נגישות
טלפון ראשי 053-9440904 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

הגולשים מבקשים שנוסיף תפריט ופרטים נוספים על המסעדה.

דירוג גולשים

מעולה
4.75
05/04/18

אוכל טעים, בשר מעולה. אווירה טובה ושירות מושלם. קצת יקר אבל שווה. נמצא בקרבה לשמורת הטבע... נחל עיון..

Olga 2 ביקורות
אכזבה
3.25
02/04/18

חזרנו עכשיו ממסעדת התחנה מאוכזבים. הגענו ב20:00 נכנסנו והזמנו רק מנות עיקריות ושתיה.... ב20:30 התחלנו ביננו להתפלא שכלום לא מגיע אבל לא התלוננו ב 20:35 נגשה המלצרית ומסרה שהיתה פשלה שלה והאוכל יצא עוד מעט.. האוכל הגיע כעבור עוד זמן מה והבשר היה עשוי לא במידה שביקשנו.. כנראה כי מיהרו. אז המנה של הפריים ריב חזרה לצלייה נוספת. כשסיימנו כרבע שעה אף אחד לא ניגש.. נראה שהמלצרית פחדה לשוב.. היא מלמלה באיזה שלב שמיהרה וחשבה על פיצוי. לבסוף קיבלנו חשבון. שום פיצוי לא הוצע ושום התנצלות בסוף הארוחה.. זו היתה פעם ראשונה שלא השארנו טיפ שרות עלוב למקום כזה. הבשר היה בסוף טעים אבל האוירה כבר עכורה

Baruch מבקר מתחיל
שרות היא לא מילה גסה..
06/10/17

על מנת להזמין מקום במסעדה באתר מבקשים להשאיר שם וטלפון ומועד הזמנה אף אחד לא טרח לחזור... אלינו ולכן חשבנו כי אין בעיה. הגענו בערב ולצערנו בכלל לא היינו רשומים. הציעו לשבת על הבר והיו מאוד לא נחמדים. אחרנו הגיעה משפחה שלא הזמינה מקום.. להם היה שולחן, העדיפו 4 אנשים ולא זוג.. בחרנו לא להישאר ויחד עם זאת למצוא מקום לאכול ביום שישי בערב באזור מטולה לא פשוט. אם היו מודיעים לנו שאין מקום היינו יכולים למצוא מקום אחר.. ויש מסעדות לא פחות טובות באזור.

לילך מבקר מתחיל
טעים,נעים מיוחד
15/07/17

האוכל ברמה גבוהה,המלצת הצוות מדוייקת ונכונה,המנות נדיבות,יפות,וטעימות מאוד. המחיר פר סועד... מתאים לסגנון ולרמה מאוד גבוהה. היא לא סתם מדורגת בין 10 המסעדות הטובות,על כל דבר הושקעה מחשבה. תענוג קולינרי מיוחד. ממליץ ביותר!!!

יובל מבקר מתחיל
מ ע ו ל ה.
08/07/17

התארחנו לחגוג יום נישואים עם חברים. מהרגע שנכנסנו למסעדה הושיבו אותנו בשולחן הפונה לנוף... המהמם, המלצר ששירת אותנו התחבב עלינו עד מהרה עם סגנון קולח, מתבדח והעיקר המלצות על המנות שהציע קלעו לטעמנו. האוכל ברמה גבוהה ובאיכות. השירות מהיר וענייני. המחיר לסועד ברמה סבירה .אווירה משפחתית, חברית. אין ספק שנחזור לשם שוב היות ובפעם האחרונה שהתארחתי במסעדה זו (לפני כ-8 שנים ) נשאר אותו טעם טוב.. המשיכו כך....