נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9366339 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בראשון לציון

Black&White sushi bar בראשון לציון
ראשון לציון
מסעדה אסייאתית, כשר
הזמן שולחן
ביר האוס  בראשון לציון
ראשון לציון
מסעדת בשרים
פנטסיה בראשון לציון
ראשון לציון
מסעדה איטלקית
אמילי- גריל בר בשרים בראשון לציון
ראשון לציון
מסעדת בשרים, כשר
הזמן שולחן
בני הדייג ראשון לציון בראשון לציון
ראשון לציון
מסעדת דגים
הזמן שולחן
גרלה בראשון לציון
ראשון לציון
מסעדת בשרים, כשר

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

15 ביקורות וחוות דעת על רטרו פנקייק ובר

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
קובי - תמונה
קובי 4 ביקורות
פארסה אחת גדולה
1.3
29/09/21

דבר ראשון פנקייק האלפחורס מראה ששמו את ריבת החלב הזולה ביותר. פנקייק השטרודל בקושי אפשר להשוות אפילו למאפי תפוחי עץ. השירות גרוע באנו עם שובר ולפני הארוחה הקאנו ותו למלצר שלא אמר כלום... עד סוף הארוחה בה אמר כי הם לא מקבלים את השובר אף על פי שבאתר מופיע בפירוש כי הם מקבלים. לא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
linoy206616 - תמונה
linoy206616 מבקר מתחיל
אוכל מושלם שירות מושלם
5.0
23/10/19

השירות הכי מהיר וטוב בפער שקיבלתי במסעדות עד היום כולל פינוקים וחיוך לאורך כל הערב, כמובן שהפנקייקים נדירים בטעמם ולגמרי שווים את המחיר הנמוך שלהם. ממליצה מממממש!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shahar - תמונה
Shahar מבקר מתחיל
חוויה מבזה
1.0
10/11/18

הביקורת מתייחסת לסניף ראשון לציון: הביקור במסעדה היה מבזה ומשפיל. אני ,ילדה בת 16 הזמנתי מקום ברטרו פנקייק בר לשש עשרה בנות לשם חגיגת יום הולדת לזוג חברות. המקום במסעדה הוזמן לשעה... שמונה ובשעה שבע וחצי התקשרנו לבקש להעביר את ההזמנה לשעה שמונה וחצי,נעננו בחיוב -יש הקלטה המעידה על כך. הגענו למקום בשעה שמונה וחצי כפי שנקבע, ונאמר לנו כי איחרנו בחצי שעה ולכן הזמנת המקום בוטלה . על אף שביקשנו לדבר עם האחראית נענו בתשובה :" אי אפשר לשמור מקום ולדחות הזמנה "לאחר שבמפורשת נאמר לנו כי ההזמנה הוזזה לשעה שמונה וחצי. חיכינו למעלה מעשרים דק עד שאחראי נוסף פנה אלינו והצעתו היחידה הייתה שנחכה עד שיתפנה מקום. אין צורך לציין כי מסיבת יום ההולדת בוטלה . החוויה הייתה מאכזבת ומשפילה לא אחזור שוב. ממש לא ממליצה לאור החוויה הרעה שחוויתי. אף על פי שגילנו צעיר גם לנו מגיע את הכבוד הבסיסי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Netta - תמונה
Netta 25 ביקורות
פנקייקים מלוחים מעולים
4.5
19/03/17

לא זוכרת כבר את כמות הפעמים שביקרתי במסעדה הזו. נתחיל מהאווירה המגניבה והכיפית סגנון הדיינר האמריקאי, חוויה. השירות תמיד היה נפלא. מנות הפנקייק מעולות ובמחירים טובים מאוד. (גם המלוחים... וגם המתוקים). באופן מפתיע, הפנקייקים המלוחים ממש ממש טובים ! בהחלט מקום מעולה במחירים נוחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לאה - תמונה
לאה 2 ביקורות
אכזבה
2.5
05/02/17

נסענו אתמול לחגוג יום הולדת לביתנו יחד כל המשפחה. הילדה מאוד רצתה את המקום, התקשרנו קודם להזמין כי אנו מגיעים מחוץ לעי, ובמסעדה אמרו שלא שומים מקום ושנגיע נחכה רבע שעה חצי שעה בתור.... הגענו בסביבות שש ועשרים....חיכינו בחוץ עד שמונה קפאנו מקור. בגלל שהיינו חמישה כל פעם הרביעיות נכנסו לפנינו והאחראי לא הסכים לצרף שני שולחנות...המנות הגיעו בשמונה וחצי (היינו כבר מועבים)...כאשר מנת הסלט הייתה נראית עלוב ....ביצה מעוכה בתוך הירקות וכמעט ולא היה טונה....המנות פנקייק המתוקות נראו מרשים והיו טעימות (למרות שהפנקייק הייה עבה למדיי לדעתי וגם לא אפוי עד הסוף). המנות המלוחות פנקייק סביח והפנקייק שמנת תרד לא מומלצות הרוטב טעים וכן התוספות אבל הפנקיקים לא עשויים עבים ומתוקים....מנת הסביח השארנו שלמה והשנייה אכלנו מעט. וגולת האכזבה....שלוש פעמים אמרנו שאנו חוגגים יום הולדת גם למארחת וגם למלצר חיכינו לזיקוק והשיר שהבטיחו והם לא הגיעו. אכזבה אכזבה. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

13
תפריט מגוון
9
קינוחים מעולים
6
מומלץ לארוחה עם ילדים
5
מומלץ לארוחה עם חברים
3
מנות נדיבות
2
אווירה של חגיגה
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 072-3341500

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה