחושבים על מסעדת הטחנה, הנחשבת בעיני רבים למסעדת הבשרים הטובה ביותר בישראל. יחד עם זאת, גם אם אחרי ארוחה בשרית נהדרת אתם מרגישים שאין שום סיכוי שתוכלו להכניס ולו רקיק מנטה, עשו לעצמכם טובה: צאו לטיול קצר מחוץ למסעדה, נשמו עמוק, שתו כוס מים והזמינו איזה קינוח מפנק. כי למטולה לא מגיעים כל שבוע וקינוחים כאלה, לא פוגשים כל יום.

טעימות מהתפריט: קוקילידה (עוגיות שוקולד צ'יפס ואגוזי לוז, ביניהן גלידת וניל בעיטור שוקולד לבן ושוקולד מריר – 42 שקלים), פאדג' תוצרת בית ללא קמח (מוגש עם מסקרפונה וגלידת וניל – 42 שקלים), קרם ברולה סמי פרדו (מתחת עוגיית חמאה ומעל דובדבני אמרנה – 42 שקלים).
הטחנה, הראשונים 1, מטולה. 053-9440904

סוהו – ראשון לציון
על המקום: אלא אם כן חייתם מתחת לאדמה בשנים האחרונות, אנחנו מאמינים שלא צריך לגלות לכם את אמריקה ולהכיר לכם את מסעדת סוהו המפורסמת. במהלך שנות הפעילות שלה, הצליחה מסעדת סוהו לרכוש לעצמה קהל עצום של סועדים נאמנים שמגיעים למקום כדי לגלות בכל ארוחה עוד ועוד מנות בתפריט שאינו נגמר. בתחום הקינוחים ממתינות לכם הפתעות מתוקות ביותר ומושחתות במיוחד אז חשוב לזכור שלא להתמלא במהלך הארוחה למרות שבמובן מסוים מדובר במשימה בלתי אפשרית, לנוכח המנות הנדיבות שמוגשות במקום.

טעימות מהתפריט: פרמידת קרם עוגיות (שכבת חלבה שמעליה עוגיית פצפוצי אורז, קרם פרלין ושוקולד שביניהם גלידת קרם עוגיות ברוטב ריבת חלב ומעל אגוזי לוז מסוכרים וחלבה – 51 שקלים), דרגון בול (בראוניז שוקולד וקוקוס, מעל קרם מסקרפונה לוטוס, כדור סורבה קוקוס ותותים. מגיע עם שוקולד חם לבן וחום ופירות טריים בהתאם לעונה – 58 שקלים), פרמידת קרם ברולה (2 שכבות ברולה קפואה וביניהן טווילים פריכים ברוטב קרמל חם, קינמון ובננות – 49 שקלים).
סוהו, בקר 15, ראשון לציון. 03-9658395

מקס ברנר – פריסה ארצית
על המקום: לא באמת חשבתם שנוכל לסיים את הרשימה המכובדת שלנו מבלי להזכיר את מקס ברנר, נכון? גם אנחנו לא. מקס ברנר החלה את דרכה כחנות קטנה ומתוקה ברעננה. היא הוקמה על ידי עודד ברנר ומקס פיכטמן בשנת 1996 ובמהלך העשורים שחלפו מאז, נהרות של שוקולד זרמו בסניפיה הרבים, הפועלים בהצלחה בכל רחבי העולם ומובן שגם כאן בישראל.

טעימות מהתפריט: פיצה שוקולד (בצק שמרים חם עם שוקולד חלב ולבן נמסים ושברי פקאן – 29 שקלים לחצי פיצה ו-49 שקלים לפיצה שלמה. תוספת של מרשמלו נמס, בננה טרייה, נוגט או חלבה תעלה שלושה שקלים לחצי פיצה ושישה שקלים לפיצה שלמה), בלאגן של שוקולד (אמבט שוקולד חם עם חתיכות של עוגת פאדג', כדור גלידה שוקולד לבחירה חלב/לבן/מריר/וניל, בננות טריות, שברי פקאן, כדורי וופל שוקולד קראנצ'י מכוסים בהר של קצפת - 49 שקלים לקינוח אישי, 69 שקלים לקינוח זוגי ו-99 שקלים לקינוח מסיבה), מאנצ'י (שכבות של קראנץ' שקדים, קרם חמאת בוטנים, טופי וגנאש שוקולד מריר עטופים בקראסט שוקולד חלב. מוגש עם כדור גלידת שוקולד חלב, קצפת ושוקולד חם ששופכים מעל – 49 שקלים).
מקס ברנר, פריסה ארצית

בלגן של שוקולד. מקס ברנר (צילום: באדיבות המקום)אל תפספסו אותה. בלגן של שוקולד במקס ברנר (צילום: באדיבות המקום)

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
גורדוס בחולון
053-4273744
רטרו פנקייק ובר בראשון לציון
053-9366339
קשקפה בקרית אתא
053-6130903
טאיפיי בחיפה
הזמנת שולחן
053-9428613

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
מוקפץ אסיאתי עם חלומי בקפה הבימה (צילום: גלעד הר שלג)
מנה במסעדת אלמרסא עכו (צילום: באדיבות המקום)
נוף במסעדת ביאנקיני (צילום: איתמר גרינברג)
מטיילים בתיאבון: מסעדות מומלצות על כביש 90
שפים מספרים: על הפער בין המטבח הביתי למקצועי
מה מסתתר במטבחים הביתיים של השפים הגדולים?
מהאדנית לצלחת: הכול על פרחי מאכל
נעים להכיר: האנשים שהונצחו במנות מפורסמות
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי