נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

דאבלין, אירלנד, שעת ערב מוקדמת. נחילים של עובדי היי טק עוזבים לאיטם את המשרדים הנוצצים. הביתה לא בא להם ללכת, עדיין לא. לאורך הרחוב הראשי יש פאבים המציעים האפי האוור לכל עובד היי טק שרוצה דרינק של אחרי העבודה. בחלוף שעה, כל הפאבים כבר הומים בחבר'ה צעירים ומבוגרים, כוס בירה בידיהם ובפיהם סיפורים על היום שעבר עליהם.

אם נחליף רק את שתי המילים הראשונות בפסקה, כלומר "דאבלין, אירלנד", במילים "רעננה, ישראל" - הסיפור יישמע הגיוני? במציאות, מדובר ביום ראשון השבוע ברחוב הסדנא ברעננה בלב אזור התעשייה, מטר ממעוז ההיי טק הציוני הראשון. לא אירלנד ולא נעליים. כאן במרפי'ס מתגודדים כבר בשמונה בערב באמצע השבוע עובדים שקפצו לדרינק של אחרי העבודה, כנהוג באירופה. שולחנות שלמים מחליפים חוויות על היום שהיה, שותים לחיים בקולי קולות, שמחים ומנשנשים מכל הבא ליד. צבטתי את עצמי לרגע כדי לזכור שהיום יום ראשון, ושאנו אפילו לא במרכז תל אביב.
מגיעים לדרינק אחרי העבודה. מרפי'ס רעננה

עסקית משתלמת
קוקטייל של מלון סאוור חימם את האווירה עבורנו: ליקר מלון, קוביות לימון וסאוור על קרח גרוס. אחלה קוקטייל לפתיחת ערב ססגוני. אחר כך גילינו שעד השעה 21:30 מוגשות כאן במרפי'ס ארוחות עסקיות, עוד סיבה להגיע מיד אחרי העבודה. במסגרת העסקית תקבלו ב-69 שקלים מנה ראשונה, עיקרית ושתיה. 

על חלק מהעיקריות יש תוספת תשלום (אנטרקוט למשל). באגף השתייה נכללת גם שליש כוס בירה מהחבית או כוס יין, מה שהופך את הדיל למשתלם במיוחד. טעמנו לראשונות את ה"כרוביתה" - כרובית בציפוי פריך בליווי טחינה וסלסה, שהייתה מרענן חך מתאים לצד הקוקטייל, כמו גם אמפנדס חמודים וקטנים במילוי בשר וזיתים. 

לעיקריות בחרנו בתותחים הכבדים: 300 גרם סטייק אנטרקוט שהגיע לצד צ'יפס, והמבורגר לאוניד - 220 גרם בקר ועליו נתחי אנטרקוט, בצל ופטריות, ובצד פוטטוס. לטעמי ההמבורגר ניצח. הלחמנייה שלו ספגה בצורה מושלמת את טעמי התוספות שמעליו, והבשר היה איכותי, אך חובב האנטרקוט סבר אחרת והחליט שהמנה שלו היא המנצחת. הסכמנו שלא להסכים.

במסגרת חיבתנו לבירות ישראליות, טעמנו את מלכה אדמונית בבקבוק ולא התאכזבנו. הטרנד של הבירות הישראליות (כאן מגישים גם את נגב בראשית ונגב אואזיס) כבש אותנו כבר מזמן, והחלטנו כי הן כאן כדי להישאר, ואינן נופלות מאחיותיהן הזרות.
תפריט כשר. מרפי'ס רעננה

טעים וכשר
חלק מסוד קסמו של המרפי'ס, כך גילינו במהלך הערב, הוא היותו כשר. גם אם לנו אישית זה פחות נוגע, הרי שחלק מחברינו הטובים ביותר משגעים אותנו בחיפושים קדחתניים אחרי פאבים כשרים, וכאלה ניתן לספור על כף יד אחת. במרפי'ס תמצאו את כל חתך האוכלוסייה.  מלבד ההייטקיסטים שהוזכרו, ראינו כאן חבר'ה צעירים לפני ואחרי צבא, זוגות בכל הגילאים וסתם אנשים כמונו שבאו לנשנש איזה בורגר.

בימים ראשון עד רביעי יש כאן גם HAPPY HOUR על כל האלכוהול עד השעה 21:00, כמו כן, בימי ראשון יש 1+1 על ההמבורגרים, ובימי שלישי, במחיר של 59 שקלים תקבלו בירה ויין ללא תחתית. פלא שמפוצץ כאן כבר מ-20:00 בערב? 

אז אולי רעננה זה לא דאבלין, אבל גם לנו יש מרפי'ס משלנו, והוא לא פחות שווה משלהם. 

חשבון בבקשה:
קוקטייל מלון סאוור: 45 שקלים
עסקית המבורגר לאוניד (כולל מנה ראשונה ושתיה): 77 שקלים
עסקית אנטרקוט (כולל מנה ראשונה ושתיה): 88 שקלים
סה"כ: 210 שקלים לזוג

מרפי'ס, הסדנה 3, אזור התעשייה רעננה. 053-9367728
 
* הכותבת היתה אורחת המקום 

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
פריים ריב של מסעדת שיפודי אילת (צילום: באדיבות המקום)
פוקאצה במסעדה פיצונקה (צילום: באדיבות המקום)
הכרם אירועים בנתניה (צילום: באדיבות המקום)
נתח במסעדת קרנווין (צילום: דרור ורשבסקי)
מאפה במסעדת לחם בשר (צילום: באדיבות המקום)
מנת דג בפונדק הים (צילום: באדיבות המקום)
נתח בשר במעשנה (צילום: באדיבות המקום)
סלט ירקות ובשר ברוזה (צילום: באדיבות המקום)
בילוי לילי בג'מס – הבחירה הנכונה של רחובות
ג'מס כובשת את הארץ – הבירה המנצחת במודיעין
בירה ואוכל טוב – החזון הציוני של ג'מס כפר סבא